Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"combinatie opgeslagen in het grote sinterklaas boek. zal hem voor dan op me wenslijstje zetten. nice trip report"
"doe xtc keertje thuis <3 begin daarmee kijk wat je daarvan vind en ga daarna verder experimenteren, vanuit deze basis kan je veel verschillen soorten trip gevoelens opbouwen en ervaringen. thuis setting kan voor veel inspiratie zorgen in tegen stelling tot een festival waar je vooral komt voor de muziek en gezelligheid. <3 dit vind ik zelf een basis dit kan daarintegen heel erg verschillen per persoon."
"bij keta slikken duren de effecten langer maar heb je inderdaad meer nodig. ik denk dat het niet zonden is maar het is maar wat je wilt. wil je korte periode sterk voelen. of langere periode iets minder sterk ( stel je zou evenveel gebruiken ). ik zelf heb nu 2 keer keta gedaan ( dosering van 100/150 mg) en had ook wel last van het onprettige smaakje in de keel alleen vond het niet zo erg als bij andere middelen."
"leuk man, he als 2 mensen andere ervaring hebben van je jointje kan je altijd de lach kick anders omzetten, ( omzetten is misschien verkeerde woordkeuze). meestal als je bij drugs ( met name xtc 2cb ect ) de wimper test doet ( je wimpers beetje sluit dat je erdoor kijkt) kan je een trip opnieuw ervaren. daarmee bedoel ik dat je bijvoorbeeld als jij die lach vibe hebt kan je die na paar minuten wimper test een chill status krijgen. try it out. works for a lot of people. wel super awesome avondje dus."
"Bas zei: Zijn de effecten dan gedurende de keta trip op hetzelfde level? Ben wel benieuwd of iemand anders hier ook ervaring mee heeft, voornamelijk hoe het op de maag valt etc. Of ik nou zin heb in keta of niet, die geur en smaak van keta in m'n keel is zeer vervelend. Ik denk oprecht dat ik pep nog lekkerder vind in m'n keel en neus, zelfs wanneer ik geen pep meer kan zien, haha. Dus, mocht je wat advies, tips of ervaringen hebben met het slikken van keta, laat het weten. Klik om te vergroten... licht echt aan je dosering stel ik zou 200 mg keta nemen via de mond dan krijg ik ongeveer het zelfde effect als ik 150 via de neus neem. alleen wel langer ( dit is een schatting geen precies getal). maar stel ik zou die 200 via de neus nemen zit ik waarschijnlijk in een k-hole. dus je hebt meer nodig voor hetzelfde effect maar langer. ik heb geen na effects gemerkt en voor zover ik gelezen heb online andere mensen ook niet ( behalve de verslaafde hadden neus problemen ). maybe een siggie paffen na je ketamine oraal nemen ? idk ik vind de smaak niet erg :P dosering doe ik nu ( van de 2 keer dat ik het heb gedaan en de keren dat ik het nog ga doen ). begin met 80 mg en doe telkens 30 mg erbij tot het gewenste effect. kan je in principe ook oraal doen alleen dan zou ik wel met een flinke 120 mg beginnen instead. idk hoe puur je ketamine is en wat je aan kan daarintegen. @MDMAZING weet volgensmij best veel af van ketamine hoop voor je dat hij even reageert en aanvult. aanvulling : als je op een feest bent zou ik lagere dosering nemen."
"TripEekhoorn zei: Serieus? Dus je kan een trip gewoon veranderen ofzo, nog nooit van gehoord @Quinn Klik om te vergroten... veranderen vind ik een gevaarlijk woord omdat een trip vooral aan de hoeveelheid die je inneemt ligt. maar liggend aan je stemming kan het, je moet je vrij wel positief voelen. maar echt veranderen gaat niet lukken man thats inpossible. maar het gevoel veranderen van je trip is denk ik een betere manier om het te verwoorden. het lachen zou dan niet weggaan maar je lacht niet hardop bijvoorbeeld. vind het lastig uit te leggen."
"Parfumflesje zei: Bij mensen zonder hersens kan ook geen hersenschade optreden. Mensen die nog een mooie toekomst kunnen hebben zou ik eigenlijk helemaal geen MDMA aanraden. Zeker geen twee dagen. Klik om te vergroten... .... het is niet fout om dingen uit te proberen zolang je maar leert van de fouten die je maakt en er geen gewoonte van maakt indien het schade oplevert. als jij gewoon verantwoordelijk mdma gebruikt of andere drugs kan het redelijk positief zijn en hoef je er niet persee negatief naar te kijken. sommige mensen gebruiken drugs op een creatieve manier en verwerken het zelfs in hun dagelijkse leven. het heeft minder invloed op je intelligentie dan vele denken. @GroteDoppe Mdma meerdere dagen achter elkaar is gewoon niet de bedoeling, heb genoeg mensen gezien die los gingen, gek gingen bewegen ( door de rug zijn gegaan ) en zelfs flauw zijn gevallen van onverwachte dingen. stel je krijgt last van agressie tijdens xtc/mdma pakken we altijd een rustiger plekje en gaan we verhaaltje vertellen, werkt voor ons zeer goed veranderd je mindset heel erg ( we hebben wel ziek goede verhaaltjes vertellers ). tot nu toe altijd gewerkt maar kan natuurlijk verschillen per persoon"
"Genderneutrale genderneutrale genderneutrale, kunnen uw man boobs of female boobs rustig hangen en kunnen wij verder gaan met het topic <3, we zijn allemaal inperfect vormen allemaal onze meningen zo hier en daar <3 rustig rustig @Parfumflesje @Mercedesz"
"GroteDoppe zei: Dat lijkt me super Chil! Dat verhalen vertellen, mij lieten ze destijds echt met rust. Maar een leuk verhaaltje horen zou me destijds wel goed hebben gedaan denk ik. Wat vertellen jullie dan? Klik om te vergroten... Het verhaaltje licht aan de persoon wat die heeft meegemaakt zit die in een relatie waar is die heen geweest waar wilt die nog heen en hoe kijkt die naar de wereld. wij zijn een hele hechte groep wat het makkelijker maakt maar dit betekent niet dat je dit moet weten voor een verhaaltje. meesten verhaaltjes zijn over een groeps gebeurtenis die die persoon super leuk vondt of een verhaaltje is betreft natuur. natuurlijk kan ik wel een verhaaltje typen maar je moet het met passie vertellen dat maakt de verhaaltjes goed... Goede verhaaltjes voor ons -Goede herrieneringen van de groep. -Hij/Zij die in een pracht van een kleurvolle natuur zit. -Verhaal met 1 van zijn dierbaren ( niet teveel nadruk opleggen hebben wel eens gehad dat iemand er boos om werd :P ) maar hier een voorbeeld van is dat die samen met haar op de bank zit serie te kijken samen te lachen enzovoort (dit is vooral rust brengen in iemands hoofd). -Natuurlijk vele andere opties maar ga vooral om die genes persoonlijkheid heen werken."
"super mooi raport, leuk gedaan alles goede informatie <3"