Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Dit is gewoon letterlijk het recept voor een 3-MMC verslaving."
"Ik denk dat je je zowieso wel een beetje opgejaagd voelt s’nachts in een bos dus dat gevoel kan alleen maar versterkt worden. Ik zou het risico niet nemen!"
"Tripse Casaan! Als ik 18+ ben wil ik ook echt een tripmiddel uit gaan proberen."
"Beste mensen, Mijn broer is inmiddels (naar mijn weten) zo’n 6 jaar lang verslaafd aan diverse middelen. Opiaten, benzo’s en Stimulanten. Voornamelijk: Phenibut, Oxycodon, Tramadol, Etizolam/clonazepam en Amfetamine. Er is teveel gebeurd om te vertellen wat hier zich de afgelopen jaren heeft afgespeeld. Laten we zeggen dat het begon bij het telefoontje vanuit het ziekenhuis dat hij is opgenomen in staat van delirium. Hij heeft er lang gezeten en is compleet gedetoxed. Maar zoals jullie weten, detoxen is nog maar het begin. Hij heeft het nooit lang volgehouden daarna. Hij heeft intussen al in meerdere klinieken gezeten en is de hoop compleet verloren. Door grote fouten bij het GGZ heeft hij nog NOOIT een nazorg traject gekregen. Terwijl hij dit zo graag wilt. Hij wilt zo graag hulp. Hij doet er alles aan om een nazorg-traject te krijgen, maar het lukt niet. Mijn ouders hebben ook al vanalles geprobeerd. Hij is vorige week teruggekomen uit de kliniek, hij zat alleen nog aan de Methadon en Diazepam (volgens kliniek kunnen mensen daar prima op functioneren moest hij er maar mee leren leven) Hij is met mn ouders een weekje op vakantie geweest en heeft een dag later een zelfmoordpoging gedaan. * modknip: hoeveelheden en soort gebruikte medicatie weggehaald in het kader van suïcidepreventie * (Gek genoeg heeft hij dit opgeschreven in zijn afscheidsbrief). Mijn moeder heeft hem op tijd gevonden en gelijk 112 gebeld, hij heeft het overleefd. Vandaag met psychiater gesproken, volgens hem was het geen zelfmoord poging maar “vergiftiging”. Afscheidsbrief had hij niet gezien en zou die wel even opzoeken. Terwijl daar een kopie van is gemaakt door de verpleegsters. Er gaat echt zoveel fout. Ik kan niet in woorden beschrijven hoeveel pijn dit mij en ons gezin doen. Weet iemand wat wij nog kunnen doen? We hebben vanalles geprobeerd maar kunnen maar geen kliniek vinden voor hem met een natraject/nazorg. Huisarts zegt dat we maar moeten bellen zodra hij een overdosis heeft genomen. We worden niet serieus genomen. Lieve jongen, misschien zit je ook wel op dit forum en lees je dit. Maar ik hou van je en doe ons dit alsjeblieft niet aan, ik weet dat je liever op een andere plek zit nu maar ik weet zeker dat als je nog even doorzet we de juiste hulp voor je kunnen vinden."
"Zoals de titel zegt. Ik ben opzoek naar (het liefst) oldschool hardcore, early hc, uptempo, frenchcore alles een beetje. (mega)mixes zijn ook welkom!"
"Bas zei: Op zich niet oldschool, maar wel lekkere Hardcore uit 2012. Ook zeker niet verkeerd! <3 Klik om te vergroten... Deze video is niet beschikbaar"
"Nevermind, op m'n PC doet ie het gelukkig wel. Klinkt trouwens goed"
"Ik kwam net een youtube kanaal tegen en zie dat er een hele andere vorm van muziek op staat. Ze noemen het "8d" en met een (surround sound) koptelefoon op lijkt het net alsof je op een festival aan het ronddraaien bent. Ben van plan om dit te gaan luisteren wanneer ik high ben"
"Ben zeker 1,5 jaar een dagelijkse smoker geweest, altijd puur. Ben er nu 2 weken mee gestopt en heb ook geen drang meer om het ĂĽberhaupt te gebruiken. Energie terug en gewoon weer helder in m'n hoofd. Beste keuze ooit, ik was alles aan het verwaarlozen. Kan het je zeker aanraden om te stoppen"
"Sup Drugsforum, Ik drink meestal wel een hoop alcohol en ik zal vertellen hoe ik het een beetje ervaar. Ik word duizelig, sloom en heel lacheriger. Ik heb echt zo weinig schaamte. Maar ik weet wel wat k doe maar ik vind wel rare foto’s terug maar t is niet dat ik naakt ofzo ga staan want ik ben me er nog wel van bewust. Verderest heb k nog wel controle over het blijven staan ofzo. Maar ik durf gewoon te springen en te vallen enzo maar het doet me nog wel pijn. Ik heb achteraf geen kater, maar voel me wel moe enzo. Ik heb onder invloed dan wel echt het leukste gevoel ter wereld. Is dit nou echt ver aangeschoten? Of is dit redelijk dronken? Ik zelf vind t echt zo tof en zou niet weten of het nog leuker is als ik nog een paar glaasjes op heb. Is dit niet het topeffect van alcohol of kan het nog beter? Dan weet ik of ik de volgende keer nog wat meer moet drinken Greetz"