Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Neo-Shulginist zei: Van MDMA heb je vaak van die buien dat je opborrelende emoties echt eruit moet gooien. Klik om te vergroten... Haha ja ik ben zelf al niet zn prater en al helemaal niet over gevoelens maar de enkele keren dat ik M had gebruikt gooide ik echt alles dr uit"
"Yasspassss zei: Op dit moment was het een mind fuck. Ik deed dingen waarvan ik niet wist dat ik ze wou gaan doen. Op het ene moment lag ik in bed, ik doe me ogen dicht en ben ineens in de badkamer om te gaan douchen en dan schiet het in me op dat ik dit niet eens wou gaan doen. Ik doe me ogen dicht open en zit ineens op me stoel. Klik om te vergroten... Hier zou ik ook echt compleet van flippen. Verder wordt hier goed advies gegeven en daar zal ik echt wat mee doen. Wat ik uit post haal is dat je nog redelijk jong bent? Ik wil je waarschuwen dat je wel wat voorzichtiger met psychedelics om moet gaan. Daarbij wil je ook adviseren om even een tijdje geen drugs te gebruiken, maar wellicht wat meer tijd aan je persoonlijke ontwikkeling te besteden. Dit zal nuchter zeker beter verlopen dan in tijden van drugsgebruik, naar mijn mening dan. Ik bied het advies je aan, je moet zelf maar beslissen wat je ermee doet. Peace!"
"dubbel0seven zei: Voor mij betekende het al snel alles in mijn leven. Alles draaide om het gebruik van meth. De rest van mijn leven werd steeds minder en minder belangrijk. Ik creëerde situaties waarin ik mezelf ging belonen met gebruik. De meth liet mij langzaam aan steeds meer situaties creëren. Op een gegeven moment was mijn hele dag indeling gecreëerd rondom het gebruik. Alles leidde tot gebruik. Al had ik dit zelf niet door. Want wat meth doet je geloven dat je niet fout bezig bent. Intuïtie is iets wat ieder beetje ontwikkeld persoon wel heeft. Wanneer je gebruik uit de hand loopt zegt je intuïtie dat het fout aan het gaan is. Wat je doet is fout en voelt niet goed. Meth speelt als het ware met je intuïtie. In het begin van je gebruik weet je dat de afkick, kater en craving vrij heftig zijn. Veel sterker dan normale speed. Je intuïtie zegt dan ook dat je op moet passen. Je persoonlijkheid heeft eerst nog de controle. Je beschikt over een gezonde intuïtie en je kunt nog rationeel denken. Langzaam wordt je intuïtie als het ware om de tuin geleid en kun je minder goed rationeel beslissingen nemen. De meth neemt de controle langzaam over en verlegt je grenzen zonder dat je het door hebt. Wat in een normale situatie gevaarlijk aan zou voelen doet nu helemaal geen alarmbellen rinkelen. Langzaam nestelt de meth zich in je hoofd en begint het de controle over te nemen en processen aan te sturen. Maar dit heb je zelf niet door. Langzaam aan werden mijn intuïtie, mijn rationeel denken en eigenlijk alles aangestuurd door de meth. Meth deed me geloven dat ik nog in controle was. Ik had nog steeds de macht over mezelf. Het stond me niet toe te realiseren in wat voor benarde positie ik eigenlijk zat. Mijn persoonlijkheid en geest waren allang geïnfecteerd door de meth. De drugs was de baas. Maar ik wist nergens van. Je valt in een wereld waarin meth je aanstuurt. Het stuurt eigenlijk alles aan. Meth staat aan de basis van iedere beslissing, keuze of antwoord dat je moet geven. Het zit als een virus in je en beschermt zichzelf op iedere manier mogelijk. Dit om ervoor te zorgen dat je maar blijft gebruiken en verslaafd blijft zonder dat je het zelf beseft. Jij moet uitkijken dat je jezelf niet te snel vrij waant van de meth Want meestal ben je dit op dat moment nog niet. Meth blijft heel lang in je systeem zitten zelfs nadat je gestopt bent met gebruiken. Het kan echt een hele lange tijd duren voordat je pas zelf weer de controle hebt en je normaal kunt nadenken, functioneren en beslissingen kunt nemen. Nadat je ziek was en niets gebruikt hebt heb je ook de kater doorstaan. Je kon geleidelijk