#1
Juist, ik gebruik veel ghb, mss wel teveel wat goed voor me is, maar lichamelijke afhankelijkheid zal me nooit in zijn greep houden
Dat dacht ik ook.Flugeltje zei:Juist, ik gebruik veel ghb, mss wel teveel wat goed voor me is, maar lichamelijke afhankelijkheid zal me nooit in zijn greep houden
Wat een kortzichtigheid! En je kunt natuurlijk lezen wat je wilt lezen in een post.Soma zei:Zie, nu doe je alsof alle GHB gebruikers hier sowieso ooit zwaar verslaafd gaan geraken aan dat spul en dat ze jouw belastingscentjes gaan moeten gebruiken om af te kicken. Ik heb het al eens gezegd en ik zeg het nog eens: de meeste mensen hier weten wel waar ze mee bezig zijn en laten het waarschijnlijk nooit zo ver komen als jouw dochter.
andise zei:Jullie hoeven van mij niet te stoppen met die zooi als je er maar van doordrongen bent dat het een levensgevaarlijk middel is en stoppen een groot probleem gaat worden
Deze 'alles in de hand hebbende users' hebben echt wel het beste voor met verslaafden en zien graag dat zij veilig afkicken. Dat kun je hier ook lezen; complete afkickhandleidingen waar vele mensen mee geholpen zijn. Maar hoe vervelend het ook klinkt, de meeste gebruikers hebben totaal geen problemen met de drug en verbazen zich over het feit dat iemand met het volle verstand JARENLANG 24/7 GHB drinkt alsof het water is. Dat is toch niet zo gekPassiebloem zei:En door mensen als Soma blijven steeds meer verslaafden "in de kast".
Kan me voorstellen dat je wel drie keer nadenkt om hier mee te posten, of je verhaal kwijt te willen/kunnen.
Ik heb een besloten Hyves gemaakt voor mensen die problemen hebben met/verslaafd zijn aan GHB. Mensen die hulp vragen, hun verhaal kwijt willen, etc. zonder zich te hoeven verdedigen tegenover andere "alles in de hand hebbende users" die vervelende opmerkingen maken.
http://ghbvh.hyves.nl/
K.nurft zei:Deze 'alles in de hand hebbende users' hebben echt wel het beste voor met verslaafden en zien graag dat zij veilig afkicken. Dat kun je hier ook lezen; complete afkickhandleidingen waar vele mensen mee geholpen zijn. Maar hoe vervelend het ook klinkt, de meeste gebruikers hebben totaal geen problemen met de drug en verbazen zich over het feit dat iemand met het volle verstand JARENLANG 24/7 GHB drinkt alsof het water is. Dat is toch niet zo gekPassiebloem zei:En door mensen als Soma blijven steeds meer verslaafden "in de kast".
Kan me voorstellen dat je wel drie keer nadenkt om hier mee te posten, of je verhaal kwijt te willen/kunnen.
Ik heb een besloten Hyves gemaakt voor mensen die problemen hebben met/verslaafd zijn aan GHB. Mensen die hulp vragen, hun verhaal kwijt willen, etc. zonder zich te hoeven verdedigen tegenover andere "alles in de hand hebbende users" die vervelende opmerkingen maken.
http://ghbvh.hyves.nl/
Flugeltje zei:Elke drugs is toch gevaarlijk als je er niet mee kan omgaan ?
Kijk naar hoeveel alcohol verslaafden er zijn. Een keer dronken in het weekend is toch geen ramp ?
Hoeveel mensenlevens gaan stuk door cocaine. Een lijntje kan toch perfect ?
Hoeveel mensen zijn niet constant stoned en vergeten de helft. Een jointje moet toch kunnen ?
Ghb kent erge verslaafden. Je kan toch probleemloos een potje nemen zonder verdere problemen ?
Flugeltje zei:Juist, ik gebruik veel ghb, mss wel teveel wat goed voor me is, maar lichamelijke afhankelijkheid zal me nooit in zijn greep houden
Passiebloem zei:En door mensen als Soma blijven steeds meer verslaafden "in de kast".
Kan me voorstellen dat je wel drie keer nadenkt om hier mee te posten, of je verhaal kwijt te willen/kunnen.
http://ghbvh.hyves.nl/
andise zei:ik ken meer mensen die GHB gebruiken en zelfs normaal hun werk doen maar toch niet zonder kunnen hoe zit dat bij jullie kunnen jullie een heldag zonder een buisje/dopje of iets te nemen waarschijnlijk niet
Ik ga hier op het forum door met waarschuwen tot GHB/GBL de wereld uit is
. En als je wil blijven doorgaan tot GHB de wereld uit is dan mag je je hele leven blijven waarschuwen, vrees ik. Drugs kun je onmogelijk de wereld uit helpen.Soma zei:andise zei:ik ken meer mensen die GHB gebruiken en zelfs normaal hun werk doen maar toch niet zonder kunnen hoe zit dat bij jullie kunnen jullie een heldag zonder een buisje/dopje of iets te nemen waarschijnlijk niet
Ik ga hier op het forum door met waarschuwen tot GHB/GBL de wereld uit is
Ja, ik kan een hele dag zonder GHB. Ik kan zelfs een hele week zonder GHB.. En als je wil blijven doorgaan tot GHB de wereld uit is dan mag je je hele leven blijven waarschuwen, vrees ik. Drugs kun je onmogelijk de wereld uit helpen.
Jouw probleem is gewoon dat je verblind bent door woede. Woede die je nu wil afreageren op de GHB. Dat spul kan er ook niet aan doen dat je dochter verslaafd is hoor. Probeer nu toch gewoon eens in te zien dat het probleem niet bij de drug ligt, maar bij de gebruiker.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."