#1
Als ze producten in iemands drankje liggen te kappen moet je de schuld niet bij de drugs zoeken.
Flugeltje zei:Als ze producten in iemands drankje liggen te kappen moet je de schuld niet bij de drugs zoeken.
Atropa zei:Media kan beter ver weg blijven want journalistiek moet verkopen en krantenkoppen omtrend psychoactieven zijn ongenuanceerd stigmatiserend. En met een religeuze regering waarbij besluitsvorming plaatsvind op basis van morele fundamenten en bevindingen, in plaats van nuchtere kennisneming, is het beter dat de verspreiding betreffende dit fenomeen enkel neerstrijkt onder de verslaafden die het betreft en de betrokken specialisten/medici.
Zogenaamde strijdende moeders laten de egoistische emotie de boventoon voeren en nemen nimmer een verstandig breed gedragen oplossing ter hande. Luidkeels roepende megafoons die wezenlijke realiteitsbevinden zodoende onder het aardoppervlak begraven.
Atropa zei:Zogenaamde strijdende moeders laten de egoistische emotie de boventoon voeren en nemen nimmer een verstandig breed gedragen oplossing ter hande. Luidkeels roepende megafoons die wezenlijke realiteitsbevinden zodoende onder het aardoppervlak begraven.
andise zei:Flugeltje zei:Als ze producten in iemands drankje liggen te kappen moet je de schuld niet bij de drugs zoeken.
Ben ik met je eens maar ik wil aangeven dat het een gevaarlijke zooi is die troep zowel voor de mensen die het dagelijks gebruiken als voor de wereld er om heen daar de mensen niet weten wat de invloed van GHB is.
Dat dacht ik ook.Flugeltje zei:Juist, ik gebruik veel ghb, mss wel teveel wat goed voor me is, maar lichamelijke afhankelijkheid zal me nooit in zijn greep houden
Wat een kortzichtigheid! En je kunt natuurlijk lezen wat je wilt lezen in een post.Soma zei:Zie, nu doe je alsof alle GHB gebruikers hier sowieso ooit zwaar verslaafd gaan geraken aan dat spul en dat ze jouw belastingscentjes gaan moeten gebruiken om af te kicken. Ik heb het al eens gezegd en ik zeg het nog eens: de meeste mensen hier weten wel waar ze mee bezig zijn en laten het waarschijnlijk nooit zo ver komen als jouw dochter.
andise zei:Jullie hoeven van mij niet te stoppen met die zooi als je er maar van doordrongen bent dat het een levensgevaarlijk middel is en stoppen een groot probleem gaat worden
is idd heel zeker bullshit ! ik ben jaaaaren zeer verslaafd geweest aan speed , zonder speed kon ik mijn gewone dagdagelijkse dingen echt niet meer doen, zonder speed bleef ik gewoon in een soort van coma in mijn bed liggen ... ik kon weken blijven liggen bij manier van spreken, ... ik nam dan ook wel niet gewoon maar een grammetje, neen, ik zat echt aan een gram of 10 per dag, ik spoot mijn speed , voor 1 shot gebruikte ik gewoon 1 gram ! gelukkig ligt die periode al ver achter mij, maar speed is gewoon een heel verradelijke drug, de eerste keer dat ik speed gebruikte ben ik eigenlijk gewoon nooit meer gestopt ! dus zeg aub nooit niet meer dat je enkel aan ghb of aan heroine kan verslaafd raken ! wees blij dat je niemand kent die dit dagelijks gebruikt, wil gewoon zeggen dat je niet in dat milieu zit ![SF] Safiertje zei:aapie zei:Ik ga niemand op hun fouten wijzen, het ligt tuurlijk aan de individu. Maar ik na 8 jaar in de GHB /drugs scene gezeten te hebben zie ik dat GHB de enige DRUG is die de controle over de gebruiker neemt.
Ik ken niemand de dagelijks COKE ,pillen ,SPEED (ook goedkoop en een killer) en dergelijke harddrugs gebruikt muv Alcohol(grootste harddrug). Wel veel gebruik dus maar niet dagelijks! GHB wel.
Bullshit. Er zijn heel veel drugs die de controle over kunnen nemen. Enne dagelijks gebruik komt ook bij speed, coke, pillen en andere drugs voor. Echt niet alleen bij ghb..
Extrm-Bzar zei:Wow heftige verhalen hier,
maar ik gebruik nu ook bijna 5 maanden gbl / ghb ik moet zeggen dat ik het niet verslavend vind ik doe het alleen in het weekend en soms niet dan drink ik bier.
Ik heb vroeger een tijd speed gedaan elk weekend en als er dan een week geen speed was voelde dit tog een stuk kutter aan dan bij ghb heb ik zoiets van kut maarjah boeie je hebt er wel zin in maar dat is tog bij veel dingen die leuk zijn ik zou gewoon zorgen dat je er niet lichamelijk aan verslaafd raakt dat het volgens mij toch echt niet zo een gevaarlijke drugs is
Op een of andere manier verschil ieder individu sterk in hoe snel die lichamelijke withdrawals oppikt.
K.nurft zei:Hoe gaat het met je dochter inmiddels Andise?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."