Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Mij Is altijd gezegd dat ik enkel natte moest kopen omdat ze met droge je kunnen kloten. Weet niet hoe het met de hoeveelheid zit. Ik vind altijd dat je speed precies meer word eens je hem droogt. Of zit dat in mijn hoofd?"
"Hoi, Ik heb jullie advies nodig. Moet overmorgen met mijn moeder en tante naar de sauna, maar ben bang dat mijn gebruik dat heel lastig gaat maken. Even een schets van de laatste dagen: ik Was een lange periode clean. En dan toch terug gekocht met een vriend. Dag 1: 4 gram, goed doorgegaan, wel geslapen uiteindelijk. Niet gegeten Dag 2: 2 voelde alsof ik de hele dag aan het snuiven Was geweest, wat niet Was. Niet gegeten terwijl vriend dat wel kon (lukte echt niet). Geen kater overdag, zelfs babbelkick zonder drugs. Vriend begon 's avonds terug veel te gebruiken en ik heb dan maar 2 lijntjes meegedaan hoewel ik zelfs zonder de hele tijd aan het tetteren was. Voldoende slaap. Dag 3: Vriend ging naar voetbal en ik dan maar naar huis. Lang geslapen, busrit naar huis was een hel, niet gesnoven, vroeg 's avonds misselijk en kapot gaan slapen, eten Is onmogelijk. Wel sportdrank drinken. Ik heb echt mijn best gaan! Dag 4: 's middags wakker, heel zwak, dwingen te eten, lukt niet. Roken maakt misselijk. 3 lijntjes over hele dag, voel me veel beter. Dat Is dus nu terwijl ik dit schrijf. Mama denkt dat ik een verkeerde pasta heb gegeten, hoewel ik eerder denk dat ze me niet durft te beschuldigen zonder harde bewijzen. Nu Is het zondag nacht. Woensdag avond zijn We dus beginnen snuiven. (Ergens klopt er een dag dus precies niet). Betekend dus dat ik al 4 volle dagen niets heb gegeten. Terwijl mijn vriend die dag 1 meedeed en dag 2 zelfs veel meer gesnoven heeft dan mij, ondertussen lekker zit te bbqe met familie en alles kan eten. Hij kon zelfs op dag 2 al een heel bord pasta opeten terwijl hij driedubbel zoveel speed ophad dan ik. Oké, dus je ziet mijn probleem. Wat moet ik nu doen? Heb nog wel enkele lijnen liggen, niet zo veel meer. Maar wanneer neem ik die best? Moet dus overmorgen naar de sauna (dinsdag) en dat gaat vermoeiend zijn. Maar speed en sauna lijkt me geen goede combinatie. Maar als ik nog steeds niet kan eten, lijkt sauna op een lege maag ook geen optie en zou die speed me mss net de energie geven die ik nodig heb. Ik weet het echt niet meer. Ik snap gwn niet waarom ik nog altijd niet kan eten. Vanaf ik iets probeer in mijn mond te steken draait mijn maag om en ga ik bijna tegen de grond. Volgens mij heeft mijn moeder ook al lang door wat er weer aan de hand Is, maar durft ze het niet te zeggen. Het laatste dat ik wil Is crashen in de sauna waar de familie bij Is. Wat zijn jullie tips? En wat drink ik best als ik echt niet kan eten? Vind dit zo raar omdat ik vroeger vaak meer snoof en wel kon eten de volgende dag. En slapen kan ik wel, wat ook raar is. Heb precies meer last van 2 lijnen op een hele dag dan dat ik 4 gram door men neus jaag op een nacht. Wat een rare drug! Ben nu nog klaar wakker maar ga zeker niet bijnemen zodat ik nog op een deftig uur kan slapen. Ik Mag uitslapen dus das geen probleem. Wat zouden jullie doen? (Buiten eten, want dat lukt me echt nog niet, hopelijk snel terug wel)"
"Hallo. 3 jaar terug werd er bij mij vanalles vastgesteld van psychiatrische problemen waaronder psychotische kwetsbaarheid. Ik Had toen vaak kortstondige psychoses die me bv dwongen mezelf ernstig te verwonden. Ik Had toen nog nooit drugs gepakt of aangeraakt. Ik wou wel altijd experimenteren en ondanks de gevaren voor iemand zoals mij ben ik begonnen met cannabis en speed. Die speed werd al snel heel veel ook. Nu het rare. Sinds ik ben beginnen gebruiken zijn al mijn psychoses weg. Heb er geen last meer van. Pak ook geen medicijnen ervoor ofzo. Is dat niet de omgekeerde wereld? Al mijn psychologen, dokter en begeleiders geloven me gwn niet! Zij denken altijd dat mijn psychoses druggeïnduceerd waren. Is dat nu zo raar? Niemand geloofd me en das best rot! Iemand die hier meer over weet?"
