#1
Inderdaad, dat is lang geleden.De leipste leeft nog![]()
Inderdaad, dat is lang geleden.De leipste leeft nog![]()
Tuurlijk leef ik nog, ben pas 24. Diep weggedoken in het noorden van het land roert de leipe zich nog steeds in krochten van de drugswereld. Waar zijn al mn oude maatjes heen, musicislife, skirre, smartieandme, fool?
Leuk dat je er weer bent na al die tijd. Music en skirre zijn ook al lang niet meer actief. Smartie heet inmiddels Skittles en hangt hier sporadisch nog rond evenals fool.Tuurlijk leef ik nog, ben pas 24. Diep weggedoken in het noorden van het land roert de leipe zich nog steeds in krochten van de drugswereld. Waar zijn al mn oude maatjes heen, musicislife, skirre, smartieandme, fool?
Je was me voor haha.SmartiesAndMe is nu @SkittlesAndMe en nog actief, @Fool is nog actief.
Wij kennen elkaar nog niet, ik ben Fenrir. Aangenaam![]()
Hoi fenrir, ik weet even niet zo snel hoe ik moet quoten, maar aangenaam. In vroegere tijden hing ik hier altijd rond, en het forum was op dat moment behoorlijk actief met een vaste kern aan mensen. Hoe is het op dit moment gesteld hier?
Je kent je toch.Goed om te horen, .nl brengt over het algemeen toffe mensen naar voren. Ik voel mezelf ondanks mijn leeftijd ook al een veteraan, in ieder geval breng ik behoorlijk wat ervaring met me mee. Zal niet meer extreem actief posten maar zal nu en dan opduiken. Gelukkig is er nog een oude harde kern over met veel kennis over. @Fool nog altijd de moraalridder?![]()
Je kent je toch.
Alles nog goed met onze baviaan?![]()
Ja die leipe is weer in tha house.Riep iemand mij?
Er is nog een vaste kern aan mensen, zowel veteranen als nieuwere leden. Veel toffe mensen, sommigen met veel kennis en ervaring, anderen met mooie trip reports, en weer anderen die weinig te melden hebben maar het wel op entertainende wijze doen.
Ik heb het wel naar m'n zin hier!
Hoe ben je hier vanaf gekomen, zelfstandig als ik vragen mag? Klinkt hoopvolVroeger: veel (sterke) benzo's
Huidige situatie: oxycodone , morfine![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."