Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsOoit je zelf ALLEEN de tieves in gezopen ?

Ooit je zelf ALLEEN de tieves in gezopen ?

185 antwoorden
46 weergaven
18-5-2026
K
KapiteinPindaLid
01-01-2024, 00:00
#1
te vaak.
B
BeeebLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik mis eigenlijk de opties:

de tyfus gesnoven
de typus geslikt

Beeeb
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#3
In het alcohol forum? :rolleyes:
p
psych-outLid
01-01-2024, 00:00
#4
toen ik 15 was, kreeg ik 's avonds een idee om in de nachtwinkel sterke drank te gaan hale.
had een fles jagermeister gekocht, bah man. maar wou zat worde.
toen ik dat ook was kreeg het idee om een joint te roke, een stickie want dacht dat ik van een ganse scheef ging gaan. stickie op gerookt, trug binnen voel ik het opkome.
was gelukkig dichtbij het toilet. voelde me echt slecht omdat moment. daarna nooit meer echt zat geweest, hou niet echt van zat zijn. liever een joint :stoned: .
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#5
ALLEEN zijn is voor mij de enige manier om mij ook ECHT naar de tieves te zuipen.... Ik hou d'r niet zo van, niet meer kunnen volgen hoe de medemens in je omgeving het maakt.../er zo slecht bij zitten dat men zich zorgen maakt om jou terwijl jij je juist zo van de kaart hebt gezopen omdat.....

Tsjaaaa, niet naaarde tieves maar welgezopen...

duss vandaar....

lat maar ff een scheet
M
MDMA<3Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Nee nog nooit, vind er denk ik ook geen zak aan als er geen vrienden of kennisen bij zijn.
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#7
Chris Pontius zei:
binnenkort maar weer eens een goede fles kopen en zo'n avondje inlassen
Klik om te vergroten...

Dat wordt vanavond dus :smoke:
F
Frank123Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Chris Pontius zei:
Chris Pontius zei:
binnenkort maar weer eens een goede fles kopen en zo'n avondje inlassen
Klik om te vergroten...

Dat wordt vanavond dus :smoke:
Klik om te vergroten...
heb speciaal volgende week vrijdag avond vrij gehouden om weer eens een avond flink door te zakken. welke drank staat nog open , hoogswaarschijnlijk verschillende whisky's .
S
SvaliLid
01-01-2024, 00:00
#9
x
M
Mokum3.33Lid
01-01-2024, 00:00
#10
vaak als ik wat bier drink met vrienden en ik kom thuis neem ik nog even een lekkere afsluiter, wat er vaak meer worden dus dan gaan ik wel richting de tieves :grin:
ja heb me vast wel eens alleen de tieves in gezopen. zit wel vaak aan een biertje wat er ook nog wel eens meer kunnen worden tot je opeens denk van he, ik heb toch wel wat op :P
g
girlwithgoldeneyesLid
01-01-2024, 00:00
#11
Niet echt de tieves ingezopen, met vrienden drinken is leuker.
k
kaasbaasLid
01-01-2024, 00:00
#12
Nee, simpel weg omdat er nooit genoeg alcohol daarvoor is in dit huishouden...Anders had ik dat wel een paar keer gedaan.
T
TropeLid
01-01-2024, 00:00
#13
J0S zei:
Nee, simpel weg omdat er nooit genoeg alcohol daarvoor is in dit huishouden...Anders had ik dat wel een paar keer gedaan.
Klik om te vergroten...

Dan ga je toch naar de super en haal je wat..
T
TheIronMaiden.Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Regelmatig, maar dat heeft er waarschijnlijk mee te maken dat ik in mijn werk veel met mensen omga. Ik vind het dan heerlijk om wat muziek op te zetten en los te gaan.
S
SpaceCaseLid
01-01-2024, 00:00
#15
Té vaak.
B
BLOEDLINKLid
01-01-2024, 00:00
#16
Nouja niet in mn eentje de hele avond door, lijkt me ook niets aan eerlijk gezegd.
Maar wel keihard alleen de tieves ingedronken, als ik nog wat in te halen had op mn vrienden.
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#17
Nog nooit alleen,en dat trekt me ook niet.
Dexamfetamine alleen gebruiken vind ik wel fijn juist.
G
GanymedesLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik drink vaak 's avonds een glas of vier, vijf, maar vaak ook wel acht of negen. Soms eerst bier of likeur, daarna wijn, jenever en tenslotte whisky. Enkele maanden geleden heb ik besloten wat vroeger op te staan en enkel overdag tot een uurtje of acht te studeren en daarna niet meer, omdat ik er steeds slecht van sliep (ik denk te veel na en tob ook vaak). Het gevolg is nu een beetje dat ik soms 's avonds uit verveling nog een aantal glazen meer drink. Aangeschoten word ik er niet van, want ik ben hier al jong mee begonnen en kan wel wat hebben. Zuipen is het niet te noemen, maar het komt de kwaliteit van mijn nachtrust en daarmee mijn productiviteit niet ten goede... Tja.

's Zomers verruil ik vaak de alcohol voor thee en vruchtensap en rook ik buiten een jointje, om vervolgens heerlijk te slapen.

'k Heb mezelf best vaak naar de tering gezopen, vaak uit verdriet, maar doe dat nu al een paar jaar niet meer. Ik drink tegenwoordig sowieso niet meer dan tien glazen op een avond.
s
sarcasmLid
01-01-2024, 00:00
#19
regelmatig, tot ik een paar maanden terug wakker werd in mijn eigen kots. Nou wacht ik ff tot kerst, dan zal ik mezelf weer lekker in mijn eentje in een delirium zuipen. Absoluut noodzakelijk als je alleen bent met kerst.
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik dacht dat jij een vriendin had? Gezien je andere berichten, die over sex?
Wakker worden in de eigen kots, das toch wel heel erg. Wat heb je dan wel niet gedronken?

Prettige kerst he :wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...34567...10
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."