"Mss dat ze de concentraties van de Orexin/hypocretin neuronen verhogen dan? Mits GHB word gebruikt voor narcolepsie patiënten en deze mensen missen die neuronen. Toch diegene met cataplexie"
"Tijdloos zei: Dominal Forte Klik om te vergroten... Pakte ik lang omdat mijn slaap zo verstoord Is. Deed me niet veel. Heb dan ook ooit een overdosis gepakt (zelfmoordpoging don't judge) 60 dominal 80mg genomen en 9 seroquel 300. De spoedartsen zeiden dat de seroquel eigenlijk mijn leven had gered. 3 daagjes intensieve zorgen. En neh die drie dagen heb ik nog steeds slecht geslapen. De effecten waren zeer bizar en verschrikkelijk. Mja was ook niet echt de bedoeling het te overleven."
"Tijdens mijn rem slaap heb ik vaak last van hypnagoge hallucinaties. Ik geloof in meerdere dimensies daardoor. Soms reikt een hand mij toe om mij mee te nemen en 'dood' te gaan. Ik pak de hand vast maar geraak niet in de andere dimensie, begin te vallen in oneindige diepte. Ik smeek vaak om me mee te nemen. Soms lijkt het gelukt tot ik echt wakker word en dan voel ik me weer heel de dag kut. Ik kan mijn zelfmoordpogingen niet meer tellen, ondanks ben ik toch bang van de dood. Want die hypnagoge hallucinaties zijn vaak extreem gruwelijk. Dus ik ben bang in de 'verkeerde' dimensie te eindigen... eind van de maand krijg ik eindelijk een slaaponderzoek om te bekijken wat er allemaal gebeurd als ik zo 'droom'. Is heel vermoeiend psychisch en mentaal. Ik ben niet meer bang van al het slecht op aarde, want in mijn dromen ben ik al zo vaak vermoord of verkracht. Alsof ik men ogen open enkel om te realiseren dat je hallucineert zowel gevoelsmatig, auditief als op zicht... Nja niemand weet wat het juist Is. Enige ziektebeeld dat ik vind Is Narcolepsy. Ik wil dat het stopt want ik ga eraan kapot. Ik heb ptss van mijn dromen. En dat alles zonder enig druggebruik. Heb zelfs gemerkt dat speed de dromen mindert. Ze geven me altijd slaappillen of anti psychotica maar dat werkt helemaal niet. Wil ervan af want dat blijft altijd veel te lang hangen in mijn hoofd. Dan zit ik weer in een existentiële crisis."
