#1
Is dit echt zo??? en wat is een microdosis speed dan?Kijk uit daarmee. Lees dit maar eens;
Het lijkt bijna een grap...
Is dit echt zo??? en wat is een microdosis speed dan?Kijk uit daarmee. Lees dit maar eens;
Is dit echt zo??? en wat is een microdosis speed dan?
Het lijkt bijna een grap...
Is dit echt zo??? en wat is een microdosis speed dan?
Het lijkt bijna een grap...
Hmm nooit van gehoord. Dus het is gewoon gevaarlijk om maar een klein puntje te nemen....Dan heb ik tot op heden waarschijnlijk best wel mazzel gehadJa dit is echt inderdaad en er is al behoorlijk wat onderzoek naar gedaan.
Ik neem soms over een hele dag een puntje.. Dit kan dan zomaar om maar 5mg gaan. Deze doseringen zijn soms lekker als je lekker de hele dag wil blowen maar niet in slaap wil vallenHet gaat om echt microdoseren en dan moet je denken aan 2.5 mg of minder per dag.
Adhd medicijnen zijn al snel iets hoger in doseringen en daar is de actieve stof daadwerkelijk te voelen maar in het geval van
dopamine sensitization/upregulation gaat het om minder dan eens per uur een puntje haha
Gamen , maar dat is denk ik een van de betere verslavingen die je ken hebben :P
Maar ik werk er wel meer dan 40 uur per week bij, ga elk weekend uit en ga elk festival af. :P Ik isoleer mezelf niet. Heb ook genoeg vrienden, dus niks aan de hand. :PAbsoluut niet. Een verslaving van tijd verspilling, zelf isolatie en (vaak) een slechte slaaphygiëne. Als je echt heel veel gamed staat je ontwikkeling stil en in ergere gevallen gaat die zelfs achteruit. Ik zou deze verslaving zeker niet onderschatten en is in mijn ogen net zo schadelijk als een alcohol- of drugsverslaving.
Haha ik zit ook in boechout! Alle heb nu tijdelijk even time outIn boechout provincie antwerpen belgie..
Maar ik werk er wel meer dan 40 uur per week bij, ga elk weekend uit en ga elk festival af. :P Ik isoleer mezelf niet. Heb ook genoeg vrienden, dus niks aan de hand. :P
Al ongeveer 7 jaar aan de xylometazoline hydrochloride elke dag ongerveer 6-7 keer sprayen waarvan ongeveer 8-10 keer in elk neusgat.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."