Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWaar ben jij verslaafd aan (geweest)?

Waar ben jij verslaafd aan (geweest)?

152 antwoorden
33 weergaven
18-5-2026
Z
ZackSmurdaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Had een periode waar ik bijna elke blowde dus wiet dan
l
leipebaviaanLid
01-01-2024, 00:00
#2
Tuurlijk leef ik nog, ben pas 24. Diep weggedoken in het noorden van het land roert de leipe zich nog steeds in krochten van de drugswereld. Waar zijn al mn oude maatjes heen, musicislife, skirre, smartieandme, fool?
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Gestopt met speed en ben nu in opname voor mijn benzo verslaving..
R
RaverLid
01-01-2024, 00:00
#4
Beste forumleden.

Hierbij een topic om met elkaar te praten over verslaving. En wellicht alle problematiek die daarmee gepaard gaat.

Ikzelf ben verslaafde tot het bot.

Momenteel clean, maar verslavingen gehad aan: wiet, alcohol, speed, ghb, benzo's en toch ook wel weekendverslaafd aan xtc.

Heb gezocht naar vergelijkbare topics maar niks kunnen vinden.
Bij deze!

Greetz, Raver.
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#5
ik ben niet zo'n heel erge verslaafde.

nicotine en wiet.

in de jaren 90 weekendverslaafd aan MDMA. periodes met neiging naar alcoholverslaving, maar nooit echt heel veel zuipen en regelmatig alcoholvrije dagen.

dat was het wel. van de waslijst aan middelen die ik ooit gebruikt heb niks zo vaak dat je van verslaving kan of kon spreken. ik heb me altijd behoedt voor verslaving aan harddrugs, en gelukkig nooit zware opiaten geprobeerd.

edit; half jaar oxazepam op doktersvoorschrift. niet verslaafd lijkt me want stoppen was geen probleem.
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#6
Gamen , maar dat is denk ik een van de betere verslavingen die je ken hebben :P
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#7
@Coffeecup

denk je dat je vanacht ziek bent geworden door de afbouw van de Diazepam? van een beetje minder lijkt me dat toch wel sterk.
R
RaverLid
01-01-2024, 00:00
#8
Coffeecup zei:
Ghb, nu vier maanden ‘schoon’ alcohol gaan gebruiken als vervanging. Daar nu met ingang van 1 jan ook ‘schoon’ Nu de benzo afbouw. Dan heb ik het over van oktober tot nu, dagelijks tussen de 10 of 7,5 Mg. Ik ben echt doodziek geworden vanacht
Klik om te vergroten...

Wat bedoel je met doodziek?

Als je denkt dat het écht om de diazepam gaat verwijs ik je wel naar het topic die je hiervoor geopend hebt. Anders gaat het teveel offtopic. Wil graag daar reageren dan. :)
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#9
Vroeger: veel (sterke) benzo's

Huidige situatie: oxycodone , morfine :(
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Psychedelibee zei:
Ja die leipe is weer in tha house.
Klik om te vergroten...
Dat kan nog wel eens leuk worden :P
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#11
SkittlesAndMe zei:
Dat kan nog wel eens leuk worden :P
Klik om te vergroten...
Ramptoerist ben je :tongueclosed:
V
VchipLid
01-01-2024, 00:00
#12
wiet en opiaten
R
RaverLid
01-01-2024, 00:00
#13
Wéér GHB, 20ste keer denk onderhand. Na iets meer dan een week al ontwenning alsof ik er maanden aan zit.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ruim 25 jaar aan sigaretten verslaafd geweest en zo een 8 a 10 jaar zo goed als dagelijks geblowd.
Rookte vroeger een pakje sigareten per dag en blowde zo een gram of 2 per dag aan wiet weg. Kan ook wel eens 2,5 a 3 gram geweest zijn in weekenddagen.
Nu al een flinke tijd geen sigaretten meer maar blow nog wel weekend een dagje wiet met tabak er in. Niet elk weekend maar meestal wel. Zonder tabak vind ik het minder lekker qua effect en het is te scherp aan mijn keel puur.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#15
Raver zei:
Wéér GHB, 20ste keer denk onderhand. Na iets meer dan een week al ontwenning alsof ik er maanden aan zit.
Klik om te vergroten...
Shit man... Balen voor je! Kop op...
L
L-S(T)DLid
01-01-2024, 00:00
#16
1. Ciggs (Nog steeds)
2. Weed (Uhm, nog steeds)
3. Dit forum
p
pinkieLid
01-01-2024, 00:00
#17
:expressionless:Cola zero
A
Alleenstaande.moederLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik rook (sigaretten) sinds 19 jaren en nog steeds.
7 jaar lang alcohol verslaafd en sinds 10 jaar geen alcohol meer gedronken.
7,5 jaar lang wiet verslaafd (ongeveer 2 gram per dag) en 6,5 jaar geen wiet meer.
Enkele maanden speed, XTC en alles wat ik kon krijgen, doel was zelfmoord (overdosis), maar het is niet gelukt. Ik heb dagenlang niets meer gegeten en had nog 43 kilo bij 1,70 m en dan heb ik gestopt en 10 jaar lang niets meer gedaan.
Dan coke en heroïne spuiten, 1 jaar lang. Dat heeft mij 50.000 euro gekost. Sinds 2,5 jaar niet meer en zeker ook nooit meer.
Blijft alleen nog Methadon (hoogdoseerd =200 mg), sinds 3 jaar en nog steeds. Ben nu bezig met afbouwen en omzetten naar suboxone.
C
CasaanLid
01-01-2024, 00:00
#19
Sigaretten (nu alleen nog met MDMA)
Alcohol (nu alleen wanneer ik denk dat het kan, gaat wel eens fout)
Games (nu alleen wanneer ik alcohol of drugs gebruik)
Sex (nu niet meer)
C
CoffeecupLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ghb, nu vier maanden ‘schoon’ alcohol gaan gebruiken als vervanging. Daar nu met ingang van 1 jan ook ‘schoon’ Nu de benzo afbouw. Dan heb ik het over van oktober tot nu, dagelijks tussen de 10 of 7,5 Mg. Ik ben echt doodziek geworden vanacht

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...8
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."