#1
Gestopt met speed en ben nu in opname voor mijn benzo verslaving..
Je kent je toch.Goed om te horen, .nl brengt over het algemeen toffe mensen naar voren. Ik voel mezelf ondanks mijn leeftijd ook al een veteraan, in ieder geval breng ik behoorlijk wat ervaring met me mee. Zal niet meer extreem actief posten maar zal nu en dan opduiken. Gelukkig is er nog een oude harde kern over met veel kennis over. @Fool nog altijd de moraalridder?![]()
Je kent je toch.
Alles nog goed met onze baviaan?![]()
Ja die leipe is weer in tha house.Riep iemand mij?
Er is nog een vaste kern aan mensen, zowel veteranen als nieuwere leden. Veel toffe mensen, sommigen met veel kennis en ervaring, anderen met mooie trip reports, en weer anderen die weinig te melden hebben maar het wel op entertainende wijze doen.
Ik heb het wel naar m'n zin hier!
Dat kan nog wel eens leuk worden :PJa die leipe is weer in tha house.
Ramptoerist ben jeDat kan nog wel eens leuk worden :P
Shit man... Balen voor je! Kop op...Wéér GHB, 20ste keer denk onderhand. Na iets meer dan een week al ontwenning alsof ik er maanden aan zit.
wat noem je verslaafd aan wiet/hasj ( klapperende tanden uit zenuwen )Eerst aan tabak-joints, nu verslaafd aan pure wiet en hasj. Heb 31 augustus een intake bij de verslavingszorg.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."