Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWaar ben jij verslaafd aan (geweest)?

Waar ben jij verslaafd aan (geweest)?

152 antwoorden
36 weergaven
18-5-2026
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Gestopt met speed en ben nu in opname voor mijn benzo verslaving..
R
RaverLid
01-01-2024, 00:00
#2
Beste forumleden.

Hierbij een topic om met elkaar te praten over verslaving. En wellicht alle problematiek die daarmee gepaard gaat.

Ikzelf ben verslaafde tot het bot.

Momenteel clean, maar verslavingen gehad aan: wiet, alcohol, speed, ghb, benzo's en toch ook wel weekendverslaafd aan xtc.

Heb gezocht naar vergelijkbare topics maar niks kunnen vinden.
Bij deze!

Greetz, Raver.
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#3
leipebaviaan zei:
Goed om te horen, .nl brengt over het algemeen toffe mensen naar voren. Ik voel mezelf ondanks mijn leeftijd ook al een veteraan, in ieder geval breng ik behoorlijk wat ervaring met me mee. Zal niet meer extreem actief posten maar zal nu en dan opduiken. Gelukkig is er nog een oude harde kern over met veel kennis over. @Fool nog altijd de moraalridder?:grimacing:
Klik om te vergroten...
Je kent je toch. :sunglasses:

Alles nog goed met onze baviaan? :)
l
leipebaviaanLid
01-01-2024, 00:00
#4
Fool zei:
Je kent je toch. :sunglasses:

Alles nog goed met onze baviaan? :)
Klik om te vergroten...

Zeker, in mijn afwezigheid hier heb ik behoorlijk orde op zaken kunnen stellen. Studie afgerond en vanaf september beginnen aan mijn master aan de RUG. Drugsgebruik nog incidenteel, maar niet meer zo mateloos als voorheen. Geniet nog elke dag van mn sigaretten en het weekend standaard in de kroeg te vinden. Hoe is het met jou verder? Hoe staat het met je gebruik?
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Riep iemand mij?
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#6
SkittlesAndMe zei:
Riep iemand mij?
Klik om te vergroten...
Ja die leipe is weer in tha house.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#7
Fenrir zei:
Er is nog een vaste kern aan mensen, zowel veteranen als nieuwere leden. Veel toffe mensen, sommigen met veel kennis en ervaring, anderen met mooie trip reports, en weer anderen die weinig te melden hebben maar het wel op entertainende wijze doen.
Ik heb het wel naar m'n zin hier!
Klik om te vergroten...

Hahaha credits voor deze samenvatting van het publiek hier.
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Psychedelibee zei:
Ja die leipe is weer in tha house.
Klik om te vergroten...
Dat kan nog wel eens leuk worden :P
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#9
SkittlesAndMe zei:
Dat kan nog wel eens leuk worden :P
Klik om te vergroten...
Ramptoerist ben je :tongueclosed:
V
VchipLid
01-01-2024, 00:00
#10
wiet en opiaten
R
RaverLid
01-01-2024, 00:00
#11
Wéér GHB, 20ste keer denk onderhand. Na iets meer dan een week al ontwenning alsof ik er maanden aan zit.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ruim 25 jaar aan sigaretten verslaafd geweest en zo een 8 a 10 jaar zo goed als dagelijks geblowd.
Rookte vroeger een pakje sigareten per dag en blowde zo een gram of 2 per dag aan wiet weg. Kan ook wel eens 2,5 a 3 gram geweest zijn in weekenddagen.
Nu al een flinke tijd geen sigaretten meer maar blow nog wel weekend een dagje wiet met tabak er in. Niet elk weekend maar meestal wel. Zonder tabak vind ik het minder lekker qua effect en het is te scherp aan mijn keel puur.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#13
Raver zei:
Wéér GHB, 20ste keer denk onderhand. Na iets meer dan een week al ontwenning alsof ik er maanden aan zit.
Klik om te vergroten...
Shit man... Balen voor je! Kop op...
L
L-S(T)DLid
01-01-2024, 00:00
#14
1. Ciggs (Nog steeds)
2. Weed (Uhm, nog steeds)
3. Dit forum
p
pinkieLid
01-01-2024, 00:00
#15
:expressionless:Cola zero
A
Alleenstaande.moederLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik rook (sigaretten) sinds 19 jaren en nog steeds.
7 jaar lang alcohol verslaafd en sinds 10 jaar geen alcohol meer gedronken.
7,5 jaar lang wiet verslaafd (ongeveer 2 gram per dag) en 6,5 jaar geen wiet meer.
Enkele maanden speed, XTC en alles wat ik kon krijgen, doel was zelfmoord (overdosis), maar het is niet gelukt. Ik heb dagenlang niets meer gegeten en had nog 43 kilo bij 1,70 m en dan heb ik gestopt en 10 jaar lang niets meer gedaan.
Dan coke en heroïne spuiten, 1 jaar lang. Dat heeft mij 50.000 euro gekost. Sinds 2,5 jaar niet meer en zeker ook nooit meer.
Blijft alleen nog Methadon (hoogdoseerd =200 mg), sinds 3 jaar en nog steeds. Ben nu bezig met afbouwen en omzetten naar suboxone.
C
CasaanLid
01-01-2024, 00:00
#17
Sigaretten (nu alleen nog met MDMA)
Alcohol (nu alleen wanneer ik denk dat het kan, gaat wel eens fout)
Games (nu alleen wanneer ik alcohol of drugs gebruik)
Sex (nu niet meer)
W
WilwilwelLid
01-01-2024, 00:00
#18
Bijna geen alcohol meer omdat het me niet meer smaakt drink alleen bier. Maar moet eerlijk zeggen dat ik andere biertjes probeert roce bier en Apple Bandit cider is lekker maar weinig. Ik denk dat ik van de ergste verslaving af ben. Ik moet wel ik ga anders weer helemaal weer aan de drank. 10 jaar geleden begon ik om 6 uur smorgens aan bier 4 blikken en dan aan de pakken wijn 8 stuk en anders alles wat er was. Dus nu denk ik aan die vreselijke tijd en dat helpt. Vanaf 15 jaar tot 54 jaar verslaafd.
W
WieterLid
01-01-2024, 00:00
#19
Eerst aan tabak-joints, nu verslaafd aan pure wiet en hasj. Heb 31 augustus een intake bij de verslavingszorg.
Q
QuinnLid
01-01-2024, 00:00
#20
Wieter zei:
Eerst aan tabak-joints, nu verslaafd aan pure wiet en hasj. Heb 31 augustus een intake bij de verslavingszorg.
Klik om te vergroten...
wat noem je verslaafd aan wiet/hasj ( klapperende tanden uit zenuwen ) :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456...8
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."