Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"En? Is het gelukt om niets te gebruiken?"
"Op dit moment de halve liter heineken, misschien zo nog even de halve liter Monster Energy mixen met Jägermeister.."
"Ik ga er zeer waarschijnlijk wel heen! Vorig jaar voor het eerst heen gegaan en het beviel me erg goed. Het is niet al te massaal en vooral de Soenda tent was echt lekker met oa Format B en Joseph Capriati En als ik kijk naar de lijn omhoog van dit jaar, vallen mij bij Soenda vooral Cari Lekebusch en HELD Technasia op!"
"Staat in de agenda, misschien een optie"
"Alcohol + een paar XTC pillen"
"Een paar pillen, het zijn magere tijden.."
"Slap ouwehoeren, bier drinken, muziek luisteren..."
"Wanneer het op is en je dealer(s) is/zijn onbereikbaar moet je gewoon proberen te slapen en accepteren dat je je even kut gaat voelen. Ik vind dat ook lastig, maar eens moet het feest toch over zijn denk ik dan. Bovendien, hoe je je ook voelt: het gaat altijd over"
"Math1js zei: Minpunt van de avond: 1 van mijn vrienden die ik op stap tegen kwam was een beetje erg zat , en toen ik op het terras stond naar mij toe kwam en riep:' HEEY HEB JIJ EEEEXTEEEZEEE OP!?.' Klik om te vergroten... Ik moest lachen Leuk report. Waar was eigenlijk je eerste xtc ervaring dan?"
"Alcohol, nu het laatste blikje Warsteiner."