Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Als je een normale kamer in een groen-fluorescerende kamer ziet veranderen, waar geen hoeken en rechte lijnen meer zijn, maar alleen maar ronde vormen(20g truffels + wiet)"
"Gaaf dat jullie daar net over beginnen. Maandag ga ik weer eens truffeltjes proberen, en zag deze week een documentaire over koraalriffen. Wat lijkt me dat magistraal om naar te kijken tijdens een trip(Finding Nemo misschien ook een tip?). Vorige keer ook comedy central gekeken, scrubs, snapte het niet maar die vervormingen waren wel geweldig, ook plaatjes van de Hubble Telescoop zijn GENIAAL , maar ik dwaal af.."
"Knallen ......verzin eens wat nieuws. Ik denk dat als je er maar genoeg van neemt, overal wel keiharde visuals en hallucinaties kan krijgen. Maar DMT zal dan toch nog wel iets harder zijn als ik dat hier zo lees."
"Maximaal met 2 biertjes op, merk daar ook eigenlijk niks van."
"Re: Het Whiskey draadje Rabbithole zei: KoxBox zei: Dreuge zei: Wat voor whisky kunnen jullie aanraden voor een newbie met weinig geld? Klik om te vergroten... Johhny Walker. Klik om te vergroten... Er zijn echt wel betere whisky's in de prijsklasse van Johnnie Walker. Klik om te vergroten... Noem ze eens dan aub? Ik ben daar ook wel in geïnteresseerd. Perfecte tip voor cheapass whisky is trouwens de aldi/lidl in Duitsland. Als ik whisky wil halen die ik toch met cola ga mixen, hoef ik geen dure, en daar krijg je ze voor 6,5-7 euro voor een fles van 0,7L."
"Re: Het Whiskey draadje Oke, ga ik even proberen een goedkope Ierse whisky te scoren, thnx voor de tip."
"Nouja niet in mn eentje de hele avond door, lijkt me ook niets aan eerlijk gezegd. Maar wel keihard alleen de tieves ingedronken, als ik nog wat in te halen had op mn vrienden."
"weyoun22 zei: Xeloc zei: Zelfs na stevig door gedronken te hebben, krijg ik schultenbrau niet weg! Goor bier is dat Klik om te vergroten... Valt tegenwoordig wel mee. Vroeger was het niet te tanken maar het is geupgrade naar category 1 bier. Nu is het wel te doen. Klik om te vergroten... Mm, ik ken categorie 2 bier dat ik toch nog lekkerder vind dan Schultenbrau, dan moet ik wel zeggen dat ik Schultenbrau uit blik heb gedronken en dat vind ik sowieso minder lekker."
"Judas zei: Nooit meer dan 4 a 5 glazen als ik uit ben, maar dan moet het wel raar lopen. Vaak ook maar 2 alcoholconsumpties, of helemaal niets (=De laatste tijd). Ben graag helder en allert als er iemand bij de hand gaat doen. Door de alcohol ben je te traag in crisis-situaties. Stel je voor dat je een vrouw niet meer kan beschermen als ze belaagd wordt door proleten. Mogelijke vijanden zien zelfs onbewust wanneer je teveel op hebt om je als een waardige man te weren. Vind het meer een drug voor in een veilige, huiselijke omgeving Klik om te vergroten... Ik drink eigenlijk altijd wel meer dan 10 glazen met uitgaan, dat wat jij bedoelt ben ik niet zo bang voor. Of ik ga uit op studentenavonden waar echt bijna nooit problemen zijn, of ik ga uit met een groep van 15+ en een ex-uitsmijter waar je door omvang al nooit ergens bang voor hoeft te zijn. Maar in de huiselijke omgeving kan ik er ook van genieten inderdaad"
"SchilDpadDo zei: Famous Grouse .. lekker gewoon, toch een heerlijke smaak Klik om te vergroten... Ik ook, bedacht me dankzij jou dat ik hier ng een fles heb staan. Thnx"