Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"NoMoreSmoking zei: DrippTone zei: ADD, als ik blow ben ik rustiger in mijn hoofd. Minder malen, minder denken. Klik om te vergroten... dat rustige gevoel in je hoofd kan na zwaar en dagelijks LANGdurig gebruik omslaan in een gedachtestroom die bijna niet te stoppe is. als je echt jaren rookt en veel per dag, kan je wel degelijk mentaal achteruit gaan , en denk je op alles en nog wat ver door, (terwijl je dat ervoor nooit gedaan had), tot het echt irritant word. dus best niet overdrijve al lijkt wiet toch zo onschuldig .... Klik om te vergroten... Dat is wel zo. Wil niet zeggen dat iemand geen wiet kan roken met autisme of wat voor stoornis dan ook. Het ligt uiteindelijk zelf aan het persoon. Alles is relatief,al klinkt dat cliché."
"Té vaak."
"Hallo,mensen van het drugsforum. Ik heb een tijdje geleden een bakje truffels gehaald maar heb eerlijk gezegd niet de tijd gehad om ze rustig te kunnen nemen. Op het bakje staat dat ze op hun beste waren tot 20 januari van dit jaar. Het is nu natuurlijk al februari en wil ze toch wel deze week gaan nemen;kan dit zonder goed ziek te worden?"
"ImmortalTech zei: Ja daar doe je niks tegen. Ik zet altijd gewoon een glas water naast mn bed als ik ga slapen. Klik om te vergroten... Dat is 'n goeie."
"De laatste tijd kan ik gewoon niet meer van een jointje genieten. Ik ga trillen,voel me gewoon niet relaxed en enigzins paranoia. Ik heb echter een jarenlange blower en heb ook veel ervaring met andere drugs. Iemand tips om de ervaring weer chillend te maken? Ik mis me wiet."
"Dat was ik vergeten te vermelden. Ik heb er ook last van als ik gewoon in me eentje zit te smoken in me flatje. Erg vervelend...."
"Dat van die hartkloppingen klopt. (flauw) Daarom tril ik zo. Dat word afkloppen en afzien."
"Ik kan voor 100% met je meepraten, Na mijn laatste LSD trip kan ik een jointje gewoon niet waarderen,de ervaring is gecorrumpeerd geworden voor me. Ik ben ook overbewust geworden van mijn alcoholgebruik en ben op dit moment zelfs gestopt met het halen van bier/drank. (dronk wel erg veel btw). Meschien moet ik het weer leren waarderen?"
"Heb ze maar weggegooid. Jammer dan."
"Ik ga wel lekker zeiken: Coke is niet voor 15 jarige kindertjes en je bent een dwaas als je dit plan voortzet."