"Mindless zei: Ik heb zo'n half jaar lang na een bad trip het gevoel gehad dat er een soort primal evil is buiten mezelf dat met me kan doen wat het wil. Pas na veel werk aan mezelf (dingen onder ogen komen, meditatie) is die angst weggegaan. Het is wat acht.zes zegt: als je weet dat het niet echt is, is het enkel nog fascinerend om te ervaren. Daar wil ik nog aan toevoegen: deze hallucinaties zijn in jou. Jij bent niet in hen. Jij bent daarom de baas over hen. Als je leert je duistere zijde te accepteren, dan kan het je niets meer maken. Het heeft alleen macht over je als je er weerstand tegen biedt. Ik heb nu meerdere berichten van je gelezen op het forum en hoe ze jou willen behandelen helpt inderdaad niet echt. Het is symptoombestrijding. Terwijl je die switch nodig hebt waarin je die plek in jezelf hervindt, waar je eigen kracht en zelfvertrouwen is. Onze levens overdag zijn daar imo voor bedoeld. Niet om bang te zijn voor de fysieke dood die ooit komen gaat, maar om te leren/oefenen sterven, voordat je echt sterft. Dit is een raar iets voor ons westerlingen, maar in vele culturen is dit natuurlijk: Learning to die before you die. Beide kanten van jezelf leren accepteren: de lichte én de duistere zijde. En zo je angsten leren loslaten. Dromen zijn vaak slechts ervaringen die je overdag nagelaten hebt om te leren. Klik om te vergroten... Bedankt! Ik probeer er al lang geen weerstand aan te bieden. Telkens mezelf overtuigen dat ik kies wat er gebeurd, dat ze me niets kunnen doen. Ik realiseer ook altijd dat ik in mijn Rem slaap zit, dus vertel ik mezelf dat het allemaal niet echt is. Heb er lang mee kunnen omgaan. Het maakte me niet meer bang. Het intrigeerde me zelfs. Maar het lijkt wel alsof mijn demonen slimmer en slimmer worden. Om me toch maar bang te maken. Meerdere hallucinaties na elkaar maken soms dat ik niet meer weet wat realiteit Is en wat niet. Ik weet soms niet meer of ik echt wakker ben. Soms duurt het slechts exact 5 sec tussen wakker zijn en hallucineren. Ik doe men uiterste best, maar dan panikeer ik toch wel hoor. Buiten dat Is het ook extreem vermoeiend want al die tijd slaap je ook niet deftig. Dus ja, zou er graag zo snel mogelijk vanaf zijn want ik ben bang de realiteitszin te verliezen en gek te worden. Slaapverlamming, hypnagoge hallucinaties, maakt al niet uit wat het is, als het maar stopt. De grens met lucide dromen Is klein, maar het lukt me slecht heel soms om dat te doen."
"Ik krijg geen rilatin, wat ik ook doe. Dus dan maar een speedverslaving. ADD willen ze in de psychiatrie niet testen, heb toch al genoeg diagnoses. Als ze dan toch moeite doen, duurt het maanden voor de testen beginnen en zo lang kan ik niet clean blijven. Bovendien heb ik een momenteel nog onbekende slaapstoornis ook daar helpt de speed me enorm bij. Ik gebruik speed als zelfmedicatie, maar de bijwerkingen maken het verslavend en destructief. In opname mag je het niet gebruiken of je vliegt buiten. Ik smeek om een medische vorm, maar geen enkele psychiater wilt luisteren. Dus nu zit ik weer aan week nummer 1 thuis, 4de keer dat ze me op straat zetten voor drugs. Ondertussen heb ik ook het label verslaafde gekregen of course. Er is geen enkele persoon die naar me wilt luisteren als ik spreek over voordelen van speed. En mijn broer zijn rilatine stelen, word ook zeker afgekeurd. Ik weet niet wat ik nog moet doen... ik heb een opname nodig, maar zonder rilatin heb ik een concentratie van 2 seconden en slaap ik elke kans ik krijg. En dan durven ze nog te zeggen dat de opname niets uithaalt? Je zou het niet zeggen zeker. Geef me anders nog wat meer slaapmiddelen en anti psychotica. Dan hoef ik niet meer te doen alsof het me interesseert. Mss dat ik beter kapot ga aan de speed dan nog te luisteren naar de dokters"
