Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Tomsluis zei: Ik ben Tom, 34 jaar en cocaïneverslaafd. Ik gebruik nu toch al 7 jaar, de eerste 3 jaar vrij veel, 5 gram per week ongeveer. De laatste tijd gebruik ik minder maar toch raak ik er niet helemaal van af. Ik kan het meestal een week of 2 volhouden maar na weken word ik chagrijnig en opgefokt, dan haal ik 2 gram en die gebruik ik in 1 avond op, gewoon thuis alleen, even helemaal weg van de wereld. Op het moment dat ik gebruik vind ik het echt lekker, ik snuif veel en snel, 2 gram is op uurtje of 3 weg. Dan lig ik heel de nacht wakker, steek ik allerlei gekke ideeën in Mn hoofd en de dag erna ben ik zo mak als een lammetje, en dan kan ik er weer week of 2 tegen. Ik ben getrouwd en heb een prachtige dochter, ben dolgelukkig dus daar ligt het zeker niet aan. Heb een goeie job, geen financiële problemen een leuk huis, alles wat ik maar wensen wil en toch heb ik nood aan cocaïne, het is een visieuze cirkel waar ik maar niet uitraak. Mochten mensen zich hier in herkennen dan hoor ik het graag.. Klik om te vergroten... Ik heb dit ook. Drugs blijft altijd een soort van rol spelen in mijn leven. In goede en slechte tijden. Ik zie het als fases. Dan gebruik ik een lange tijd heel veel en vaak, dan tijdje weer minder of even niet. Maar kom ik er nooit langer vanaf dan 3 maanden ofzo. Tot nu toe. Ik gebruik trouwens verschillende soorten drugs. Voor de rest net als jij ook gewoon een “normaal” leven. Geen moeilijke tijden of reden voor mijn gebruik. Ik zie het altijd als een soort van los gaan. Even van de realiteit weg (terwijl mijn realiteit niet kut is ofzo) Maar als je dan zo’n sos avondje hebt, drink je er dan bij? Of alleen sos. En met vrienden? Of altijd alleen zegmaar? Groetjes"
"Zwijgrecht zei: Ik denk mannen. Iig in de verslavingszorg dan. Klik om te vergroten... Jaa ik zou dat ook in eerste instantie denken"
"Bee zei: Ik denk dat het aardig gelijk opgaat, maar dat vrouwen het inderdaad beter kunnen verbergen. Bron? Ik ben een vrouw, en ik ken veel vrouwen. Een vriendin van me wil niet toegeven dat ze met regelmaat blowt, maar ik ben niet van gisteren. Ik doe het ook, maar ik geef het gewoon toe. Nu gaat het daar niet per se om verslaving maar als ik bekijk hoe heftig daar al op gereageerd kan worden kan ik me voorstellen dat veel mensen (en vrouwen dus misschien nog meer) graag de schone schijn ophouden. Klik om te vergroten... Rebell zei: Mannen denk ik ook. Maar ik merk dat vrouwen goed zijn in het verbergen van hun verslaving. Vooral met coke zogenaamd recreatieve gebruikers maar in de realiteit zitten ze er vaker aan dan ze laten zien. Klik om te vergroten... Jaa dat denk ik dus ook. Dit las ik ook op een site van een afkick kliniek “De drempel ligt hoger, onder andere doordat de maatschappij verslaving bij vrouwen zwaarder veroordeelt dan bij mannen. Als vrouwen eenmaal in behandeling komen, zijn zij er vaak slechter aan toe dan mannen”"
"Net zoals de ander zeggen zou ik als ik jou was gewoon nuchter naar je ouders gaan. Als je het echt belangrijk vind even je best proberen te doen niks te gebruiken voor je naar je ouders gaat☺️ Succes! Ps. Soms is het idee dat je ouders van je drugs gebruik af weten heel erg in jou hoofd. Maar het kan ook een opluchting zijn en kun je misschien beter met je ouders over dingen praten? Mijn ouders weten ook dat ik drugs gebruik en vond het achteraf juist prettig dat ze een beetje wisten hoe en wat. En dat ik open over drugs kon praten. Natuurlijk weet ik niet wat voor band je met je ouders hebt, maar soms valt het achteraf wel mee."
"Psychedelibee zei: Niet dat ik drugsgebruik wil promoten hoor, maar vind het ergens opvallend dat iedereen bij dit soort frequent gebruik zegt dat je nuchter naar je ouders moet gaan om het niet te laten opvallen. Als je dagelijks speed gebruikt denk ik dat je je verdachter gaat gedragen en er verrotter uit gaat ziet als je nuchter bent dan wanneer je onder invloed van speed bent. Uiteraard je speed gebruik wel zo minimaal mogelijk houden als je naar je ouders gaat. En ketamine natuurlijk niet gebruiken, maar dat lijkt me logisch. Klik om te vergroten... Haha ja klopt. Sommige ouders hebben zelf vroeger ook drugs gebruikt, en kunnen dit gedrag dan herkennen. Vandaar dat sommige misschien zeggen “ ga nuchter” Mocht dit niet het geval zijn heb je inderdaad wel een punt"
"Bas zei: Doe mij ook eens een punt. ;p Klik om te vergroten... hahaha gekkie"
"Goed bezig! Heel veel succes en sterkte Raver"
"Heel veel succes en sterkte !"
"Raver zei: Aanstaande vrijdag om 23 00 m'n laatste gift farma GHB. Nu op 8ml. Klik om te vergroten... Oeeehhh gaat de goede kant op! Goed bezig hoor!"
"Miscchien een aparte vraag, Maar zijn er meer mannen of meer vrouwen verslaafd in Nederland? Kan er niet zoveel terug vinden op internet. Wel dat vrouwen minder snel hulp zoeken in tegenstelling tot mannen. Bij een afkick kliniek bijvoorbeeld. Gek vraagje. Maar vroeg me dat opeens af haha Groetjes"