Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsOoit je zelf ALLEEN de tieves in gezopen ?

Ooit je zelf ALLEEN de tieves in gezopen ?

185 antwoorden
47 weergaven
18-5-2026
A
Arnie87Lid
01-01-2024, 00:00
#1
1keer.. ik wilde naar de wc lopen maar opeens lag ik op de grond een paar meter verder :grin:.. ik hoorde een harde dreun hahahahaahhhaha ....... toen ik ging proberen te lopen toen was het net alsof de muren zegmaar de grond waren omdat de muren magtnetisch leken te zijn :tearsofjoy: .. ik kwam met moeite bij de wc .. ging plassen en ging toen k.o. in bed . IK WAS NOG NOOIT ZOOOO VERNEUKT GEWEEST :grin:

!! Ik had daarvoor nog een halve gram mdma op dit was NIET tijdens het drinken ik drank pas toen de x was uitgewerkt.. maar toch is dit de grootste blunder ever

had een liter of 2 water op nog en steeds tijdens het pissen snachts water .. had toen geen koppijn kater maar was nog nooit zo verneukt gweest.

drank is toch wel een sloper, ik drink om de 1 - 2 weken en dan een paar glazen whiskey of max 1 liter bier op een avond om de 1-2 weken.. daar ben ik best trots op dat ik niet veel drink.

Ik ben echter wel game verslaafd en game 4 uur per dag ofso :confused:
l
leveldesignerLid
01-01-2024, 00:00
#2
hee, een game verslaafde, ben dat ook. al ervaring ik het niet echt als een verslaving, want verslaafd zijn ervaar ik als iets negatiefs en gamen is dat niet voor mij. of ik nu iedere avond een paar uur tv kijk of game, zie daar niet zoveel verschil in.
speel nu Dead Island en Deus Ex, vooral Dead Island is lachen. al die horden zombies die je moet killen, pure gekte!
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#3
More than once (:
S
SadpandaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ja, meerdere keren eigelijk al. :openmouth:
K
KarhuLid
01-01-2024, 00:00
#5
Drink mij alleen de tieves in met drank spelletjes of tijdens uitgaan :P en dat doe ik nooit alleen. Zo staat hij weer mooi op 50/50 :beer:
O
OctogonapusLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ja 142
Nee 143

Gelukkig doet meer dan de helft van DF dat soort gekke dingen niet. :tearsofjoy:
x
xedLid
01-01-2024, 00:00
#7
In mn eentje zuipen is bij gebrek aan beter prima te doen. Heb vanavond al een paar bieries gehad en dat bevalt prima.
T voelt wel een beetje eenzaam though...
Maarja dat ben ik ook wel :rock:
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#8
Wanneer men voor de TV hangt, en er inmiddels 4 lege flesjes staan, is het ook zo jammer om op te houden. :P
A
Areyouexperienced?Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Meerdere keren.
r
raizeredgeLid
01-01-2024, 00:00
#10
jaah meerdere keren
p
plopkoekLid
01-01-2024, 00:00
#11
ik kan het beperken....

Tot 2 flessen wodka :wave:


Al vaak genoeg alleen de weg kwijt geweest.
Achja, als je alleen bent doe je er niet veel kwaads mee.
Als je bij vrienden bent, en je drinkt je te pletter, dan sta je best wel voor schut.
Maarja ik heb dan ook vrienden die zelden wat alchole drinke, en als ze drinken dan is het niet meer dat 3-4 pinten. (Achja, ik heb er wel respect voor hoor....)

:wink:
F
Frank123Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Ja vaak genoeg. Vind het dan gewoon heerlijk. Niemand die aan je kop zeurt enzo . Gewoon van het gevoel genieten, en vreemd genoeg doe ik dan geen domme dingen.

Jezelf in eenzaamheid gaan bezatten is gewoon tof voor het gevoel. Met vrienden voor de gezelligheid & het verhaal.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ja, meestal uit onenigheid met mijn geweten.
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#14
Een keer, ik bleef maar doorzuipen, na een fles jan wandelaar, had ik op den duur geen kots meer over, en begon water te drinken om te kunnen kotsen. Ik kon niet meer lopen bijna.

Ik probeerde me een kutdag te vergeten, het enige wat gebeurde was, dat ik half verlamd op de bank lag, en het enige in mijn kop wat dat kutmoment die ik wilde vergeten, en maar niet kunnen slapen....
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#15
aardig wat keertjes..
H
HoldenLid
01-01-2024, 00:00
#16
Meermaals..maar 't is toch gezelliger om er een sociaal gebeuren van te maken me dunkt
G
GeminiLid
01-01-2024, 00:00
#17
Re:

Delirium zei:
Wel gedronken in mijn eentje, maar niet echt gezópen.
Klik om te vergroten...
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#18
plantenbak zei:
aardig wat keertjes..
Klik om te vergroten...
+1

is er niemand die strontzat thuis komt om vervolgens een paar grote slokken wiskey te pakken voor hij/zij in bed gaat liggen, of een jointje?

lekker man :hearteyes:
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#19
ik vond dat SchilDpadDo ook een mooie beschrijving gaf :)
l
lenteLid
01-01-2024, 00:00
#20
helemaal laveloos.... nee.. vind het alleen ook niet zo gezellig..

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456...10
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."