Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsOoit je zelf ALLEEN de tieves in gezopen ?

Ooit je zelf ALLEEN de tieves in gezopen ?

185 antwoorden
45 weergaven
18-5-2026
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#1
laatste tijd wel wat vaker
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#2
ik deed dit vroeger wel (toen ik nog 13-14 was )maar ik drink allang niet meer zoveel als vroeger
S
SadpandaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ja, meerdere keren eigelijk al. :openmouth:
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#4
mwoah nee, als ik alleen ben zuip ik me nooit compleet klem
K
KarhuLid
01-01-2024, 00:00
#5
Drink mij alleen de tieves in met drank spelletjes of tijdens uitgaan :P en dat doe ik nooit alleen. Zo staat hij weer mooi op 50/50 :beer:
O
OctogonapusLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ja 142
Nee 143

Gelukkig doet meer dan de helft van DF dat soort gekke dingen niet. :tearsofjoy:
E
EierLid
01-01-2024, 00:00
#7
Vaak genoeg.
F
Frank123Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Vanavond weer, heb er al best zin in . Al mijn vrienden gaan naar een feest toe ( ik mag niet :openmouth: ) Ouders zijn weg, dus kan weer gewoon van het gevoel genieten , beetje tv kijken, samen met de hond op de bank. Kei vet, en meestal heb ik de dag erna niet eens een kater. terwijl ik minstens net zoveel drink als op feesten .
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik heb sowieso nog nooit in mijn eentje alcohol gedronken, nog geen druppel. Ik drink alleen met vrienden.
F
Frank123Lid
01-01-2024, 00:00
#10
8 bier en een flesje huiswijn , jammie jammie. Ik weet niet echt hoe ik me voel. kan er nu geen naam aan geven . maar het voelt goed. Helaas moest ik net met de scooter in de hand lopen omdat ik van een vriend terug kwam ( 400 meter van mij vandaan ) Maar ik vind scooterrijden en alcohol echt not-done .

Maarja, ik voel me ok , zoals ik me de laatste tijd ook nuchter voel. Alleen nu sterker. Ik voel me alsof ik te gast ben in mijn lichaam en mijn gedachtes. Het lijkt net alsof ik 2 x denk. 1 x over de dingen die ik doe en zeg, die gedachtes zie ik alleen , kan er niets aan regelen. Maar die 2e gedachtes zijn mijn ware ik . hoe ik over alles denk enzo, maar kan niets daarmee zelf regel .Alsof ik mijn eigen lichaam niet bestuur, en zelfs mijn gedachtes niet, maar alleen commentaar geef. Niet dat ik dit erg vind, maar soms lastig om eruit te komen. Bijvoorbeeld met drank, dan lijkt het alsof ik wel weer terug ben. Rot vind ik dat van de ene kant, ik zou niet verslaafd willen raken aan dit gevoel, en dus aan de drank.

Ik leef de laatste tijd heel erg in mijn eigen wereld. alles gaat als een film voorbij , maar zodra iets voorbij is , baal ik dat ik er niet van genoten heb, of opgelet heb. Het lijkt wel alsof de realiteit aan mij voorbij gaat. Vreemd, want vroeger was ik meer van de keiharde waarheid, en recht-uit recht-aan meningen , geen blad voor de mond. Ik weet niet waardoor dit alles komt. Wel zou ik het graag willen weten.

Maar als ik het weet, Lijkt het alsof ik er alleen via mijn gedachtes die ik niet in de hand heb er wat aan doe. Met mijn echte gedachtes kijk ik toe , en zie ik dat ik ''niet echt doe'' als ik weet wat er aan de hand is. Dit is een bijzonder lastig dillema waar alleen ikzelf uit kan komen , maar we zien wel wat er van komt . We zien wel waar de dagelijkse vlucht mij mee heen neemt
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#11
Re:

Delirium zei:
Wel gedronken in mijn eentje, maar niet echt gezópen.
Klik om te vergroten...
n
nilsn91Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Als er niks deftig op tv is zou ik wel eens de fles wodka durven bovenhalen :) maar nu niet dat ik volledige stokerijen leegzuip, sociaal drinken vind ik irritant omdat ik ook in een enorme klootzak verander als ik drink. :grin:
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#13
on this very moment, alles was helemaal ok. Tot ik ging zuipen, en toen ging alles naar de tieves. :(
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#14
binnenkort maar weer eens een goede fles kopen en zo'n avondje inlassen
D
DebrisLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ja, daarom drink ik nu niet meer.
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#16
DrippTone zei:
on this very moment, alles was helemaal ok. Tot ik ging zuipen, en toen ging alles naar de tieves. :(
Klik om te vergroten...

Hoezo?

Ikzelf ben me nu aan het bedrinken met een aantal biertjes en een flesje absint erbij. Eigenlijk puur een vervangingsmiddel omdat men wiet op is.
U
UeWEclipseLid
01-01-2024, 00:00
#17
Mij lijkt het ook niet echt iets, maarja ik kan mij eigenlijk niet de tieves indrinken.

Want als ik echt veel alcohol ga drinken wordt ik al snel misselijk, en dan is het einde hehe.

Maarja misschien maar goed ook :P
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#18
DrippTone zei:
on this very moment, alles was helemaal ok. Tot ik ging zuipen, en toen ging alles naar de tieves. :(
Klik om te vergroten...
zat je in je eentje te zuipen achter de pc, of bedoel je dat over een langere periode?
i
ilyasLid
01-01-2024, 00:00
#19
Re:

Dissonant zei:
Mezelf elke avond naar de kloten blowen voelt bijlange niet zo marginaal aan als dat.
Klik om te vergroten...
Haha, hoe herkenbaar.

Ikzelf drink echt amper alcohol voor gevoel, (dus ook niet alleen) en als het gevoel dan toch komt gebeurt dit vaak per ongeluk waarna ik de volgende ochtend wakker word en met vele zwarte gaten, een ongeloofelijke kater en een wtf gevoel.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#20
More than once (:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...10
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."