Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"°Thomas° zei: is wel een ranzige smaak in je bek daarna maarjaaa, die hoort er bij Klik om te vergroten... Als je pep nog een beetje nat is dan snij je gewoon je lijntje lekker rustig zodat de vieze stoffen die voor de smaak en dat brandende gevoel zorgen kunnen vervliegen. Bietje snijden, kwartiertje laten liggen, wat meer snijden, 5 á 10 min laten leggen, laatste snij gedoe doen en snuiven maar. Scheelt al een hoop kwa smaak. Reden waarom je 't vaker snijd is omdat natte pep niet te snijden is.. en ik hou wel echt van poederpep, leuke bezigheid dat snijden ."
"Heb er zelf op het moment ook last van, voor mij een teken om ermee te stoppen. Ook 2 daagjes pep gesnoven. Ik bedoel trouwens niet definities stoppen..!"
"Spelen met m'n lippiercing, ik ben van 1 van de 2 piercings het balletje kwijt geraakt dus ik kan 'm helemaal door m'n lip draaien en dit doe ik dan ook continue. Uiteindelijk werd 't zo erg dat ik ze maar uit had gedaan omdat m'n huid geïrriteerd raakte. Voor de rest heb ik altijd zin om jointjes te draaien, of ik ze nou gelijk oprook of niet. Ik blijf maar door draaien."
"atbboy zei: Maatje van mij had laats een rare tweak, gebruikte voor het eerst speed. Stond 3 uur achter elkaar naar voor en achter te bewegen. Toen hebben we hem gezegd dat hij beter even kon gaan zitten ging die zitten door met naar voren en achter te bewegen, is hij de rest van de nacht en de volgende ochten ook nog steeds mee doorgegaan. Klik om te vergroten... Heeft ie autisme?"
"Exceptional Insight zei: Sublimo zei: kaasbaas zei: Heeft ie autisme? Klik om te vergroten... Wat heeft dat er nu mee te maken ? :P Klik om te vergroten... Dat is het antwoord op alles. Doe je raar? Ben je 'n autist. Klik om te vergroten... Zo bedoel ik niet , ik heb 't Sublimo al uitgelegd. Maar dat op en neer schommelen is wel iets wat een bepaalde groep mensen doen om met prikkels om te gaan. Daarom vroeg ik 't ook en beweerde ik niks ."
"Nooit last van, maar ik herken sowieso niemand."
"Ik kan nooit de eerste 24 uur na een lijn slapen zonder hulp middelen (andere drugs dus). Ook als 't maar 1 klein lijntje."
"Sublimo zei: Wees dan maar blij dat je amfetamine gebruikt, en geen methamfetamine. Dan blijf jij een week wakker. :P Klik om te vergroten... Inderdaad. Aan de andere kant is 't ook wel makkelijk als ik een paar nachten wil doorhalen, kost me niet zoveel pep. ...Niet dat pep nou zo duur is...:P"
"Sublimo zei: Probeer het maar niet. Het werkt perfect voor wat je het wilt gebruiken. Maar geloof me, je gaat de dagen erna wensen dat je het niet had gedaan. Bij speed merk je tenminste wanneer het genoeg is. Klik om te vergroten... Klopt, ik heb ook nooit meer dan 1 nacht doorgehaald. Ik krijg altijd zo'n ziekig gevoel als ik niet slaap, of ik nou drugs gebruik of niet."
"Het maakt geen bal uit of je snuift, slikt of het in je poeperd stopt kwa verslaving en tolerantie. Snuiven komt wel wat sneller aan dan slikken, maar dan moet je neus natuurlijk niet dicht zitten met snot. Begin gewoon rustig, ik weet niet of je 't alleen gaat proberen of met vrienden? Maar begint gewoon met de helft of 3 kwart van wat de ervaren gebruikers nemen en neem na een half uur meer als je dat wilt. Dan komt 't wel goed, het ligt er natuurlijk ook aan hoe zuiver je speed is. Bedenk wel, een pep junk met tolerantie moet wat meer snuiven dan de mensen die af en toe een snuifje doen."