Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Nog nieuwe ontwikkelingen met het zuiveren? Ben namelijk erg benieuwd naar de resultaten Volg t onderwerp stil op de achtergrond"
"DonnieDark0 zei: Mokum3.33 zei: Nog nieuwe ontwikkelingen met het zuiveren? Ben namelijk erg benieuwd naar de resultaten Volg t onderwerp stil op de achtergrond Klik om te vergroten... Laatst heb ik wat Amf. gezuiverd met verhitte aceton. De Amf/Caf. loste zeer snel op. Ik heb dit niet laten testen, zelf heb ik het natuurlijk wel getest. Werking was zeer goed. Niet dat dat iets concreets zegt over het percentage Amf maarja.... volgende keer eens laten testen. Klik om te vergroten... nice, beter dat t goed gegaan is ben idd wel benieuwd naar de percentage. ga t dan ooit zelf ook proberen ben nu al benieuwd naar de uitkomst!"
"Ellesdee zei: http://letmegooglethatforyou.com/?q=houdbaarheid+xtc http://letmegooglethatforyou.com/?q=hoe ... tc+bewaren Klik om te vergroten... Hahah die is goed Ik had 2 jaar terug voor oud en nieuw MDMA gekocht, dit heb ik door omstandigheden een jaar moeten bewaren. Gewoon in me kamer, in een ladeblok. Belive me, ik ging knijter hard. Me gappies ook btw. Dus MDMA is wel lang houdbaar, zal ook wel zo zijn met pillen"
"Jep ik weet t nog en zal t ook nooit meer vergeten Angerfist - Dance Whit The Wolves"
"cropp zei: JJJ zei: Bij mijn weten kun je die kruiden ook gewoon bij Azarius krijgen. Dat is ook ingevoerd lijkt me, dus ik snap sowieso de nieuwswaarde niet echt. Klik om te vergroten... ik vind dit een mooi voorbeeld van het internationale hypocriete drugsbeleid Klik om te vergroten... en daar kan ik me dus zo aan ergeren..."
"Zoek op van die griekse import sites, echte zelfgestookte raki is best moeilijk te krijgen in het buitenland. Je moet gewoon iemand hebben die wat terug meeneemt van vakantie/reis. Ik krijg binnenkort weet!"
"vaak als ik wat bier drink met vrienden en ik kom thuis neem ik nog even een lekkere afsluiter, wat er vaak meer worden dus dan gaan ik wel richting de tieves ja heb me vast wel eens alleen de tieves in gezopen. zit wel vaak aan een biertje wat er ook nog wel eens meer kunnen worden tot je opeens denk van he, ik heb toch wel wat op :P"
"waarom mensen alcohol drinken? om net een andere dimensie aan t leven te geven, voor de een is dit dus als sociaal-glijmiddel voor de ander een probleem oplossen. teven is het ook heel erg ingeburgerd. heb je wat te vieren? dan neem je een drankje! je bent relaxed met wat vrienden aan t chillen, je neemt een drankje. je pakt een terrasje, je neemt een drankje. het is vrijdag en school/werk is klaar, even een biertje pakken. ga zo maar door. waarom het niet verboden word? ze willen niet extra criminaliteit zoals je in amerika kreeg bij de drooglegging destijds. ook willen ze de inkomsten niet missen! en daar kunnen nederlanders best veel voor doen als je naar de geschiedenis kijkt. heb net het boek uit 'de handelsreiziger van de nederlandsche cocaine fabriek'. daar is in te lezen dat nederland destijds, toen al bekend was wat de gevaren waren van cocaine, alles eraan deed om de internationale regels tegen cocaine niet door te voeren omdat ze anders grote inkomsten misliep. vond het wel een leuk feitje en waarom zou je t willen verbieden? geef voorlichtingen en maak het minder spannend voor jongeren. problemen hou je toch, dan is het soms van alcohol en anders is het wel van iets anders. denk je ook niet als je t verbied dat er dan meer problemen door alcohol komen?"
"precies 12 uur"
"Minder koolhydraten en meer eiwitten (alleen voor spieropbouw) en verder geen producten met "barcode" zoals koekjes, snoepjes etc. Verder zoals Phosphorus al zei, frisdranken zijn funest en de light is puur marketing want het werk averechts. En als je echt wilt afvallen moet je zo bewegen dat je lichaam niet om extra eten vraagt. Het beste is dus om 3 uur lang te fietsen op zo'n rustig tempo dat je niet zweet en een normaal gesprek kan voeren. Dan zal je niet meer honger krijgen dus haalt je lichaam de energie uit je lichaam waardoor je zal afvallen. Snel of explosief trainen krijg je honger van en eet je de versporten energie gelijk weer aan. En daarbij letten op wat je eet! Dat is het aller belangrijkste."