Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"doe mij 2 bier en n tampon"
"2 puntjes pep, 2 likjes mdma en heel veel bier, niet aan het spacen maar wel anders dronken als normaal heerlijk"
"mwa af en toe n goed wodkaatje is wel lekker (goede wodka smaakt niet naar alcohol) maar meestal is het tog wel de goedkopere (tot 15 euro per fles) die bij de redbull gaat"
"standaardje met red bull"
"Re: Vinden jullie alcoh onder 16 kunnen? ik dronk zelf ook toen ik 14/15 was en vond ik het ook belachelijk dat het niet mocht. totdat ik 18 werd zo ongeveer toen had ik pas door waarom deze leeftijdgrens er is (en eigenlijk nog te laag)"
"deel met iemand fles sterke dranke en drink die snel ben je ook goedkoop dronken.. maajja dan laat mij maar wat meer uitgeven en er wat meer van genieten"
"Re: Het Whiskey draadje BLOEDLINK zei: Volgens mij is het officieel geen whisky, maar Southern Comfort is erg lekker. Ook The Famous Grousse gaat er wel in. Klik om te vergroten... famous grousse is wel lekker maar niet echt speciaal, heb je the black Grousse al ns geprobeerd?"
"goed idee, helpt me zelf ook om niet in de auto te stappen alsk denk datk maar 4 biertjes op heb"
"kan je zo niet zeggen moet je je toch zelf met andere vergelijken als je het echt wil weten (tsja waarom weet ik ook niet). je bent nu nog op n leeftijd dat je je grenzen van alcohol nog moet leren kennen.(wat klink ik verstandig voor iemand van 20)"
"het zal je dochter maar zijn"