Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik ken misschien antwoorden met dit wijze spreekwoord : nuchter gedacht, is dronken gedaan of gezegd"
"Witte wijn uit Zuid-Afrika ! Ken er bijzonder weinig van , weet alleen dat ik niet veel van rode wijn en rosé hoef te hebben, vind dat niet echt bijzonder lekker , witte wijn daarentegen kan zeker smaken !"
"Je hebt altijd recht op 15 min wachttijd voor de blaastest en dit wordt dan meestal gebruikt om de mond met water te spoelen om het mondalcoholgehalte te dempen/verminderen !"
"Gewoon geen bier meer drinken en overstappen op dranken met een hoger alcoholpercentage Dat ziek zijn door dat bier komt volgens mij door die gisting."
"Re: Het Whiskey draadje Johnny Walker Red Label all the way ! Heb al Jack Daniels geproefd maar was niet genoeg om me er echt iets van te herinneren...."
"Een ,hoe ik het zelf noem, terreurmix ofte terrormix : ongeveer 30 cl Monster Energy Drink (of een een goedkopere variant van de energiedranken) met ongeveer 20 cl Eristoff pure wodka (of wederom een goedkopere pure wodka variant). Lekker knetterwaus wezen !"
"Dat van dat rietje is eg zo iets voor 15 jarige pubers die voor het eerst naar de kroeg gaan LOL"
"Gewoon regelmatig in het weekend een lekker nachtje doorbeuken en hakken op een Hardcore feest/Rave en je hebt er geen last meer van !"
"Svali zei: NocturnalJohnny zei: Gewoon regelmatig in het weekend een lekker nachtje doorbeuken en hakken op een Hardcore feest/Rave en je hebt er geen last meer van ! Klik om te vergroten... Op een gegeven moment wordt je daar wel te oud voor. Klik om te vergroten... Gabber ben je niet voor even , dat ben je voor heel je leven ! En niemand is er te oud voor !"
"Re: Hoe laat (vroeg) op de dag begin je aan je eerste drankj Van zodra ik ontbeten heb , dus meestal voor 11:00 ja."