Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Netjess!! Knap hoor! Ik ga je nadoen over een tijdje (hoop ik). Is de zin in 'n jointje ook weg?"
"Janey zei: Thanks! De zin in een joint is al een hele lange tijd weg bij mij. Als je over een tijdje gaat stoppen, succes alvast en let me know hoe het gaat met je, ben ik wel benieuwd naar. Klik om te vergroten... Dankje!, fijn zeg dat de trek in 'n joint weg is. Ga je nog ooit proberen recreatief te blowen of is dit te riskant? Ik ga over mijn stoppoging wel het een en ander posten. Ik heb me aangemeld bij de verslavingszorg, 31 augustus is de intake. Ik kom er in mijn eentje maar niet van af, heb nog wat issues uit het verleden die ik ook wil/moet aanpakken. Ik was al bij een 'reguliere' psycholoog geweest maar die kon mij niet verder helpen omdat ik ook met een verslaving zit en had me doorverwezen. Jij ook veel succes nog!!"
"Probeer eens wat magnesiumtabletten, je hebt kenmerken van chronische hyperventilatie wat eigenlijk inhoudt dat je waarschijnlijk een te diepe en een te frequente ademhaling hebt. Mocht je je hier in herkennen kun je daar ademhalingsoefeningen voor doen. Opiaten verlagen je ademhaling misschien soort van symptoombestrijding die verslaving van je."
"@Raver Lees al een tijdje mee hier op het forum en ook veel gelezen over je struggle met GHB, ten eerste wil ik je heel veel succes wensen met afkicken. Weet niet veel van GHB af ofzo buiten wat ik er over heb gelezen en documentaires gezien, maar stond me bij dat de kans op terugvallen een stuk kleiner werd als de GHB-afhankelijke uit zijn vertrouwde omgeving werd gehaald, verhuizen dus. Natuurlijk is dat lang niet altijd mogelijk maar misschien iets om over na te denken voor de lange termijn. Nogmaals veel succes met knokken!!"
"Hey sorry dat ik zo kom binnenvallen, ik las als ik me niet vergis dat je b12-waardes nog al laag waren. Misschien heb je hier iets aan, ik heb er zeker baat bij gehad. http://www.bewustnieuws.nl/gezondhe...ond-vitamine-b12-tekorten-niet-bekend-worden/ Methylcobalamine (b12) en Adenosylcobalamine (b12) met foliumzuur (b11). Kauw, zuig of smelttabletten."
"Syl zei: Bedankt voor je bericht !! Heb het artikel gelezen en vind het erg interessant. Ik slik dus wel vitamine b12 tabletten en magnesium tabl maar dat zijn geen kauw of smelttabl. Ik vind het zeker de moeite waard om deze gewone tabl te verruilen voor zuig/kauw tabl . Ook wil ik zo bij zo binnenkort op nieuw mijn bloed laten prikken om te kijken of er al iets is veranderd. Nogmaals dank voor deze info ! Klik om te vergroten... Graag gedaan!"
"Had wel snel even gekeken maar kwam t niet veel tegen, dacht misschien heeft iemand hier er ervaring mee."
"Eerst aan tabak-joints, nu verslaafd aan pure wiet en hasj. Heb 31 augustus een intake bij de verslavingszorg."
"Quinn zei: wat noem je verslaafd aan wiet/hasj ( klapperende tanden uit zenuwen ) Klik om te vergroten... Ahaha nee dat gelukkig ook weer niet. Ik rook gemiddeld ongeveer 1 a 2 gram per dag. Wil al best lang minderen/stoppen maar lukt me niet goed, wel kortere periodes dat ik niet gebruik maar begin steeds opnieuw."
"Hallo druggies, Ik vroeg me af of deze twee middelen veilig gecombineerd kunnen worden en ik hier iets recreatiefs aan beleven zal, ik heb 1 strip lorazepam gevonden met 10 x 1mg, 4 x 1mg heb ik ongeveer een anderhalf geleden ingenomen. De aripiprazol zijn 14 stuks van 15 mg. (ben niet psychotisch of schizofreen (zo ver ik weet)) Ps. is de eerste keer lorazepam (valt n beetje tegen) en nog nooit aripiprazol gebruikt Bij voorbaat dankkkk!!!!! Wieter"