Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"drama broer"
"nee. Alleen als je dood wilt"
"Etizolam"
"etizolam"
"Megadude zei: 900 mg per dag, WAT? Als ik een 0,5 etizolam neem als ik af en toe eens lig te piekeren (of na een beetje te veel stimulant) ben ik toch echt na een kwartier helemaal weg. Wat voor tolerantie hebben die mensen dan wel? Ongelooflijk, beter dan aan de norflurazepam gaan. Daarvan zijn de metabolieten ook weer benzodiazepines. Kun je ook gelijk eens gaan afkicken of zo. Als ik 900 mg zou gebruiken, zou ik echt stoppen met kopen en me linearecta naar 1 of andere verslavingshulp laten transporteren. Klik om te vergroten... 0.5mg etizolam. Dan heb je nul tolerantie lol. Ik kan makkelijk 5/6mg eti nemen en nog niks voelen. Kan natuurlijk ook aan de kwaliteit dan de eti liggen"
"Ganggang💯 zei: Dat is geen benzo. Klik om te vergroten... ja klopt, mijn fout"
"Enigste spul wat voor mij werkte voor me acne was roaccutane van de dermatoloog. Hele heftige medicatie met een hele waslijst aan bijwerkingen en hele serieuze bijwerkingen, maar me acne is wel helemaal gone na 26 jaar. Een dermatoloog mag dat ook alleen maar voorschrijven, en een huisarts niet. Het is het laatste middel dat ze gebruiken als al het andere niet werkt, en roaccutane werkt bij iedereen 100%."
"GABAadvisor zei: Roacutane vernietigt de acne door je uit te drogen, maar extreem acne was niet mijn ergste huid aandoening. Klik om te vergroten... Ja man, ben je al bij de dermatoloog geweest hiervoor? Die kan je sws helpeb"
"GABAadvisor zei: Ik loop al bij dermatoloog sinds ik 14 was, ben nu 29. Acne is weg, Hidradenitis niet wat betekend vaak een operatie. Klik om te vergroten... Wtf heftig man.."
"3.75mg of 7.5mg is genoeg om te pitten. Hoe hoger de dosering hoe minder het is voor slapen, en hoe minder de sederende effecten."