aan weer normaal nadenken. En je besefte je toen pas wat je meegemaakt hebt. Maak niet de fout door te denken dat je de meth doorhebt. Dat je nu weet hoe het precies werkt. En dat je niet weer voor de charmes ervan zult vallen. Dat je nu wel de controle kunt behouden. Dit is een trucje van de drugs om je weer te verleiden om te gebruiken. En geloof me zelfs maanden later kan de meth je plotseling weer proberen te verleiden. Meth slaapt als het ware in je hoofd. En waarschijnlijk zal het altijd op de loer blijven liggen. Tot het moment aanbreekt dat je weer verleid wordt om wat te gebruiken. En de cycle starts again!! Dus doe jezelf een plezier en ben er niet voor even klaar mee. Maar ben er klaar mee voor de rest van je leven. Zie dit als een ervaring en een zeer wijze les. Want bepaalde drugs zijn nu eenmaal zeer moeilijk recreatief te gebruiken. En blijf lekker bij de gewone normale amfetamines. Klik om te vergroten... De wijze waarop methamphetamine hier beschreven wordt is angstaanjagend. Wat een verschrikkelijk, sinister en destructief middel. Ook al ben je niet meer actief op dit forum, wil ik je bedanken voor het delen van deze (langetermijn) ervaringen met dit middel (Daemon eveneens). Het schrikt mij in ieder geval af om zo ver mogelijk van deze duivelse bende weg te blijven!"
"Gelukkig is dit goed afgelopen, maar volgens mij weet jij totaal niet waar je mee bezig bent. 3,5 gram wegvreten op een avond is echt te gestoord voor woorden en het verbaast me dat jullie nog leven als je dit soort acties uithaalt. Ik weet niet of je het weet maar een normale dosering miauw ligt tussen de 100-200mg voor een avond."
"De Dunne zei: Ik zag een dunne tiener met heel kort haar en een petje. Klik om te vergroten... Nou @Koes klopt deze omschrijving een beetje?"
"Ben er 1x geweest mooi gehad toen, gezellige sfeer en goeie locatie om ff hard te feesten. Drugs gebruiken kon toen mooi op de dixis weet niet of die er nu nog staan zoals toen."
"Waarom ben je uberhaupt ooit begonnen met het nemen van dit spul? Dit is gewoon puur vergif, zit je dan zo diep dat je gewoon niets meer om je leven geeft, maar alles aan doet voor een klein beetje euforie? Sorry maar ik kan hier gewoon echt niet met de kop bij dat mensen dit slikken."
"Ik las dat je binnenkort de kliniek in duikt. Dit vind ik een hele goeie stap van je. Ik heb zelf geen ervaring met de kliniek of behandelingen, maar als ik jouw situatie zo beoordeel, denk ik dat je je volledig op je herstel moet gaan focusen. Hoelang dit traject ook is. Sorry maar ik kan hier verder weinig aan toevoegen."
"Je kunt zeggen wat je wilt maar ik blijf een grote tegenstander van GHB en het gebruik ervan. Vind het echt de ziekste troep die er is, een goedje met een grote aanleg om misbruikt te worden."
"Top report Neo! Heb je 5-APB in je eentje getest, puur om de effecten te leren kennen? Ik kan me voorstellen dat als je dit op een huisfeestje had gedropt je een hele andere vibe had gehad. De manier hoe jij solo drugs gebruikt doet me echt aan mezelf denken. In de tijden dat ik in mn eentje aan de harddrugs ging haha. Heb zelf een keer een heel sporadisch miauw en sos gehaald en alleen lopen spacen. Nadat ik wat op had zo uit het niets ineens op de trein gestapt en last minute nog naar bevrijdingsfestival gegaan. Terwijl het al bijna afgelopen was. Uiteindelijk een mega gezellig nacht gehad en pas de volgende ochtend in mn bed beland. En dan wanneer je niet kan pitten, maar weer helemaal waps aan de porno xd. Blijft een mooi tijdsverdrijf. Toch gek dat 5-APB weer heel anders is dan 6-APB is. Wat ik van 6-APB heb begrepen is dat je daar echt behoorlijk hard van gaat spacen (vaag in je dak), het knetterlang doorwerkt en de kater bruut is. Uit je report haal ik het tegenovergestelde. Je blijft redelijk helder, kunt uiteindelijk wel slapen en nauwelijks een kater. Conclusie: 5-APB boven 6-APB?"