Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Beter wel altijd na een nachtje snuiven ff spoelen met lauwwarm water ja. Maar aangezien je zo uit je dak bent vergeet je dat welles."
"endor zei: Ik kan mij niet met iets bezig houden zonder me eraan te ergeren , alles komt nogal irritant over als ik coke heb gesnoven. Ik zal een voorbeeld geven : ik had met een vriendin ongeveer een maand geleden een grammetje gesnoven , we gingen ons effe buiten zetten om een joint te roken. Ik zet me op een bankje en voel me vrij goed daar , en direct na 5 minuten begin ik dat vervelend gevoel te krijgen , alsof dat bankje mij het gevoel gaf dat 't niet goed was. Sinds ik zo extreem last heb van vervelende gevoelens op coke , heb ik besloten dit nooit meer te doen. Klik om te vergroten... Niet teveel nemen nuchter. Als je goeie sos heb zit je al vrij snel aan je limiet heb ik door gekregen. Met veel alcohol kan je ook meer sos hebben, de kater word natuurlijk alleen maar erger, maar dat laten we nu even weg. Alcohol + sos gaan hand in hand, zolang je ze beiden in evenwicht houdt."
"Winehouse zei: Bij het speed forum staan er nuttigere dingen tussen. Poetsen en opruimen bijvoorbeeld Klik om te vergroten... Als mensen drugs gaan nemen om hun huis op te gaan ruimen & poetsen dan weet ik serieus niet waar je mee bezig bent. Dan mis je echt het punt waarbij het omgaat met drugs"
"zwoude zei: Ik ben er helemaal vanaf kanker troep dat het is. Klik om te vergroten... Ok man, en wanneer was de laatste keer?"
"TrippyShit zei: Ja ik had dat vooral als het ging uitwerken, zo'n raar paranoia gevoel in je hoofd. Of als je wat teveel in een te korte tijd had genomen idd. Maar dat neem ik eigenlijk altijd omdat ik dat paranoia gevoel niet wil hebben voordat ik op de terug weg of thuis ben. Niet mijn ding, coke. Of misschien juist wel.. Klik om te vergroten... Ik heb nog nooit een paranoia gevoel gehad door coke Pak ik het blijkbaar toch nog goed aan haha."
"Achja jongens deze discussie kan je natuurlijk eindeloos voeren. Net als coke gebruikers met zichzelf doen. De ene avond is coke helemaal ok, de andere avond valt hij tegen. Wat naar mijn mening het grootste probleem is dat je op coke HELE vette ervaringen kan beleven en deze dus nog een keer wil beleven maar dit zelden tot nooit meer zal gebeuren. En ach een avondje met vrienden wat sos wegwerken is altijd wel gezellig. Zelf zal ik coke nooit gebruiken zonder alcohol omdat ik er gewoon zwaar paranoia en opgefokt van wordt dan. Houden zo!"
"Ik heb 3.5 gram in 5 uur gedaan. Niks aan de hand, was alleen zo kk moe dat ik me nest in moest, de dag erna leek het alsof ik op pluto rondliep, maarja het was wel een leuke avond Totdat ik erachter kwam dat ik zoveel op had en het niet kon geloven. Ik heb er van geleerd, hoeveel je ook meeneemt, het gaat op. 1 gram in 1 nacht is lekker en kan, 4 gram in 1 nacht is niet lekker en kan ook. Daarom: Less is more bij cocaine. En het scheelt je heel veel geld"
"Ok ban voor die paddestoel dank u Ontopic: ik heb geen idee, ik rook het niet gelukkig"
"metaalsmaak = Bloed, had je geen bloedneus? Zou het aan kunnen liggen. Klinkt niet echt als goeie coke. Heb wel een kater van de drank erna maar niet heel erg brak ofzo."
"Ach je was allang en breed verslaafd aan coke voordat je het uberhaupt gebruikt had. Je was er waarschijnlijk al jaren door gefascineerd. Nu eindelijk gebruikt en je wil meer. Succes ermee man! Het zit allemaal tussen je oren. Die coke zorgt er echt niet voor dat jij er zin in hebt hoor, jij hebt zin in coke en daardoor denk je eraan."