Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"1. XTC 2. Alcohol(kan soms ook de slechtste zijn) 3. WIet 4. Dxm(lame) Nog een kort lijstje maar dat zal ik wel 'n beetje uitbreiden, ben nog jong"
"Afgelopen weekend alleen vrijdag veel wiet. En de komende 8 weken helemaal niks(dat is mijn plan althans)."
"Het lijkt me heel raar om in je eentje te drinken. Als ik drink wil ik echt mensen om me heen. Als ik aangeschoten ben en ff wegga naar bvb de wc ofzo wil ik al zo snel mogelijk terug naar de anderen. Want met anderen kun je echt leuk lachen en shit, in je eentje is het daarentegen een beetje droog.."
"@ EI. Ik voel me niet altijd zo goed als ik dronken ben, zowel lichamelijk als geestelijk. Daarbij viel het me de eerste keer dat ik dronken was meteen op, ik wist niet dat van alcohol de muziek zo anders kan gaan klinken. Ik voel me wel vaker erg goed door bvb iets anders, maar dan klinkt de muziek niet anders. Denk dat het middel zelf invloed heeft daarop, maar dat zal persoonlijk zijn."
"[quote="Hellraiser_[NL]"]waarom drinken toch zoveel mensen alcohol terwijl het nog schadelijker is dan de meeste drugs . adolf hitler had het verboden als hij zelf aan de macht was gekomen Veel weten het niet, en je kan er gewoon erg makkelijk aankomen. Het is DE internationale drug. waneer zal de maadschapij eindelijk roken en alcohol verbieden ? Nooit waarschijnlijk. Je kan niet zomaar iets afnemen dat duizenden jaren is toegestaan. En wat een goed voorbeeld dat Hitler het verboden zou hebben, hij wou zoveel goede dingen voor de mensheid doen toch? Wat zal er met het nachtleven gebeuren? Alcohol wordt door velen gewoon normaal gebruikt, ik kan me niet voorstellen om zonder 1 druppel alcohol uit te gaan. Ik drink het vooral vanwege de energie die je ervan krijgt, meestal blijf ik nuchter. En het is wel chill dat je soms meteen in de sfeer kan komen, mensen worden toch wat losser&zelfverzekerder. Heel jammer dat sommige mensen het onverstandig gebruiken maar daardoor kunnen we het niet verbieden. Het is zo dat alcohol heel erg onderschat wordt, het enige wat we kunnen doen is goede voorlichting geven: alcohol is een drug&brengt zeker schade toe! En strengere regels&straffen voor misbruik van alcohol."
"KoxBox zei: Maddo17 zei: drug. waneer zal de maadschapij eindelijk roken en alcohol verbieden ? Klik om te vergroten... MaaTschappij dus. Klik om te vergroten... Hey, ik citeerde de topicstarter :P Heel goed van jou"
"uhh wisky weet nie meer precies welk merk, voel m heeeeel erg. I love alcohol en khou van jullie allemaaalll"
"Scopolamine zei: Maddo17 zei: uhh wisky weet nie meer precies welk merk, voel m heeeeel erg. I love alcohol en khou van jullie allemaaalll Klik om te vergroten... wederzijds! Klik om te vergroten... whahaha jij ook aangeschoten of wat,,,? Voel me alleen zoń loner, iedereen hier is n beetje nuchter..terwijl k m nog heel erg voel. Grand marnier man.. Morgen gewoon lekker uit, geen huisfeesten meer voorlopig"
"Scopolamine zei: 'Aangeschoten' van de ghb en ketamine.. yep Klik om te vergroten... whahha leijp man..wil ghb ook nog es doen anyway, ga de rest nog ff proberen dronken te voeren., Fijne avond verder! xx"
"Deze was niet van mij maar van een vriendin van mij Als je al heel lang nodig naar de wc moest maar dat je als je op de tram staat te wachten op het bankje van de halte zit, je daar begint te pissen met gewoon je spijkerbroek en jas nog aan en zegt: "Kijk, ik pis". Ik had het eerst niet door maar toen ging ik echt helemaal stuk Nu denk ik echt OMG-xP. Vooral omdat ze deels over de uggs van iemand heen piste die ernaast stond."