Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoelanger aan G vast zit(g verplicht nemen) en blijft uitstellen hoe moeilijker ervan afkickt! als ik nu de eerst verschijnselen aan voelt komen!!! Koop ik zooitje diazepams van 10 Mg en drank na meestal ben ik 1 a 2 dagen! ben ik ervan af! Want ik wil niet zo ver laten komen als eerst.... pfff wat was ik ziek zeg.helemaal opgeblazen door de vocht! Dan wacht ik weer 2 weken dan weer lekker gtjuh nemen. Ik heb serieus liefdes haat verhouding met G"
"Raver zei: Momenteel nog opgenomen op de detox, ik zit hier nog omdat ik 15 20 en 24 oktober neuro psychologische onderzoeken krijg om te bekijken of ik schade heb opgelopen en om eventuele diagnoses te stellen. Best spannend dus. Het afkicken was behoorlijk zwaar, vooral de Diazepam! Flinke afkick gehad van de Diazepam die wel enkele weken aanhield. Het afbouwen van de GHB was vooral mentaal zwaar. Lichamelijk is dat zonder heftige complicaties verlopen. 1 maal stabiel moeten blijven omdat de stap van 16ml farma GHB (4ml straat GHB) naar 14ml farma GHB (3,5ml straat GHB) ervoor zorgde dat m'n bloeddruk en pols teveel ging stijgen. Maar dat is ook het enigste, het overzetten van straat GHB naar die farma GHB ging vrij soepel omdat ik zelf al stabiel elke 2 uur doseerde. 29 oktober ga ik naar een kliniek voor 20 weken voor Intensieve Schematherapie. Zover m'n update. Klik om te vergroten... Krijg je Baclofen ? Zoja? Welke kliniek(Naam) zit je?"
"Raver zei: Geen idee of ze dat hier voorschrijven. Ik heb er niet om gevraagd. Klik om te vergroten... Kan je eens informeren ,hoe zij erover denken thanks succes"
"Als die je niet goed filtert, ruik je dat vanzelf.. en de tent trekt vacuüm als je goed afzuigt"
"Nee CBD zit meestal in sativa soortjes 3-6 % (zelfs minder) zo weinig dat puur CBD olie gemaakt wordt in een speciaal laboratorium omdat megaaaa veel wiet of afval nodig hebt om het te maken... liter puur CBD is niet betaalbaar!"
""
"Verkeerde topic lol"
"Vond dutchpro altijd fijn product om mee te Kweeken op cocos aarde(luchtig aarde zodat wortels meer) zuurstof krijgen) En kijk naar schema altijd A-B gebruiken PH en de rest is een bijzaak wat niet verplicht is ... EXPOLDE zal ik wel gebruiken om het gewicht omhoog te gooien (wel mega duur rond 60+ euro per liter)en leg vijver folie neer op de grond zodat volwassen plant zelf kan bepalen hoeveel water die nodig heeft(behalve eerst 2 weken lang steekjes water geven met de hand) koop klein blauw vat+water pompje uit viswinkel zodat water zich goed mixt met de voeding stoffen en je begint altijd met A-B dat zuurt water ook al af daarna PH- (Koop EC meter en PH meter, maatbeker) en als meter 0,3 eronder zit of er boven (EC-PH) is het geen ramp. Giet blauwevat met water op de vijver folie en je kunt gerust 2 dagen weg blijven. En zet altijd raampje open voor frisse lucht en dit voorkomt niet alles condens tegen de ramen in de wintertijd. Je zult vast fouten maken in het begin. Zoals iedereen net als ik,dat de opbrengst weinig is. zet gewoon 5 x 25 liter potten neer! en na 2 weken toppen(groei scheut) eruit halen zodat plant in de breedte groeit en 4-6 dikke toppen erop komen te zitten van 1 plant. Hoe meer planten je neer zet wilt niet zeggen dat je opbrengst omhoog gaat , 5 dikke planten is beter !. Als je er echt goed in wordt! Kan je tussen 300-450 gram behalen met 1 tent+600 wattage lamp! Dan moet alles perfect verlopen vanaf het Begin! Goeie stekjes hebben! Succes"
"GroeiennSproeien zei: Wat zijn pp stekken? Klik om te vergroten... Power plant stuk minder sterk dan haze soortjes maar makkelijker te kweken. En de prijzen zijn stukken lager"
"Ik heb ook ontzettend veel moeite met GHB het is gewoon zooo lekker gevoel... vooral na werken lekker gtjuh nemen... je voelt zooo ontspannen, zorgloos.. ik heb ook 5 x in de detox gezeten door... G 3 x opgehaald door de crisis dienst is geen pretje voor je ouders... Laatst keer was ik niet verslaafd aan G maar ik was boos op Mn ex vriendin, ze had het uit gemaakt.. had ik perongeluk alcohol en GHB door elkaar gemixt dus werd naar bewusteloos ziekenhuis gebracht met de gedachten hij heeft G verslaving(stond in het systeem dat G probleem had)... ik was 8 maanden clean.. kreeg ik in het ziekenhuis nog meer G toegediend... ik maakte spastisch bewegingen en kon niet goed communiceren dat ik geen G verslaving had... ben ik 3 dagen lang onderinvloed van G en vloeibaar diazepam in slaap gebracht en werd wakker in een detox afdeling (Breider) kamer met een camera op me gericht... ik werd daar weer verslaafd gemaakt door de doktoren... was echt ergst nachtmerrie ooit. Trouwens mijn vraag is mogen ze je in het ziekenhuis! je zomaar vastbinden aan bed? Terwijl ik bewusteloos was en niemand tot last was en niet agressief was? Want ik ben 3 dagen vast gebonden op bed... ze hadden opgever moment daarna los gemaakt en 2 matrassen naast elkaar gezet omdat ik spieren niet meer onder controlen had! Grt"