Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWaar ben jij verslaafd aan (geweest)?

Waar ben jij verslaafd aan (geweest)?

152 antwoorden
32 weergaven
18-5-2026
C
CoffeecupLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ghb, nu vier maanden ‘schoon’ alcohol gaan gebruiken als vervanging. Daar nu met ingang van 1 jan ook ‘schoon’ Nu de benzo afbouw. Dan heb ik het over van oktober tot nu, dagelijks tussen de 10 of 7,5 Mg. Ik ben echt doodziek geworden vanacht
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#2
Psychedelibee zei:
Goed bezig hoor tekz!
Klik om te vergroten...

Thanks Bee!
Z
ZeelanddudeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Eind 2015 gestopt met speed. Had toen bijna 2 jaar dagelijks gebruikt.

Zit nu nog met een weed probleem.
S
Sally TessioLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik heb gaming nog niet voorbij zien komen. Dus bij deze; gaming. Tussen de zes en zeven uur per dag nadat ik om 15:00 uit was van school en 15:30 vrij was. Heeft wel een jaar of twee aangehouden. Heeft me een Nederlandse titel met een first person shooter opgeleverd, afgezien daarvan vooral veel te veel tijd in gedumpt en mezelf slecht verzorgd.
Z
ZackSmurdaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Had een periode waar ik bijna elke blowde dus wiet dan
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#6
ik ben niet zo'n heel erge verslaafde.

nicotine en wiet.

in de jaren 90 weekendverslaafd aan MDMA. periodes met neiging naar alcoholverslaving, maar nooit echt heel veel zuipen en regelmatig alcoholvrije dagen.

dat was het wel. van de waslijst aan middelen die ik ooit gebruikt heb niks zo vaak dat je van verslaving kan of kon spreken. ik heb me altijd behoedt voor verslaving aan harddrugs, en gelukkig nooit zware opiaten geprobeerd.

edit; half jaar oxazepam op doktersvoorschrift. niet verslaafd lijkt me want stoppen was geen probleem.
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#7
Gamen , maar dat is denk ik een van de betere verslavingen die je ken hebben :P
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#8
@Coffeecup

denk je dat je vanacht ziek bent geworden door de afbouw van de Diazepam? van een beetje minder lijkt me dat toch wel sterk.
R
RaverLid
01-01-2024, 00:00
#9
Coffeecup zei:
Ghb, nu vier maanden ‘schoon’ alcohol gaan gebruiken als vervanging. Daar nu met ingang van 1 jan ook ‘schoon’ Nu de benzo afbouw. Dan heb ik het over van oktober tot nu, dagelijks tussen de 10 of 7,5 Mg. Ik ben echt doodziek geworden vanacht
Klik om te vergroten...

Wat bedoel je met doodziek?

Als je denkt dat het écht om de diazepam gaat verwijs ik je wel naar het topic die je hiervoor geopend hebt. Anders gaat het teveel offtopic. Wil graag daar reageren dan. :)
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#10
Vroeger: veel (sterke) benzo's

Huidige situatie: oxycodone , morfine :(
C
CoffeecupLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik kan mijn vinger er niet op leggen. Er heerst veel
C
CoffeecupLid
01-01-2024, 00:00
#12
Tijdloos zei:
Vroeger: veel (sterke) benzo's

Huidige situatie: oxycodone , morfine :(
Klik om te vergroten...
Hoe ben je hier vanaf gekomen, zelfstandig als ik vragen mag? Klinkt hoopvol
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#13
Zelfstandig had wel hulp van buurvrouw. Die gaf ik mijn schema mee wat om de 3 a 4 weken 5mg eraf gaat inhield . Zodat ik na een stapje afbouw 2 tot 3 weken een stabiele nieuwe bloedsuikerspiegel had. Langzaam maar ging goed op die manier.
Ze gaf me elke week voor een week.
En peptalk wat ook heeft geholpen :wink:
R
RaverLid
01-01-2024, 00:00
#14
lotske1984- zei:
Gestopt met speed en ben nu in opname voor mijn benzo verslaving..
Klik om te vergroten...

Waar zit je?
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Raver zei:
Waar zit je?
Klik om te vergroten...
In boechout provincie antwerpen belgie..
B
BasvanHovenLid
01-01-2024, 00:00
#16
I can't get enough of Mary Jane, oftewel wiet.

Ik kan alles relatief makkelijk laten, maar kan me geen leven voorstellen zonder mijn avond-joint.
A
AlbatrossLid
01-01-2024, 00:00
#17
Koffie
S
Sofia87Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Aan sporten. Lopen, zwemmen, tennis. Een dag niet gesport voelt niet compleet voor mij.

En ook aan koffie.
R
RaverLid
01-01-2024, 00:00
#19
Sofia87 zei:
Aan sporten. Lopen, zwemmen, tennis. Een dag niet gesport voelt niet compleet voor mij.
Klik om te vergroten...

Is dat een verslaving? :wink:

Of spreken we dan van een gezonde gewoonte.
A
AnitaaLid
01-01-2024, 00:00
#20
Nicotine, drank, speed

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...8
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."