Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Xtc - Kaakzwaaiers komt hier wel vaak voor. Voor de rest sos,pep en het bovengenoemde"
"Jep,dat klopt. Het is er iets erger weer op geworden na paddo's. Maar ik ga er vanuit dat hij geen hppd heeft"
"Van 2-cb voelen mensen zich ook normaal. Ik niet ik MOET echt een nachtje slapen wil ik weer wat nuchter zijn. Sowieso met alles blijf ik heel lang naweenen of het placebo is of niet het gebeurd met altijd. Valiumpjes deden het toen altijd goed."
"Mijn ketamine heeft een keer in de wasmachine gedraaid. Nu is hij blauwig en ruikt nog steeds naar wasmiddel. Geen tijd om te proberen als er verse ligt."
"Bankschroef. Heb ik ook wel is gedaan met kristallen ging prima als het om breken gaat."
"Waarom versnijden ? Om het te 'verzachten' in je neus of ? Ik snuif de 73 gewoon zoals die is,sommige vinden het alleen te hard fikken in de neus."
"Je kan je vrouw aan de lijn krijgen door haar te bellen.. Maar idd dwingen zou ik niet doen (En zeker niet met coke!)"
"oke"
"Jammer dat ik niet verlaafd ben"
"Ik kan ook gewoon rustig stilzitten of op bed liggen en iets lezen terwijl de rush door me lichaam gaat. Ook totaal dus geen reden om geen pep te gebruiken omdat het zo neurotisch werkt,dat je het niet meer leuk vind. Ken wel zo iemand die blijft nemen en dan vind ie het weer kut en dan word er iemand uit de familie pam uitgekozen. Ben alwat neurotisch zonder pep,moet altijd wat in me handen hebben dus meestal pen,plastic dingetjes, of iets anders kwa troep."