"Even ter mijn verdediging: ik denk wel degelijk dat ik niet verslaafd ben, al geef ik wel toe het middel soms te misbruiken. Ik kan stoppen wanneer ik wil. Heb ik de laatste 3 dagen ook gedaan. Heb ook nog nooit voor een hele lange periode gebruikt. Ik heb borderline en al 5 jaar lang worden alle symptomen op die ziekte gestoken. Ik kom net uit een verslaving kliniek/dubbeldiagnose en daar ben ik echte verslaafde tegen gekomen die helemaal anders gebruiken als mij. Zoveel mogelijk en alles moet op. En de volgende dag opnieuw. Dit doe ik niet! Ik gebruik zo weinig ik kan zonder het gewenste effect te verliezen. Na immens veel opzoekwerk en adviezen van anderen, kwam ik tot de conclusie dat ik hoogstwaarschijnlijk lijdt aan narcolepsie en mss ADD. Overdag heb ik slaapaanvallen en als ik slaap hallucineer ik enorm. Dit maakt mij kapot. Ik ben ALTIJD moe. Speed zorgt voor rust en stopt de aanvallen. Ik snap jullie bezorgdheid dat ik op zoek ben naar legale amfetamines. Maar dat bedoelde ik eigenlijk niet te zeggen. Als de dokters me iets anders kunnen geven dat ook helpt, graag. Het hoeven geen amfetamine te zijn hoor. Das gwn momenteel het enige dat ik weet dat werkt. Speed misbruiken Is en blijft idd een aandachtspunt. Het Is en blijft een hard drugs. Ik stop er idd beter mee, dat weet ik zelf goed genoeg. Maar dan wens ik wel een oplossing voor mijn slaapprobleem/ADD of whatever het mag zijn. Moet dat rilatine zijn? Neh dat maakt me niet uit. Ik weet dat het moeilijk Is voor jullie om te begrijpen, maar voor mij Is elke dag vechten om te overleven. De moeheid maakt me kapot. Ik heb al meerdere keren in het ziekenhuis gelegen voor een zelfmoord poging. Dat wil ik niet nog eens. Is het dan zo fout om een middel te gaan gebruiken dat je leven beter maakt? Nu denken jullie wrs: laat je dan testen. Das dus exact wat ik van plan maar zo simpel Is dat niet met de stempel psychisch patiënt. De psychiaters schrijven me telkens anti psychotica of slaapmiddelen voor. Welke niet werken of soms het zelfs erger maken. Ze hebben al alles op mij geprobeerd. Ontelbare pillen. Nauw gecontroleerd door een psychiater. Niets werkt. Toch willen dokters niets anders proberen of geen testen doen. Mijn bloed Is normaal dus dat slapen Is een vlucht. En ik geloof dat dan ook. Mijn laatste psychiater was de eerste die me vertelde dat de hallucinaties tijdens het slapen, geen psychoses konden zijn. Hij wist niet wat het Was. Dus wat doet hij? Toch maar anti psychotica voorschrijven... dat snap ik dan echt niet. Maar het Is ook mijn eigen fout omdat ik nooit een slaaponderzoek heb aangevraagd, wist niet eens dat zoiets iets zou uithalen. Tot nu. Ik wacht al maanden, binnen 10 dagen is het zo ver. Dus al mijn hoop Is daar op gevestigd. Mijn mama, broer en vrienden van de verslavingskliniek waar ik laatst ben geweest, steunen me hierin. Ze begrijpen me wel. Morgen kan ik mss terug even op BOR-bed in diezelfde verslavingskliniek zodat ik zeker niet herval voor het slaaponderzoek. Hopelijk dat mijn dokter daar me begrijpt. Ik ben 22 en wil niet langer heel mijn leven wegslapen!"
"lotske1984- zei: In boechout provincie antwerpen belgie.. Klik om te vergroten... Haha ik zit ook in boechout! Alle heb nu tijdelijk even time out"