Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"tequilavodka zei: Sorry voor het storen weet er iemand nog een stimulans niet te zwaar in het hoofd en de problemen daar binnen mijn favoriet was 3cmc nu nergens enkel gemixte 2mmc en dat is niet al te best Klik om te vergroten... The never ending story..."
"dupont zei: Ik dacht ook altijd "mij overkomt dat niet". Klik om te vergroten... Herkenbaar. Ik zou een benzo zeker niet meer dan 1 keer op 7 dagen gebruiken. Als je er een dag bij plakt zit je al in de gevarenzone. Sluipt er heel makkelijk in."
"Normale doseringen aanhouden dan kom je niet in de problemen... maar ja... vertel dat eens aan TS."
"tequilavodka zei: Heeft mij al 2ton gekost op 2 maanden verdomme Klik om te vergroten... Daarom dat je het "coke anaal" topic bekijkt. Zit het neusje vol?"
"tequilavodka zei: Als ik spreek over 6 stuks of meer is het voor in slaap te geraken... Anders uiteraard niet zo veel Klik om te vergroten... Voor de meeste mensen is 1 dosis genoeg om rustig te worden voor het inslapen. 6 stuks is overdoseren maar normaal doseren is bij jou intussen wel een gekend probleem."
"Voor concentratie heb je allerhande medicijnen maar tramadol valt daar niet onder. Dat is een opiaat pijnstiller."
"Dan ga je toch beter langs bij de huisarts als je wat beter wil in slaap komen. RC benzo's zijn tientallen maal potenter dan de reguliere benzo's. Je kan er snel mee in de problemen komen zoals lichamelijke en mentale afhankelijkheid, torenhoge tolerantie. Genoeg verhalen op dit forum over mensen die in de problemen komen door RC benzo's en dan moeten ontwennen met reguliere langwerkende benzodiazepines."
"Ga je het probleem niet uitstellen met benzogebruik? Bij het stoppen komt waarschijnlijk een rebound effect."
"dupont zei: Van je huisarts, da’s bijzonder. Klik om te vergroten... Hier in Belgie zijn er veel huisartsen die dit middel zo maar voorschrijven. Stel me daar ook vragen bij."
"Benepali prikpen voor S.A. 2 x per maand. Ik kreeg tramadol voor reumapijn tot het minder werkte en steed meer begon te nemen met afhankelijkheid als valkuil en ontwenning. Voor die ontwenning temesta (lorazepam) en op een jaar tijd zwaardere benzo's en rc benzo's met ook als resultaat afhankelijkheid en ontwenning. Sinds dien gebruik ik geen medicijnen meer behalve daffalgan en voorgeschreven zooi als ik een virus ofzo heb."