Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo allemaal. Ik zit al een tijdje dit forum te volgen. Nooit een account aangemaakt aangezien ik op drugsgebruik een rookie ben. Maar ik wil graag cold turkey stoppen met venlafaxine zodat ik er zo snel mogelijk af ben omdat ik nogal last heb van de effecten van de noradrenaline zoals gespanne spiere verminderde eetlust en het snel krijgen van Xtc grote puppillen slecht inslapen. Heb me leven weer op orde. Alleen nu nog van deze zooi af. Ik was vorige week een aantal dagen gestopt en had toen eindelijk weer normale pupillen en kon me oogkleur weer eens goed bekijke zonder in de spotlight te staan. En aangezien me libido nihiel met venlafaxine en ik een vriendin heb. Wat vooral mijn grootste probleem was tijdens die paar dagen waren de elektrische schokken. Ja ik voelde me ook meer aggresiever en leger van binnen maar dat vindt ik niet zo erg tijdelijk. Zijn er mensen die misschien bepaalde kruiden medicijnen hebben gebruikt die het afkicken wat draaglijker maakt zodat ik gwn naar school kan. Zat zelf misschien aan ltheanine of evt een benzootje met rhodolia en evt 5htp. En zo nu en dan tijdelijk weer even te gaan smoken? Ik wil erg graag weer gebruik maken van mijn libido dus tips of kritiek is welkom. Iemand die ook uit eigen ervaring weet wanneer het ergste geschiet ? Ik weet het veel tekst in een keer heb het een beetje chaotisch met mijn mobiel getypt excuses daarvoor. Mvg"
"Psychedelibee zei: Bespreek je dit ook met je arts? Zomaar stoppen met medicatie lijkt me niet heel slim. En als je andere middelen wilt gaan gebruiken om de afkick te verminderen kun je dit ook het beste met je arts bespreken want sommige interacties kunnen gevaarlijk zijn. Realiseer je dat de venlafaxine niet direct uit je lichaam is, dus dat interacties nog steeds kunnen ontstaan. 5-HTP moet je sowieso laten liggen want dat is gevaarlijk in combinatie met venlafaxine. 5-HTP wordt door je lichaam direct omgezet in serotonine en venlafaxine verhoogt de concentratie van serotonine, die combinatie kan mogelijk tot het zeer gevaarlijke serotonine syndroom leiden. Een benzo om de afkick tegen te gaan lijkt me een slecht plan, sowieso is die zooi ontzettend verslavend en je wilt niet het een voor het ander vervangen. Bovendien zijn benzo's ook funest voor je libido, dus daar gaat het je ook niet bij helpen. Klik om te vergroten... Allereerst bedankt voor je feedback. Ik had inderdaad gebeld met de huisartsen praktijk en die zeiden dat ik ook langzaam kon afbouwen naar 75mg en dan naar 35 mg vgm maar uiteindelijk krijg je dan ook wel afkickverschijnselen dus dan heb ik het liefst zo snel mogelijk ik(en dan misschien iets zwaarder). Dat benzos libido verlagend zijn weet ik maar dat is volgens alleen tijdens het gebruik en aangezien ik het momenteel toch niet heb heb ik niet zoveel te verliezen op dat gebied. Ik heb namelijk nog een voorraadje diazepam die ik soms mocht gebruike. Ik zat eraan te denken om het ergste gedeelte van die elektrische schokken te verzachten (voor een weekje ofzoiets). Weet jij ook hoelang venlafaxine in je bloed blijft als gevaar voor die 5htp zeg maar ? En helpt wiet er toevallig een beetje tegen of zal ik naar cbd olie ofzoiets kijken? Nogmaals bedankt voor je reactie ."
"Psychedelibee zei: Dat is echt iets wat je met je arts moet bespreken. Dat hangt van veel verschillende factoren af, dus daar kan ik zo vanaf het internet weinig zinnigs over zeggen. Je arts kent jouw persoonlijke situatie en gezondheid, dus kan hier beter advies over geven. Klik om te vergroten... Oké dan maak ik morge wel even gelijk een afspraak."
"Ik had in het verleden wel eens clonazola etizolam besteld. Allebei in blotter vorm mijn favoriet was wel etizolam. Clonazolam werd ik ook snel erg snel moe. Ik gebruikte ze wel eens bij een blowtje. Is soms wel is leuk word je lekker vaag van."
"Hallo allemaal, ik heb een vraagje ik had laatst een keer voor het eerst pep gebruikt aangezien ik altijd een beetje nieuwschierig er naar was en aangezien ik graag dingen één keer meemaak. De vriendengroep waar ik het mee ging gebruiken zijn al een beetje ervaren en hebben bronnen tot goeie pep. Ik had nuchter ongeveer 2 sleutelpuntjes gehad. De pep zelf brande nauwelijks wat vgm een goed teken is. En hun voor mij al ietjes genomen hadden en merkte dat ze inderdaad zoals het overal beschreven staat actiever werden. Maar ik had dat totaal niet ik voelde hem langzaam binnen komen als een lichtelijke warm gevoel in mijn hoofd en voelde opeens heel erg rustig. Ik werd ook een stuk stiller dan de rest en ik kon wel meerdere gesprekken volgen wat hun niet lukte. Het viel hun ook op dat ik er kalmer van werd en een vriendin zei dat sommige mensen met adhd dat kunnen hebben maar ik weet zeker dat ik geen adhd heb. Weet iemand hoe dat kan of heeft zoiets soortgelijks meegemaakt? Ik vond het een apart gevoel. Inieder geval voor mij niet voor herhaling vatbaar in sociale aangelegenheden. Ik hou het dan liever bij een biertje met wat lichte caffeine pillen als kleine boost. Ben benieuwd naar jullie ervaringen. En of jullie dit herkennen of zelf hebben meegemaakt. ( Ik vond de hardcore en rawstyle zelfs te snel gaan en luisterde liever naar rap of iets dergelijks wat ik totaal niet had verwacht )"
"Het gekke was ik heb daar geen tolerantie voor en de rest ging van hetzelfde zakje best hard. Ik had daarna nog wat extra genomen maar had steeds zon warm rustig gevoel. En die vriende gebruikte het wel is vaker en die vonde het prima spul. En die stonden zichtbaar strak. Vgm in die nacht had ik iets van 6 sleutelpuntjes en daarna om naar huis te biken nog een likje. En in mijn hoofd was het erg rustig. Terwijl de setting gwn goed was. Ik was daarvoor al beetje aan twijfelen of ik me zou moete laten testen ADD aangezien ik ook andere mensen ken die ADD hebben en die kenmerken komen me stiekem wel bekend voor. En had ook wel is gelezen dat als pep nie echt brand in de neus. Dat die meestal wel goed is en ik weet sws dat hun meestal goed spul hebben.Aangezien hun al langer gebruiken. Naja ik ga binnenkort toch al naar de huisarts. Dus ik vraag het denk ik even na."
"MDMAZING zei: Weet je zeker dat je geen ADHD hebt? Ik heb ADHD en heb precies het zelfde als jouw. Klik om te vergroten... Geen idee eigenlijk. Ik heb me nooit echt laten testen erop. Kunnen alleen mensen met adhd of add dit effect krijgen?"
"Of blijf gwn lekker in Nederland"
"Top dat het toch nog goed is gegaan"
"Had een periode waar ik bijna elke blowde dus wiet dan"