Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"https://drugsforum.nl/threads/diazepam-verslaving.49597/ Hier had ik dat gelezen @Raver"
"Ik kom hier al langer, sinds 2015 zoiets. Maar met mijn wauskop (destijds dan hè ) mijn e-mail, of wachtwoord aangepast, of mijn Nick name, ik wéét het gewoon niet meer en vond een nieuw account makkelijker aangezien ik mijn e-mail adres ook niet meer in kwam ook een nieuwe moeten maken. Niet handig en zal ook niet meer gebeuren hoop ik Maar Pammetje heb ik niet gekend overigens"
"Het is mij ook te vaak gebeurd. Sta weer met beiden benen op de grond. Blij toe, maar pittig ook. Verdoven is voor mij geen uitweg. Sterkte"
"Ik krijg er langzaam wat van, de ghb discussie. Steeds ellenlange verhalen van jou. Ik vind het langzaam storend worden. Naar mijn mening ben je aardig aan het provoceren"
"Serieus?!"
"Ik hoop dat ze je vandaag serieus verder kunnen helpen. Wat moet het weekend verschrikkelijk zijn geweest"
"Hou vol!"
"In totaal zat ik iets van ongeveer twee weken aan de valium. Ik had een spiegel opgebouwd van de diazepam waardoor ik meteen goed sliep. Ook nadat de diazepam was afgebouwd. Ik zat toen drie kwart jaar 24/7 aan de ghb. Toen hele lange tijd clean en weer begonnen. Ik dacht nu weet ik hoe het werkt mocht het weer zo ver komen. Ik ben mijn diazepam op andere manieren gaan regelen, en ik heb deze methode zo vaak toegepast dat ik er heel moeilijk van af kwam op eigen houtje. Maar het is gelukt! Ik gebruik nu al dik een jaar geen ghb en pammen meer. Ook geen andere drugs"
"Voor jou werkt het misschien zo. Maar laat ik nou ook zeggen, dat het voor mij helaas ook de grootste troep is, en ik blij ben dat ik er vanaf ben. Je bent een geluksvogel meid, dat je er recreatief mee kunt omgaan"
"Ff off topic. Klopt het dat Pammetje82 niet meer onder ons is?"