Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik denk dat 2fma precies doet wat het moet doen, maar dat jij het effect gewoon niks vind. Het wordt gezien als een functionele stim, handig voor wanneer er werk verzet moet worden. En de lading tekst die je produceerde is daar het bewijs van."
"Coke kan zo fijn zijn he! Zou zelf ook graag eens zulke goede willen proberen. In Curacao durfde ik het niet te zoeken."
"Rivalrie zei: Ben ik het echt niet mee eens. Deze post op Reddit legt het goed uit: Klik om te vergroten... De 60ug 1cp-LSD die ik nam komt precies overeen met de beschrijving. Terwijl 1cp-LSD als potenter wordt gezien dan LSD of andere analogen."
"Natozlato zei: @Revolutionair bedankt voor het openen van dit topic. Ik gebruik nu ongeveer 2 jaar probleemloos en met plezier ghb. Meestal thuis met mn vriend, ongeveer 1 keer in de maand. Op het forum miste ik inderdaad ook wat informatie. Als je gaat zoeken in het subforum ghb kom je inderdaad veel topics over verslaving tegen. Ik vind het fijn om van gedachten te wisselen en informatie uit te wisselen. In mijn omgeving gebruikt bijna niemand ghb, ik heb dus verder niemand om info mee uit te wisselen. Mn vriend weet net zoveel als ik. Eén van mijn vuistregels mbt drugsgebruik is dat je nooit uit moet gaan van wat anderen je vertellen. Ga altijd zelf op onderzoek uit en zoek naar feiten. Lees veel tripreports. Zelfs van mijn eigen vriend neem ik niet zomaar iets voor waar aan. Soms heeft hij het ook mis. Goede tip van TO: laat nooit voor je inschenken, maar maak altijd je eigen dosis klaar. Wij gebruiken altijd thuis met zn tweetjes. Mijn vriend heeft zelf een tabel gemaakt in Excel, waarin we de tijd van inname en de dosis noteren. Dit bestand zal ik binnenkort posten. Het bestand houdt rekening met de algemene halfwaardetijd van ghb en berekent hoeveel je kan bijnemen na een bepaalde tijd. Ik kijk meestal mee als mijn vriend voor ons inschenkt, andersom ook. Hij is heel secuur. Toch heeft hij een keer een fout gemaakt. Hij had een halve ml teveel voor mij in het spuitje gedaan. Die avond hadden we al een paar keer bijgepakt, ook sneller dan we normaal doen. Meestal wachten we minstens een uur. Ik ben toen voor het eerst out gegaan. Tenminste, dat beschouw ik achteraf als een lichte vorm van outgaan. Ik voelde me heel slaperig en voelde erg de drang om te gaan liggen en even een tukje te doen. Het was ook rond de tijd dat ik normaal naar bed ga, dus ik vond het niet zo vreemd dat ik moe was. Maarja, dit was geen normaal slaapje. Hij zei dat ik niet moest gaan liggen. Ik was eigenwijs en ben in slaap gevallen. Hij heeft me in de gaten gehouden en steeds gecheckt of ik nog reageerde. Hij moest me schudden voordat ik reageerde. Dus ik was wel wat ver weg. Outgaan is niet normaal. Voor veel ghb-gebruikers schijnt het erbij te horen. Er is nog niet genoeg onderzoek gedaan, toch zijn er sterke vermoedens dat outgaan zorgt voor hersenbeschadiging. Genoeg reden om extra voorzichtig te zijn met doseren! Dopjes zijn inderdaad geen goed idee. Een spuitje is the way to go. Want doseren komt heel nauw! Het tijdstip van inname bijhouden is een tweede belangrijke regel! Er bestaat zelfs een website voor: www.magikaleenbuis.nl Ik zou graag meer willen weten over wat ghb precies doet in de hersenen. Ik weet dat het op je gaba werkt, en je centrale zenuwstelsel. Daarom mag je het ook niet combineren met andere downers. Ik weet dat het de heropname van dopamine remt, en dat dat 4 uur later, als de ghb uit je systeem is, weer vrijkomt. Daarom word ik ook altijd wakker 4 uur na de laatste dosis, als we al lang en breed in bed liggen. Het doet ook iets met je serotonine, ik heb het ergens gelezen. Dat voel ik ook, je kan er best wel euforisch van worden. Het doet in ieder geval van alles in je brein. Daarom is het beter om ghb niet te vaak te gebruiken, en je hersens de tijd te geven om te laten herstellen en in balans te komen. Ik zou zeggen niet vaker dan 1 keer per maand. Klik om te vergroten... Dit topic behandeld wat GHB doet in de hersenen: GHB neurotoxicity toen ik mij aan het inlezen was over de schadelijkheid van GHB stuiten ik op dit: GHB, at low doses, acts primarily on the GHB receptor and that GHB receptor activation stimulates the release of glutamate. This may explain why increased neurotoxicity was observed with lower, rather than higher... drugsforum.nl"
"Revolutionair zei: Helemaal top dit stuk heb ik eerder gelezen op een site. Jammer dat er geen bronvermelding bij staat. Ik slik ook zuivere magnesium pillen rond om en tijdens mijn ghb gebruik. Dat zou ik dus uit een van deze stukjes mee hebben gekregen. Thanks voor het delen! Klik om te vergroten... Ja dat is jammer idd.. Magnesium bindt aan een receptor (NMDA) waarna glutamate minder kan worden opgenomen. In theorie is dus goed om dat te slikken rondom gebruik."
