Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"bump"
"ik haal altijd mijn wiet in roosendaal... dan maar zelf kweken... of illigaal kopen... zo ben ik minder overlast voor de overheid tog?"
"ik vind zilms niks aan je gaat toch neit trippen en dan nog voor de buis zitten... freeing your mind in front of the control box"
"check wat j gevoel zegt.. ik zou gewoon 3ml doen maar 2 kan ook natuurlijk... gewoon uitproberen he"
"Re: 2 maanden verslaafd hij vertelde ook iedere dag een par dopjes dus niet 24/7 ik heb precies het zelfde al is gehad je hebt geen hulp nodig daarvoor! als je echt moeite hebt neem je toch een half dopje ofzo?"
"ik ben dus met die kerel en een vriend van me gaan trippen op het strand :P het was echt awesome"
"geen tabak erbij gewoon per persoon 1/5e deel oproken in het lieft 1 of anders 2 grote hits die zo lang mogelijk inhouden. als het niet genoeg is moet je nog een halve gram halen."
"cup a soup in plaats van thee vind ik veel beter voor de smaak"
"bij slavia 35x kan je geen kebab meer eten hoor! bij 10x heb ik iemand gezien die dacht dat hij een ventilator was.. en iemand zien kwijlen en ze dacht dat ze een waterval was..."
"ik heb een tijdje geleden papaver somniferum gehaald bij een winkel waar ik vaak kom. nu probeer ik plekken in mijn omgeving te zoeken waar ik wat zaadjes kan planten. (nu is ongeveer de goede tijd toch?) nu kom ik meestal plekken tegen waar al gras is gaan groeien, mijn vraag is kan ik daar goed zaaien? kan dit bij licht begroeid gras of ook bij dik? en wat zijn de beste plekken? SWIm heeft geen ervaring en wil dit jaar toch een paar goede plekken hebben om te zaaien. tips welkom"