Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsOoit je zelf ALLEEN de tieves in gezopen ?

Ooit je zelf ALLEEN de tieves in gezopen ?

185 antwoorden
48 weergaven
18-5-2026
l
leveldesignerLid
01-01-2024, 00:00
#1
beetje wel off topic, maar kort gezegt is het gewoon iedere dag een hoop gedoe om je geld bij elkaar te sprokkelen. loop tegen de 50 dus aan criminaliteit doe ik al heeeeel lang niet meer. t is meer nu het ene gat met het andere vullen, en af en toe geen of te weinig dope hebben en dus ziek zijn.
D
DoqLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ja vorige week nog. Ik had met een paar maten afgesproken in de kroeg, maar ze kwamen niet opdagen. En na een uurtje aan de raki stond ik op barkrukken te dansen en te zingen. Wel jammer dat ik alleen de camerabeelden de dag erna bewust heb gezien haha :P
M
MaddogLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik heb wel eens een rustig avondje gepland.om een uur of 1900 de kroeg in, één of twee biertjes pakken, en dan naar huis. maar om t uur kwam er wel weer een bekende bij. Ja niet echt naar de tieves gezopen. maar hij hing er erg goed in.
ik liep naar huis, plaste in mijn eigen struiken, lopende. kon de deur niet openkrijgen, liep een beetje te mopperen, en had ik gelukking net de goede sleutel om naar binnen te vluchten, omdat de buurman naar buiten kwam. eerst liep ik nog een beetje. nog wat cola gedronken. pyama aan, en gaan liggen. en toe ik wilde opstaan om wat water te drinken, deden mijn benen het even niet meer. en knalde op de grond. kruipens naar de plee. voor 10 euro aan bier door de goot. naar beneden gekropen, en op de gemakkelijke stoel gaan zitten. ik dacht een half sjekkie wat er nog lag te roken, maar t was dus een halve joint. Ik proefde de smaak eventjes in mijn mond, en toen ging t licht uit. tot de volgende ochtend
z
zjimizLid
01-01-2024, 00:00
#4
da's echt hardcore out gaan

ik ben benieuwd hoe je de volgende ochtend wakker werd

:)
M
MaddogLid
01-01-2024, 00:00
#5
Geen koppijn, maar alles draaide de richting uit die ik bewoog . De rest van de dag niet veel gegeten. broodje kaas , met 2 paracetamol en een aspirine. een groot glas koude tomatensap met 10 druppels tabasco, beetje ketchup , zwarte peper en suiker. (mijn favotiete anti kater medicijn). Dat gaat er zo lekker in op één of andere manier.

normaal gaat die combi wel goed, maar met te veel bier, en en half gerookt jointje. heb je een 1 + 1 = 3 effect.

Het weekend erna, een halve fles whiskey(JW Black label.) en ik dacht maar niet dronken te worden. en ik gaf t op. En ging naar bed. tv aan... Jaren geleden had ik genoeg aan twee glazen bier en een stuk of 3 shotjes(alcohol mixje) en ik was klaar voor de rest van de avond.
S
SvaliLid
01-01-2024, 00:00
#6
Jaren geleden had ik genoeg aan twee glazen bier en een stuk of 3 shotjes(alcohol mixje) en ik was klaar voor de rest van de avond.
Klik om te vergroten...

Ja, waar is die tijd...
S
SD7Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Afgelopen oud en nieuw, ik hou eigenlijk niet van alcohol daarom drink ik alleen op gelegenheden, 8 glazen whiskey met cola achterovergeslagen, leuke avond gehad, wel moeten kotsen...(wat ik bij drugs gek genoeg nooit heb gehad)
A
Arnie87Lid
01-01-2024, 00:00
#8
1keer.. ik wilde naar de wc lopen maar opeens lag ik op de grond een paar meter verder :grin:.. ik hoorde een harde dreun hahahahaahhhaha ....... toen ik ging proberen te lopen toen was het net alsof de muren zegmaar de grond waren omdat de muren magtnetisch leken te zijn :tearsofjoy: .. ik kwam met moeite bij de wc .. ging plassen en ging toen k.o. in bed . IK WAS NOG NOOIT ZOOOO VERNEUKT GEWEEST :grin:

!! Ik had daarvoor nog een halve gram mdma op dit was NIET tijdens het drinken ik drank pas toen de x was uitgewerkt.. maar toch is dit de grootste blunder ever

had een liter of 2 water op nog en steeds tijdens het pissen snachts water .. had toen geen koppijn kater maar was nog nooit zo verneukt gweest.

drank is toch wel een sloper, ik drink om de 1 - 2 weken en dan een paar glazen whiskey of max 1 liter bier op een avond om de 1-2 weken.. daar ben ik best trots op dat ik niet veel drink.

Ik ben echter wel game verslaafd en game 4 uur per dag ofso :confused:
l
leveldesignerLid
01-01-2024, 00:00
#9
hee, een game verslaafde, ben dat ook. al ervaring ik het niet echt als een verslaving, want verslaafd zijn ervaar ik als iets negatiefs en gamen is dat niet voor mij. of ik nu iedere avond een paar uur tv kijk of game, zie daar niet zoveel verschil in.
speel nu Dead Island en Deus Ex, vooral Dead Island is lachen. al die horden zombies die je moet killen, pure gekte!
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#10
More than once (:
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#11
mwoah nee, als ik alleen ben zuip ik me nooit compleet klem
a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#12
Wel gedaan, niet al te vaak, maar vaak genoeg. En dan niet helemaal klem, maar gewoon goed aangeschoten. Liefst nog een jointje er achteraan dan.
x
xedLid
01-01-2024, 00:00
#13
In mn eentje zuipen is bij gebrek aan beter prima te doen. Heb vanavond al een paar bieries gehad en dat bevalt prima.
T voelt wel een beetje eenzaam though...
Maarja dat ben ik ook wel :rock:
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#14
Een keer, ik bleef maar doorzuipen, na een fles jan wandelaar, had ik op den duur geen kots meer over, en begon water te drinken om te kunnen kotsen. Ik kon niet meer lopen bijna.

Ik probeerde me een kutdag te vergeten, het enige wat gebeurde was, dat ik half verlamd op de bank lag, en het enige in mijn kop wat dat kutmoment die ik wilde vergeten, en maar niet kunnen slapen....
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#15
aardig wat keertjes..
H
HoldenLid
01-01-2024, 00:00
#16
Meermaals..maar 't is toch gezelliger om er een sociaal gebeuren van te maken me dunkt
G
GeminiLid
01-01-2024, 00:00
#17
Re:

Delirium zei:
Wel gedronken in mijn eentje, maar niet echt gezópen.
Klik om te vergroten...
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#18
plantenbak zei:
aardig wat keertjes..
Klik om te vergroten...
+1

is er niemand die strontzat thuis komt om vervolgens een paar grote slokken wiskey te pakken voor hij/zij in bed gaat liggen, of een jointje?

lekker man :hearteyes:
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#19
ik vond dat SchilDpadDo ook een mooie beschrijving gaf :)
l
lenteLid
01-01-2024, 00:00
#20
helemaal laveloos.... nee.. vind het alleen ook niet zo gezellig..

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...5678910
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."