Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ja , ik heb onlangs ( vorig weekend ) op een feestje in gent wel vrij veel ket gesnoven , en , wat ik merkte is dat ik de dagen erna heel veel last had van geheugenverlies , nu nog een beetje maar ja ik heb het gemengd met andere middelen, ( pep , cocaine ) dus ik weet niet of het met alleen ket erg zou zijn . Maar ik had helemaal geen last van depressief zijn, maar had wel een gevoel zoals na een trip dat ik zowat wijzer was . En een beetje genezen , want ik voelde me niet zo goed over problemen."
"Exceptional Insight zei: Ik snuif geen keta meer. Keta is nu hip. En hip is stom. Klik om te vergroten... Is da zo ? ik heb dat nog nie echt gemerkt, ben altijd me mijn beste vriend de enige ketgebruikers in het milieu da we kennen, paar andere. Wat vooral hip is is md enzo vind ik hier in antwerpen"
"Ik snuif ketamine, omdat het verdovende gevoel in je lichaam je zo duizelig maakt op een goede manier. omdat ik op feestjes met men oge dicht 10 keer zo intens de muziek in me voel. omdat ik het gevoel van ket snuiven leuk vind, het brandende gevoel in je neus. & ik hou ervan om niet meer te kunnen stappen op je benen , en van de spleetoogjes ik ervan krijg. Waarom snuif jij keta?"
"Dr Gonzo zei: keta is de bom.. het is gewoon een lekkere drug,alles wordt een beetje mellow,muziek klinkt lekkerder,dat houterige lopen...en het mooiste is geen kater.. ...zo lekker het zou verboden moeten worden.... ps de combi met n20 is heerlijk. Klik om te vergroten... heb nog nooit gehoord van n20 , wat is dat zoal?"
"Ja ik gebruik ket voor een paar maand al vast elk weekend. En ik ga vaak ermee feesten , vorige vrijdag ben ik naar een terrorfeestje gegaan en ket gebruikt. En ik moet zeggen , het was voor de 1ste keer goed. Ben vaak met ket naar hardcorefeestjes gegaan enzo en ik doseerde altijd teveel en ging vaak knock en moest ergens gaan liggen. Maar vorige vrijdag heb ik niet teveel gedronken en met kleine lijntjes om het uur of 3 kwartier begonnen, en het was heel goed. Ik ging helemaal op in de muziek , je kunt alleen wel soms moeite hebben met je ogen openhouden met lichten en je wankelt wel heel hard. Maar je moet dat opbouwen en dan is ket echt zalig op feestjes"
"Flugeltje zei: Op welke plek ben je wel eens out gegaan waar je dat liever niet ging Bij mijn top 3 staat toch de Carrefour (supermarkt). Ben zelfs achteraf door de bewaking eruit gezet Klik om te vergroten... Ik eens op een gratis feestje , had al 1 fles whiskey op en dan nog ghb . Redelijk veel , ja ik was net samen met mijn vriendje van 2 weken, en haha ik heb 2 uur gekotst en dan ging ik ligge op de grond gewoon, en ik was helemaal verlamd eigenlijk en iedereen had kei veel bang en dachten dat ik dood was. En dan heeft mijn vriendje water over mij gekapt en toen reageerde ik , maar je kon et niet verstaan, maar alles is ok nu"
"Ik heb ook beertjes gedaan , maar net iets anders dan op alle afbeeldinge hier beneden . En ik had er 2 genomen. En twaren 2 blauwe beertjes mijn vriend had 3 rode ofzo weet ik niet meer. Maar euh , een vriendin van mij is slechtgegaan op blauwe kort daarna, en ik ben eigenlijk ook vrij slecht gegaan. Die trips duurde veel langer dan normaal en ze waren ni echt zo aangenaam , niet veel visueel getript maar toch wel erg wijd in gestoken. En mijn geluid was feller zoals ik hoorde de bomen harder dan een auto die voorbij kwam. Je moet wel oppassen met die teddybeertjes !"
"Sublimo zei: cOsmicSerpent zei: Ik heb ook beertjes gedaan , maar net iets anders dan op alle afbeeldinge hier beneden . En ik had er 2 genomen. En twaren 2 blauwe beertjes mijn vriend had 3 rode ofzo weet ik niet meer. Maar euh , een vriendin van mij is slechtgegaan op blauwe kort daarna, en ik ben eigenlijk ook vrij slecht gegaan. Die trips duurde veel langer dan normaal en ze waren ni echt zo aangenaam , niet veel visueel getript maar toch wel erg wijd in gestoken. En mijn geluid was feller zoals ik hoorde de bomen harder dan een auto die voorbij kwam. Je moet wel oppassen met die teddybeertjes ! Klik om te vergroten... Had je daarvoor al LSD gedaan ? En voelde het hetzelfde ? Er kan net zo goed iets anders op hebben gezeten. Ik heb namelijk zalig getript van die beertjes Klik om te vergroten... nja toch alleen dit jaar 7 keer getript ( vorig jaar ) , en twas me mss teveel kan ook zijn he. Maar het voelde hetzelfde alleen sinds ik de 2 pakte. Ach , het kan zijn dak alles wat te snel deed ook , hoor"
"Ik drink het gewoon op met thee ofzo , niet dat het super veel helpt. Maar uiteindelijk ik eet zo ook rauw zonder iets anders op , gewoon inslikken en het is over niet teveel bij nadenken"
"Ja, het is eigenlijk genant om zoiets te vragen en vertellen , maar tegenwoordig gebruik ik vrij veel cocaine. ik ben een klein meisje , en vrij fijn. ik weeg ongeveer 46 kilo en de laatste tijd kan ik niet verder met een gram. En dit weekend heb ik weer vrij veel gesnoven, maar ik heb normaal men maandstonden, 7 dagen. En nu na 4 dagen zijn ze gestopt, en ik vraag me af of dat kan door zoveel te snuiven? En dat niet alleen, ik heb vrij veel zeer als ik op men nieren druk , kan de cocaine ermee te maken hebben?"