#1
In het alcohol forum? 


.Chris Pontius zei:binnenkort maar weer eens een goede fles kopen en zo'n avondje inlassen

heb speciaal volgende week vrijdag avond vrij gehouden om weer eens een avond flink door te zakken. welke drank staat nog open , hoogswaarschijnlijk verschillende whisky's .Chris Pontius zei:Chris Pontius zei:binnenkort maar weer eens een goede fles kopen en zo'n avondje inlassen
Dat wordt vanavond dus![]()
J0S zei:Nee, simpel weg omdat er nooit genoeg alcohol daarvoor is in dit huishouden...Anders had ik dat wel een paar keer gedaan.
sarcasm zei:ik ben van het vrouwelijke geslacht en ik heb een vriend, alleen hij woont 1200 mijl van me vandaan in Ierland. Hij is met kerst in Ierland, ik ben hier, ik ga pas de 29ste naar hem toe. Heb het een en ander te regelen hier, per 15 januari ga ik naar hem toe emigreren en ik moet mijn inboedel nog verkopen, mijn huis leegtrekken, vloer er uit halen etc. ik zal me niet vervelen, maar met kerst verzuip ik mezelf. Mijn vader wil dat ik naar hem toe kom, maar daar ben ik niet echt voor te porren, heel de familie komt en dan moet ik mezelf gedragen en zo en daar heb ik dus helemaal geen zin in. Ik ben alleen door keuze. Vind ik veel gezelliger, dus die fijne kerst, dat komt wel goed hoor.![]()

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."