Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsOoit je zelf ALLEEN de tieves in gezopen ?

Ooit je zelf ALLEEN de tieves in gezopen ?

185 antwoorden
49 weergaven
18-5-2026
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#1
Harde bazen hier.
t
tripkikkerLid
01-01-2024, 00:00
#2
ik zit ernstig me best te doen :wink: :beer:
m
midleyLid
01-01-2024, 00:00
#3
alleen, tripeltje of 2 - 3 ( - 4) en gewoon hangen achter tv:)

maar nooit de tyfus als op café, en toch dat net iets extra willen als je alleen bent zit er altijd wel in.

lang leve hash dan :stoned:
J
JudasLid
01-01-2024, 00:00
#4
Het lukt niet meer om me de tyfus te zuipen. Dan zou ik zoveel sterke drank moeten drinken dat er een acute alcoholvergiftiging optreedt :(

Voorheen werd ik redelijk snel lekker aangeschoten, maar na langdurig excessief cocaine gebruikt te hebben is er wat dat betreft iets veranderd.
Des te beter voor mijn lever :rolleyes:
W
WietpepLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ben nooit alleen als ik me klem-zuip licht er meestal al 1 naast me :confused:
:kots:
M
MescalineLid
01-01-2024, 00:00
#6
Echt naar de tieves wil ik het niet noemen, maar drink me zelf regelmatig (alleen) in het weekend moe tot ik me ogen niet meer kan open houden.
Hou het wel alleen bij bier, en drink gemiddeld een biertje in een half uur.. dit gebeurd alleen wel ieder weekend en bijna altijd alleen
d
de kafmeesLid
01-01-2024, 00:00
#7
Jahoor, maar als ik eenmaal dronken wordt krijg ik altijd behoefte aan contact met mensen of het gebruiken van andere drugs.
K
KapiteinPindaLid
01-01-2024, 00:00
#8
te vaak.
B
BeeebLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik mis eigenlijk de opties:

de tyfus gesnoven
de typus geslikt

Beeeb
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#10
In het alcohol forum? :rolleyes:
p
psych-outLid
01-01-2024, 00:00
#11
toen ik 15 was, kreeg ik 's avonds een idee om in de nachtwinkel sterke drank te gaan hale.
had een fles jagermeister gekocht, bah man. maar wou zat worde.
toen ik dat ook was kreeg het idee om een joint te roke, een stickie want dacht dat ik van een ganse scheef ging gaan. stickie op gerookt, trug binnen voel ik het opkome.
was gelukkig dichtbij het toilet. voelde me echt slecht omdat moment. daarna nooit meer echt zat geweest, hou niet echt van zat zijn. liever een joint :stoned: .
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#12
ALLEEN zijn is voor mij de enige manier om mij ook ECHT naar de tieves te zuipen.... Ik hou d'r niet zo van, niet meer kunnen volgen hoe de medemens in je omgeving het maakt.../er zo slecht bij zitten dat men zich zorgen maakt om jou terwijl jij je juist zo van de kaart hebt gezopen omdat.....

Tsjaaaa, niet naaarde tieves maar welgezopen...

duss vandaar....

lat maar ff een scheet
M
MDMA<3Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Nee nog nooit, vind er denk ik ook geen zak aan als er geen vrienden of kennisen bij zijn.
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#14
Chris Pontius zei:
binnenkort maar weer eens een goede fles kopen en zo'n avondje inlassen
Klik om te vergroten...

Dat wordt vanavond dus :smoke:
F
Frank123Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Chris Pontius zei:
Chris Pontius zei:
binnenkort maar weer eens een goede fles kopen en zo'n avondje inlassen
Klik om te vergroten...

Dat wordt vanavond dus :smoke:
Klik om te vergroten...
heb speciaal volgende week vrijdag avond vrij gehouden om weer eens een avond flink door te zakken. welke drank staat nog open , hoogswaarschijnlijk verschillende whisky's .
S
SvaliLid
01-01-2024, 00:00
#16
x
M
Mokum3.33Lid
01-01-2024, 00:00
#17
vaak als ik wat bier drink met vrienden en ik kom thuis neem ik nog even een lekkere afsluiter, wat er vaak meer worden dus dan gaan ik wel richting de tieves :grin:
ja heb me vast wel eens alleen de tieves in gezopen. zit wel vaak aan een biertje wat er ook nog wel eens meer kunnen worden tot je opeens denk van he, ik heb toch wel wat op :P
g
girlwithgoldeneyesLid
01-01-2024, 00:00
#18
Niet echt de tieves ingezopen, met vrienden drinken is leuker.
M
Maddo17Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Jupiler zei:
Ja niet echt alleen me ouders waren beneden :tearsofjoy:
(Fles wodka gesmokkeld naar boven toen=P)
En me beste maat zag het eigenlijk ook te filmen (webcam)
Klik om te vergroten...

Hoe oud ben je of was je toen?
J
JupilerLid
01-01-2024, 00:00
#20
Maddo17 zei:
Jupiler zei:
Ja niet echt alleen me ouders waren beneden :tearsofjoy:
(Fles wodka gesmokkeld naar boven toen=P)
En me beste maat zag het eigenlijk ook te filmen (webcam)
Klik om te vergroten...

Hoe oud ben je of was je toen?
Klik om te vergroten...
16 :P Voor me 16 dronk ik zelden alcohol btw :)
Sinds 2 dagen 17 :tearsofjoy:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...678910
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."