"Zwijgrecht zei: Zo weinig maar? Ik begon pas echt wat te merken bij 75 a 100 geloof ik en dan duurde t nog even ophogen tot de cravings verdwenen waren. Slik t nog steeds driemaal per dag maar voel me inmiddels klaar om af te bouwen cq stoppen Klik om te vergroten... Ik had tijdens de acute afkick van Phenibut/GHB ook wel 75-100mg per dag nodig de eerste 5-7 dagen. Daarna dus stabiel geworden op 30mg pd wat ik vervolgens snel afbouwde. Tegen cravings gebruiken mensen zelfs boven de 200mg. En je zult dit dan je hele leven moeten slikken. Zorg er wel voor dat je NOOIT zonder komt te zitten. Afkick van Baclofen is verschrikkelijk. Symptomen bij GHB zijn allereerst vooral lichamelijk, zeker de eerste paar dagen. Baclofen withdrawal is mentaal een hel. Ik was compleet in de war. Ik zat thuis met mijn familie, want ik was in paniek naar hen gevlucht. Ik zei telkens: ‘ik snap het niet meer’. Zo erg dat mijn familie ook in paniek raakte. Wat volgde was dagenlang waanzin. Krijg nog steeds kippenvel als ik daar aan terug denk. Hartkloppingen en insomnia prima, maar jezelf verliezen.. Je vervangt dus de ene verslaving met de andere. Echter is Baclofen zeer gemakkelijk vol te houden en heeft je lichaam het er ook niet moeilijk mee. Sommige patienten hebben zelfs een Baclofen pomp ingebouwd waarna ze levenslang het middel toegediend krijgen. Een spotgoedkoop medicijnen, voor velen een zege."
"Rebell zei: Ja dit ook nog. Omdat het off-label is zijn dokters er voorzichtig mee en sommige houden zich strak aan de regels. Maar in sommige klinieken gebruiken ze het weer wel.. Ik koop het gewoon bij mijn dealer, heel goedkoop. Dus ik heb gelukkig dat probleem niet. Maar ze moeten het nu wel gaan herkennen. Het is HET middel voor de afbouw van GHB. Seroquel wel uitschrijven en Baclofen niet? Daarom heb ik weinig met huisartsen en als ik iets wil of moet laten onderzoeken ga ik naar het AMC ziekenhuis naar de dokters post. Zo een huisarts ergens doet vaak maar wat en als je jezelf in leest online kom je meer te weten dan een huisarts vaak die dingen nog voorschrijft die hij in zijn studie tijd heeft geleerd 20 jaar geleden. Klik om te vergroten... Ik zal je nog gekker vertellen. Ik kreeg Seroquel van de dokter die bij de verslavingszorg zat. Toen ik aan zijn bureau zat, rillend van de afkick omdat ik een terugval had gehad. Zou je mij in pb kunnen vertellen over de prijzen? Ik weet wel dat er in het buitenland generic Baclofen wordt gemaakt voor weinig geld. Maar als je dosissen van +100mg pd neemt gaat het toch wel aantikken."
"Rebell zei: Ghb afbouwen op de meest humane manier Dat ben ik dus nu aan het doen. Ik zal mijn schema hier nu delen. Heb de GHB weg gezet en ben er voorlopig ook klaar mee dat voel ik al meteen en nu heb ik dit gedaan: Ghb Dosis 3ml. 10.15 uur Ghb Dosis 3ml. 12.15 uur Laatste buisje Dosis 2.5ml. 14.15 uur Baclofen 50mg 16.00 uur Diazepam 20mg 16.00 uur Gabapentine 400mg 18.00 uur Baclofen 40mg 22.00 uur Diazepam 10mg 22.00 uur Gabapentine 400mg 23.00 uur Dan Slapen! Denk zeker wel 8 tot 10 uur want ik heb de dosissen hoger gezet dan ik normaal doe. Want het gebruik van G was uitgelopen naar 4 dagen en meestal doe ik 3 dagen. En ben nu 5 uur verder van mijn laatste buisje en voel me gewoon goed en zelfs een beetje stoned en vind die rush van die valium ook erg lekker na het gebruik even weer rust. Ga nu even naar de supermarkt nog even goed eten halen om de medicijnen goed te laten werken. Morgen neem ik nog maar 20mg Baclofen en 10mg Diazepam en dat 2x of 3x ligt er beetje aan hoe ik me voel. Geen trillingen geen complicaties of geestelijke problemen. Dus uiteindelijk is het gewoon een heerlijk weekje geworden. Daarom gebruik ik nog G op deze manier. Wou het eerst met kerst en oud en nieuw doen maar ik wil ook geen G gebruiken als ik bij mijn famillie zit te eten dus dit was prima zo. Volgende weer in 2019 Klik om te vergroten... Poeh je lijkt qua gebruik erg op mij. Alleen lijk jij content te zijn met dit regelmatige misbruik. Ik wil uiteindlijk af van de GHB. Of anders hooguit een buisje om eens de remmen los te laten soms. Ik ben die dagenlange binges helemaal zat. Mijn laatste binge was ook veel minder lekker. Normaal zit ik dan vol levenslust, maar dit maal kon ik alleen maar liggen en spacen. Ook was slapen een ramp. Zelfs met een knock out dosis sliep ik maar 1 uurtje. Verder haat ik ook al het vocht was je ervan vasthoudt. Ik heb na 2 dagen een bol gezicht met dikke wallen. Het enige mooie is de zorgeloosheid. Maar het lijkt alsof mijn lichaam de GHB begint te weigeren."
"Pleuny zei: Overigens hoeveel mg zou ik van dat lyrica moeten nemen ? Want denk niet dat me huis arts voor 600mg gaat voorschrijven wat ik wel is las dat dosis zo hoog kon zijn? Klik om te vergroten... Persoonlijk had ik genoeg aan 2x per dag 150mg (ochtend en voor bed). Daar bovenop dus baclofen."
"Goed report! Weinig kater? Als in nauwelijks een comedown? Ik dacht altijd dat speed een enorm shitty nasleep heeft."