Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ja. En ik vroeg het dus niet aan jou, maar aangezien je meekijkt zal ik er wel eentje met kleren posten."
"Wacky zei: Nee, daar is een forum niet voor, lees aub even de forum regels voor je post. http://drugsforum.nl/ucp.php?mode=terms regel 4 Klik om te vergroten... Volgens mij staat er toch echt eerst 'waarschuwing' voor een ban, ik heb meteen een ban gehad, misschien moeten de modder-eters ook even de forum regels lezen...."
"Wacko: Ik mag je niet beledigen dus zal het ook niet doen, ondanks dat ik het erg graag wil. Het zal me niks verbazen als je gewoon nog een profiel bent van die Sjeikh/ getikt en daarom de pik op me hebt. On topic: voor de oudere teknoheads onder ons die ook op facebook zitten, check 'ouwe jongens krentenbrood', daar staan heel veel foto's van feestjes tot 2002."
"Beanhead zei: Ja, was me een beetje op een kraakforum aan het inlezen en ik kwam op een verhitte discussie terecht over kraken en teknofeesten. Man, man. Eensgezindheid is soms toch ver te zoeken Klik om te vergroten... Heeft dat misschien iets te maken met het feit dat feesten worden gegeven in panden die nog geen jaar leeg staan en alleen voor het doel van het feest gekraakt worden?"
"TeKNoZem zei: Nee hoor. Ik ben maar enkel op een tekno geweest waar het pand gekraakt was omwille van van het feest, waarna er nog meerdere volgde in hetzelfde pand. Dat pand werd sowieso al gesloopt, tegen de tijd dat ik daar het laatste (5e of 6e waar ik bij was) feest bijwoonde was het pand al half tegen de vlakte gewerkt. Vanaf dat het gekraakt werd voor het eerste feest en de totale sloop van het pand heeft een klein half jaar gezeten. Bovendien heb ik ontiegelijk vaak in panden gefeest welke al geruime tijd legaal gekraakt waren. Wat jij daar als waarheid bestempeld is dus verre van een feit. Het kan voorkomen ja, dat een pand gekraakt wordt voor het een jaar heeft leeg gestaan, maar daar maken zowel de feest-organisatoren als de 'normale krakers' zich schuldig aan. Verder ben ik het met Jimi eens, je bent maar een irritant iets(ik kan er namelijk niet bepalen of je nou een man of een vrouw bent). Klik om te vergroten... Dat is inderdaad waar, er worden ook veel feesten gegeven in bestaande panden, ik persoonlijk ben meer een fan van de buitenfeesten en de teknivals... Maar ik snap niet dat krakers zich daar druk om zouden maken, ik persoonlijk ken geen krakers die anti-tekno zijn, ze gaan allemaal gewoon naar tekno-feesten. Daarom vroeg ik of het om die reden was, want ik kan me geen andere reden bedenken. Ik zal zelf maar eens het kraakforum gaan kijken waar die discussie dan over gaat... @ Het zal mij aan mijn kont roesten wat jij en die Jimi van me vinden, ik ben verre van de enige die irritant is hier en als iemand met mij zit te fucken dan fuck ik gewoon terug. Enne, ik ben geen iets, ik ben een vrouwtje."
"GraigVain zei: Ik ben er een paar weken geleden achtergekomen dat ik zwanger ben, 11 weken zo ondertussen, en ben toen meteen gestopt met blowen... Maar nu hoor ik van heel veel mensen, ook van mensen die zelf blowen en kinderen hebben, dat wiet helemaal geen effect heeft op de baby en helemaal niet slecht is en kan zijn tijdens de zwangerschap.. Mijn vraag, is dat waar? Bij twijfeling neem ik het risico niet, mijn kind is natuurlijk eerste prioriteit, maar ik heb best wel trek in een jointje.. Klik om te vergroten... Roken tijdens de zwangerschap is al schadelijk en blowen des te meer. Afgezien van de gebruikelijke risisco's: dat is slechte doorbloeding van de placenta, groeiproblemen en benauwdheid tijdens en net na de bevalling kunnen er ook de nodige problemen ontstaan met het kindje zelf op latere leeftijd. Ze kunnen problemen krijgen met de ontwikkeling, met leren en wat niet is vastgesteld maar ik zelf zie met de kinderen van vriendinnen van mij, is dat ze vanaf zo'n jaartje of 6 vreselijk druk worden. Ik heb vier vriendinnen die geblowd hebben tijdens de zwangerschap, en alle vier die kinderen zitten nu aan de Ritalin en hebben leerproblemen. Uiteraard blijft het jouw keuze, maar van wat ik begrijp van jou is dat je kindje de beste start mogelijk wilt geven, een goede moeder zijn is keuze's maken en het belang van je kind altijd voor dat van de jouwe zetten. Vraag jezelf maar af: wat voor belang heeft jouw baby er bij dat jij blowt? Dan heb je daar al je antwoord."
"http://www.cannabis-med.org/dutch/faq/01-pregnancy.htm http://www.wietforum.nl/index.php?showtopic=11068&st=15 http://www.e-gezondheid.be/cannabis-zwa ... -13139.htm http://www.nuchterrotterdam.nl/index.cf ... angerschap http://www.watwiljijmetwiet.nl/Informat ... k-je-.aspx"
"Mijn moeder rookte een pakje sigaretten per dag toen ze zwanger was van mij. Ze zei dat het toen nog niet zo bekend was dat dat niet mocht tijdens de zwangerschap. Toen ze stierf vond ik de boeken die ze had gekocht in 1978 toen ze zwanger was van mij, en ja hoor, er stond daar wel in dat roken tijdens de zwangerschap schadelijk is voor je baby. Het kan zijn dat ik daardoor een huilbaby was maar het hoeft niet. Het kan zijn dat ik daardoor een verstokte roker ben, maar ook dat hoeft niet. Wat ik probeer te zeggen is dat elke moeder haar eigen keuze's maakt voor haar kind. Alleen wat je moet bedenken is: kan je er mee leven als je kind toch wat krijgt omdat jij egoistisch was en je eigen behoeften voor dat van je kind zette? Of ga je er om liegen zoals mijn moeder, want tegenwoordig kom je daar heel moeilijk mee weg en dan komt het nog harder aan omdat je hebt gelogen."
"cropp zei: mensen die hier diep over na denken en hier zelf geen gezonde conclusie uit kunnen halen moeten uberhoubt geen kind op voeden... Klik om te vergroten... dat klopt als een zwerende vinger, maar helaas lopen er heel veel ouders rond die eigenlijk niet eens hadden moeten overwegen om zich voort te planten of die de opvoeding van hun kind links laten liggen."
"onderbroekenlol zei: Helemaal droog zijn ze nog niet, ik laat ze nog even zo liggen en dan droog ik ze de komende dagen weer verder in het doosje... ik kan me eigenlijk ook niet voorstellen dat het een of andere schimmel of rotting is, maar het ziet er gewoon zo ehm, zwartig (&ongezond) uit. Maar goed, enig idee hoe het zou kunnen komen? Klik om te vergroten... De beste paddo die ik ooit gegeten heb was een grote zwarte paddestoel, ik heb getript zoals ik nog nooit had getript! Tot op de dag van vandaag weet ik niet wat voor paddo het was, maar ik zou me niet af laten schrikken door de kleur, probeer er dan eerst eentje en als die niet goed voelt of smaakt dan weet je het zonder al te veel schade."