Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWaar ben jij verslaafd aan (geweest)?

Waar ben jij verslaafd aan (geweest)?

152 antwoorden
34 weergaven
18-5-2026
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#1
PsyTekZ zei:
De leipste leeft nog :sunglasses:
Klik om te vergroten...
Inderdaad, dat is lang geleden.
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#2
Gamen, en nog steeds. :)
F
FenrirLid
01-01-2024, 00:00
#3
leipebaviaan zei:
Tuurlijk leef ik nog, ben pas 24. Diep weggedoken in het noorden van het land roert de leipe zich nog steeds in krochten van de drugswereld. Waar zijn al mn oude maatjes heen, musicislife, skirre, smartieandme, fool?
Klik om te vergroten...

SmartiesAndMe is nu @SkittlesAndMe en nog actief, @Fool is nog actief.
Wij kennen elkaar nog niet, ik ben Fenrir. Aangenaam :)
I
Incubi666Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Gisteren na 17 jaar een hasj joint gerookt en weer bijna een angstaanval. Kon haast geen hond uitlaten ging echt bijna mis. Dus het is een no go voor mij. Ik Heb mijn bkl rc weggeven aan mijn begeleidster.
Nooit meer drugs in mijn leven
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#5
leipebaviaan zei:
Tuurlijk leef ik nog, ben pas 24. Diep weggedoken in het noorden van het land roert de leipe zich nog steeds in krochten van de drugswereld. Waar zijn al mn oude maatjes heen, musicislife, skirre, smartieandme, fool?
Klik om te vergroten...
Leuk dat je er weer bent na al die tijd. Music en skirre zijn ook al lang niet meer actief. Smartie heet inmiddels Skittles en hangt hier sporadisch nog rond evenals fool.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Fenrir zei:
SmartiesAndMe is nu @SkittlesAndMe en nog actief, @Fool is nog actief.
Wij kennen elkaar nog niet, ik ben Fenrir. Aangenaam :)
Klik om te vergroten...
Je was me voor haha.
l
leipebaviaanLid
01-01-2024, 00:00
#7
Hoi fenrir, ik weet even niet zo snel hoe ik moet quoten, maar aangenaam. In vroegere tijden hing ik hier altijd rond, en het forum was op dat moment behoorlijk actief met een vaste kern aan mensen. Hoe is het op dit moment gesteld hier?

@Psychedelibee leuk je weer te spreken! Jammer van musicislife en skirre, die keken ook nooit op een lijntje hier en daar en leuk om te horen dat @Fool en @SkittlesAndMe er nog zijn:tongueout:
F
FenrirLid
01-01-2024, 00:00
#8
leipebaviaan zei:
Hoi fenrir, ik weet even niet zo snel hoe ik moet quoten, maar aangenaam. In vroegere tijden hing ik hier altijd rond, en het forum was op dat moment behoorlijk actief met een vaste kern aan mensen. Hoe is het op dit moment gesteld hier?
Klik om te vergroten...

Er is nog een vaste kern aan mensen, zowel veteranen als nieuwere leden. Veel toffe mensen, sommigen met veel kennis en ervaring, anderen met mooie trip reports, en weer anderen die weinig te melden hebben maar het wel op entertainende wijze doen.
Ik heb het wel naar m'n zin hier!
l
leipebaviaanLid
01-01-2024, 00:00
#9
Goed om te horen, .nl brengt over het algemeen toffe mensen naar voren. Ik voel mezelf ondanks mijn leeftijd ook al een veteraan, in ieder geval breng ik behoorlijk wat ervaring met me mee. Zal niet meer extreem actief posten maar zal nu en dan opduiken. Gelukkig is er nog een oude harde kern over met veel kennis over. @Fool nog altijd de moraalridder?:grimacing:
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#10
leipebaviaan zei:
Goed om te horen, .nl brengt over het algemeen toffe mensen naar voren. Ik voel mezelf ondanks mijn leeftijd ook al een veteraan, in ieder geval breng ik behoorlijk wat ervaring met me mee. Zal niet meer extreem actief posten maar zal nu en dan opduiken. Gelukkig is er nog een oude harde kern over met veel kennis over. @Fool nog altijd de moraalridder?:grimacing:
Klik om te vergroten...
Je kent je toch. :sunglasses:

Alles nog goed met onze baviaan? :)
l
leipebaviaanLid
01-01-2024, 00:00
#11
Fool zei:
Je kent je toch. :sunglasses:

Alles nog goed met onze baviaan? :)
Klik om te vergroten...

Zeker, in mijn afwezigheid hier heb ik behoorlijk orde op zaken kunnen stellen. Studie afgerond en vanaf september beginnen aan mijn master aan de RUG. Drugsgebruik nog incidenteel, maar niet meer zo mateloos als voorheen. Geniet nog elke dag van mn sigaretten en het weekend standaard in de kroeg te vinden. Hoe is het met jou verder? Hoe staat het met je gebruik?
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Riep iemand mij?
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#13
SkittlesAndMe zei:
Riep iemand mij?
Klik om te vergroten...
Ja die leipe is weer in tha house.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#14
Fenrir zei:
Er is nog een vaste kern aan mensen, zowel veteranen als nieuwere leden. Veel toffe mensen, sommigen met veel kennis en ervaring, anderen met mooie trip reports, en weer anderen die weinig te melden hebben maar het wel op entertainende wijze doen.
Ik heb het wel naar m'n zin hier!
Klik om te vergroten...

Hahaha credits voor deze samenvatting van het publiek hier.
B
BasLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik ben verslaafd geweest aan:

Nicotine
Red Bull & Cola
Cafeïne

Al ben ik pas 3 weken gestopt met bovenstaande, een terug val gaat er nooit komen! :peace3:
V
VchipLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik ben vooral ontzettend verslaafd aan junkfood. Ik heb alle soorten drugs en dingen wel gedaan in mijn leven, maar junkfoodverslaving blijft toch steeds terugkomen. En het is echt een rotverslaving omdat mijn uiterlijk helemaal verpest.
S
Sally TessioLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik heb gaming nog niet voorbij zien komen. Dus bij deze; gaming. Tussen de zes en zeven uur per dag nadat ik om 15:00 uit was van school en 15:30 vrij was. Heeft wel een jaar of twee aangehouden. Heeft me een Nederlandse titel met een first person shooter opgeleverd, afgezien daarvan vooral veel te veel tijd in gedumpt en mezelf slecht verzorgd.
Z
ZackSmurdaLid
01-01-2024, 00:00
#18
Had een periode waar ik bijna elke blowde dus wiet dan
C
CoffeecupLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik kan mijn vinger er niet op leggen. Er heerst veel
C
CoffeecupLid
01-01-2024, 00:00
#20
Tijdloos zei:
Vroeger: veel (sterke) benzo's

Huidige situatie: oxycodone , morfine :(
Klik om te vergroten...
Hoe ben je hier vanaf gekomen, zelfstandig als ik vragen mag? Klinkt hoopvol

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...8
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."