Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Het is morgen ^^"
"Het schiet hier wel op... alles goed gegaan?"
"BADABOEM zei: [modbreak: vragen naar ritalin is niet toegestaan!] Klik om te vergroten... Idd."
"-Hoe oud was je toen je voor het eerst experimenteerde ? 15 - Wat was je ervaring bij het gebruik? Heeerlijk! - welke opleiding volgde je toen ? Gymnasium - Wist je wat de effecten waren ? Ja - Wist je wat de risico's waren ? Ja - Wat was de reden om te proberen ? (nieuwsgierig / druk van buitenaf / ect.) Nieuwsgierig - waren er mensen in je kring die al eerder geƫxperimenteerd hadden ? Nee - Hoe was de voorlichting op school? Slecht, ik word er alleen maar nieuwsgieriger van. - Hoe was de voorlichting van je ouders? Same. - Kon je ergens terecht met je vragen ? Niet altijd.. - Ben je een mannetje of eenvrouwtje ? Vrouw ^^"
"Tot 10 oktober was ik ook een half jaar geheelonthouder =) maar nu niet meer"
"Kees Klapkaak zei: Ik ben nu 20 jaar en al sinds m' n 13e aan de zuip. Sinds een jaar of 2 merk ik dat mijn geheugen op een avondje stappen mij in de steek laat. Gisteravond ook weer flink aan de zuip, nu merk ik dat z' on 90% van het verhaal niet in m' n geheugen staat geprent. Klik om te vergroten... Ik ben sinds 2 jaar aan de zuip en ik vergeet hele avonden vind het nog knap van je dat je het 13 jaar hebt uitgehouden XD"
"Leven op alcohol; heerlijk =o"
"Chris Pontius zei: SchilDpadDo zei: Chris Pontius zei: Biah! Klik om te vergroten... nu al ? opzich... Klik om te vergroten... yep Net klaar met werken en ik wil me nog even zodanig verdoven dat ik wat slaap kan inhalen Klik om te vergroten... Lol dat ken ik =) geniet ervan XD laatste; whisky"
"alcohol en dxm (:"
"Heeel herkenbaar."