Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Kijk je weleens broodje gezond of de keuringsdiens van waarde? Al dat geneuzel over dat e nummer zo slecht zouden zijn, is gewoon niet waar! Kijk de programma’s maar eens terug. Ook dat ‘bio’ eten is helemaal niet zo bio als dat je zou denken. Mensen slaan echt helemaal door. We zijn nog nooit zo oud geworden als mensen nu worden... ra ra hoe dat zou komen? Gedeminiraliseerd water drinken??? Daar vul je accu’s mee bij. Dat is echt niet heel best voor je lichaam, en met name de cellen. Ik denk dat je juist jezelf eerder ‘kapot eet en drinkt’ dan dat je het goed doet."
"Door demi water te drinken onttrek je juist de goede mineralen uit je lichaam, echt zeer onwenselijk en ongezond. Je krijgt echt een tekort aan bepaalde mineralen. Zoek dan een mooie schone bron op waar je water uit kan halen. Die programma’s waar ik het over heb zijn echt de moeite. Staan helemaal los van overheid en propaganda. Ze gaan diep in de stof zoals e nummers. Sommige mensen zijn extreem allergisch voor bijv pinda’s of een bijen steek, moeten die dan ook maar verboden en uitgeroeid worden omdat ze er aan dood kunnen gaan? https://www.npo3.nl/zijn-e-nummers-slecht-voor-je Dat er nu veel kanker is, is omdat we vooral nu weten dat het kanker is. Vroeger zal het er ongetwijfeld al zijn geweest, alleen wist men domweg niet wat je had en waar je dood aan ging. Nu kunnen ze er in veel gevallen tenminste wat aan doen (ouder worden) Eigenlijk vind je het helemaal niet zo goed gaan met de wereld als ik je berichten mag geloven, maar wees eens positief, en wees blij dat je in deze generatie bent geboren en in Nederland/belgie. Zoveel mensen die dood gaan aan honger, die zouden een moord doen voor een flink aantal e-nummers!"
"Vraag me wel serieus af watvoor drugs jullie ‘gezonde’ eters en drinkers allemaal gebruiken?"
"Mindless zei: Omdat gezond eten niet meer relevant is als je toch aan de drugs zit? Juist wel denk ik. Door gezonde voeding (en slaap en beweging) kan je lichaam veel beter tegen een stootje. Maar alles met mate. Klik om te vergroten... Demi water drinken vind ik nou niet bepaald gezond. En slaat echt door in het ‘gezonde’ verstand. Ik ben groot voorstander ook voor alles in mate te doen. Lukt alleen niet altijd. Maar hoe de ‘geitenwollen hippies’ (vond m wel grappig) tegenover eten staan, het is bijna duivels, en dan wel een pilletje of lsd gebruiken komt er bij mij echt niet in!"
"Dat zeggen ze van wiet ook vaak dat het zo veel minder ongezond zou zijn... geen tabak... het is nog kanker verwekkender dan tabak roken."
"Revolutionair zei: En dit ook nog even.. Een beetje ondoordachte reactie! Als je een druggebruiker bent dan moet je juist zorgen dat je gezond ernaast leeft. Sommige mensen kijken ook neer op supplementen die drugs gebruiken. Met vaak de argumenten dat ze wel gezond genoeg eten. Tuurlijk ik ook! Eet super goed en gezond. Maar wat kan het kwaad om af en toe wat pillen te slikken als aanvulling tot je dieet? Mensen slikken allerlei pillen om te spacen maar willen geen pillen slikken wat gezond is. Ik begrijp dat niet Klik om te vergroten... Zeker niet ondoordacht. Ook ik neem voedingssupplementen, maar dat staat helemaal los van mijn drugs gebruik hoor. Ik vind alleen de 2 ‘werelden’ niet samen rijmen. Het (over) gezonde eten en drinken, en dan tóch dat pilletje of biertje nemen. What the hell doe je dan op een drugs/drank forum vraag ik me dan af, en waarom zou je dan uberhaupt nog aan drugs of drank denken als je zo bezig bent met wat je tot je neemt. Dit is enkel hoe ik erover denk, zonder het goed of slecht te praten. Iedereen moet lekker doen wat hij of zij vind, maar ben wel benieuwd naar hoe mensen daar dan toch tot komen."
"Ik zou ook zeker even naar de huisarts gaan. Kan een tal van oorzaken zijn natuurlijk, ik zou niet meteen drugs gebruik de schuld geven."
"Ruim 13 jaar gerookt, waarvan 8 ook geblowd. Blij dat ik van die dingen af ben..... nu nog de biertjes."
"Ik herken dat paranoia gedoe wel. Echt een teken dat je gewoon veelste veel gebruikt. Probeer eens een derde tot een half grammetje per avond met zulke pure coke. Moet echt ruim voldoende zijn. Maar het blijft moeilijk niet dat enne extra lijntje te nemen, wat het hele ‘dingetje’ zoals fijn maken lijn leggen en je buisje pakken om het op te snuiven heeft echt iets zalig makends en spannends. Daarbij ga je ook gewoon meer plassen van coke, dat is nu eenmaal een reactie ervan. Ook de grote boodschap hoort erbij. Mijn vaste dealer heeft ook een nieuwe batch. Dit keer een redelijk vettige coke, die zelfs wat gelig in eerste instantie leek. Wel erg mooi kristal vorming. Brok moet je goed uit elkaar halen en even laten drogen, liefst wat uurtjes. Gekke is, daarna is het spierwit en heel goed fijn te maken. Niet getest, maar heeft de typische sterke coke geur, en werking is subliem, heel, heel weinig van nodig. Enige gekke bii deze is dat het niet zo erg verdooft als wat ik gewend ben. Btw ik snap dit topic wel, ik vind het ook altijd interessant hoe de coke eruit ziet, hoe die verwerkt en hoe het ruikt."
"Thuis heb ik geen magnetron. Mis hem ook niet eigenlijk. Vraag me ook af of de kwaliteit niet minder word als je m verwarmd? Doe nu al bijna 2 volle dagen met 1.5gr van deze batch, echt bizar hoe hoog de kwaliteit is. 2 kleine lijntjes is echt zat voor 45-60min, en ik ben inmiddels wel wat gewend (weekend gebruiker) Het wil maar niet op. Slapen gaat ook echt prima met deze. Zoals gewoonlijk, wel weer die hele vervelende verkoudheid. Wat een nare bijwerking is dat zeg. Tips buiten neusspray om? Spoel mn neus regelmatig met gewoon water, maar het helpt eigenlijk 0.0"