Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
""
"ECHTE Uptempo."
"genk123 zei: Zo is bijvoorbeeld ghb met alcohol een echte afrader. Begrijp ik absoluut. Maar als je het zelf wel kunt combineren dat het goed gaat vraag ik me af of het dan zo erg is. Mits je je aan de dingen houdt zoals hierboven beschreven. Klik om te vergroten... Is niet zo erg inderdaad als het goed gaat. Ik heb geen idee of het bij mij goed zou gaan, we gaan het nooit weten. Omdat ik het eigenlijk ook niet wil weten gezien het dus ook fout kan gaan. Het is een gewoon een waarschuwing. Net zoals hard rijden, iedereen weet dat 250km/u erg hard is, sommige kunnen dit aan, andere weten het niet. Maar om natuurlijk al dat getest te voorkomen van kan ik het aan, wordt het gewoon afgeraden. Sommige combinatie's wil je eigenlijk ook niet willen combineren. Alcohol & GHB, ikik word er al misselijk van als ik er aan denk. Haha"
"Lytje pole zei: Soort 3: Racemisch mengsel S en R Ketamine is een racemisch mengsel van de twee enantiomeren S(+)ketamine en R(-)ketamine. Het hypnotische en analgetische effect van S(+)ketamine is drie tot vier keer sterker dan van R(-)ketamine, dat slechts een partiële agonist is en meer hallucinogene effecten op de voorgrond heeft staan5. S(+)ketamine wordt derhalve ook als apart preparaat op de markt gebracht. Het is primair beschikbaar in vloeibare vorm, maar wordt tot poedervorm gedroogd voor oraal en intranasaal gebruik. Bron: Toxicologie.org Klik om te vergroten... Fout, want, ketamine = vitamine!"
"Ik ben verslaafd geweest aan: Nicotine Red Bull & Cola Cafeïne Al ben ik pas 3 weken gestopt met bovenstaande, een terug val gaat er nooit komen!"
"Waarom kom je überhaupt met die veronderstelling dat het niet versneden wordt? Ketamine wordt juist populairder. En als die populairiteit niet mee groeit met de voorraad, gaat er echt wel mee versneden worden. Wat ik mee maak, is dat ketamine juist wél versneden wordt om zo aan de vraag te voldoen."
"inkakken=bijpakken zei: Hoe doseer je nou makkelijk bijv 30 mg zonder weegschaal? Thanks for reply alvast! Klik om te vergroten... Met je neus"
"Roze olifant zei: Soms is het leven simpel. Klik om te vergroten... Maar maken mensen het zelf lastiger. ;p"