Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Kleedhokje in zwembad, sauna in datzelfde zwembad (t vennebos) in het bos 's nachts tterwijl we met een grote groep aan het paddo-en nwaren (wij niet).. Moet je voorstellen heel de tijd wazige lui die voorbij komen en niet eens snappe wat ze zien ahahaha"
"bij mij en mijn ex werkte het niet. hij gedroeg zich als een gestoorde freak als hij pep op had, dacht dan dat ik was vreemdgegaan enzo als hij me 5 minute uit het oog was verloren. Wilde heel de tijd mijn aandacht hebben .. dit is een van de redenen dat het uit is. Maar het hangt er gewoon allemaal heel erg vanaf hoeveel, wat en hoevaak er drugs gerbuikt word."
"Oeh erg lastig dit, ik herken het helemaal. Je weet dat het zo niet werkt, maar je bent ook nog echt verliefd op hem.. Wat vind hij ervan? Wil hij stoppen met gebruiken en dealen voor jou?"
"Ghb is erger volgens my, maar heb het nooit gedaan. Hij is gewoon bang om je kwijt te raken, wil je het dan opgeven voor Ghb?"
"ik heb t even aangepast, zou ook wel willen weten wat jullie zouwe doen in zon situatie"
"ik sla hem vaker af, als hij mij.. maargoed, dan bedoel ik t voor de grap maar komt soms net iets harder aan"
"Hoi mensen, K vroeg me gewoon iets af/wilde gewoon even iets kwijt.. Ik heb 1,5 jaar een vriend gehad, die altijd best bezitterig was en jaloers. Ik kon nooit met een jongen praten of iets gaan doen zonder dat er 'gezeik' was. Of als ik op stap ging was het al zo'n probleem van zijn kant dat ik al geen zin meer had om te gaan. Nu is deze relatie dus uit.. En het lijkt wel alsof ik nu opeens helemaal los ga. Ik weet niet waarom. Het is in februari uit gegaan (ik kon niet meer tegen die jaloezie o.a.) en ik ben eigenlijk vanaf vorige weekend weer een beetje mijn leven gaan oppakken. Sinds vorige week zaterdag heb ik al met 4 jongens gezoend. Vorig weekend met 2jongens en gisteravond ook met 2jongens. Het rare is dat ik elke keer denk dat deze jonge het einde is.. en dan zoen ik daarna met iemand anders en dan vind ik die weer helemaal het einde. Eigenlijk is er tussendoor 1 jonge gweest die ik wel echt leuk bleef vinden& nog steeds leuk vind, maar ik denk niet dat dit iets word. Met deze jongen ben ik ook al wat verder gegaan (Ja stom ik weet, maar ik doe nou eenmaal soms domme dingen) Ik wil eigenlijk ook nog vrijgezel blijven. Tussendoor heb ik dan ook nog een paar jongens waar ik mee flirt maar verder niks mee doet.. Het blijft gewoon bij heel erg flirten.. Ik snap echt niet waarom ik nou opeens zo 'los' ga.. Net alsof ik niet weet wat ik met die vrijheid aanmoet die ik opeens heb nu.. Ik wil eigenlijk voorlopig niet eens een relatie maar praat mezelf wel elke keer verliefdheid in als ik emt een jongen gezoend heb, en een paar dagen later is die jongen weer uit beeld verdwenen heb ik weer een nieuwe op het oog Ik word echt gek van mijn eigen!!! En ik wil eigenlijk gewoon dat dit stopt, straks gaan er verhalen rond.. Ik merk wel dat het me zelfvertrouwe geeft als eeen jonge met mij wil zoenen of zegt dat ik mooi ben.. Ik ben ook heel onzeker, vooral ovdr mijn figuur en als een jongen nadat hij met me gezoend heeft een relatie met me wil dan voelt dat goed ookal wil ik hem niet.. Het klinktecht als een belachelijk verhaal maar ik weet ook niet goed waar ik het kwijt moet want ik schaam me voor mn gedrag.. Ik hoef geen reactes dat ik een slet ben of wat dan ook dat hou je maar voor je Bedankt voor het lezen!"
"allicht niet. Maar mijn vriendje kende mij ja, en hij weet dat ik nooit vreemd zo gaan nog geen kusje of hand vast met een andere jongen . Maar er stond ook dat ik het gewoon even kwijt wou en misschien heeft iemand nog een tip of iemand die zich erin herkent"
"Hoi DF-ertjes Ben lang hier niet op geweest maarzit nu met een probleem en wil jullie mening wel eens horen.. Ik ben 17 jaar, heb nu bijna 1,5 jaar un vriend , Hij is ouder (22jr) maar merk de laatste tijd dat ik steeds 'verliefd' word op andere jongens, ofja verliefd.. dan ga ik me voorstellen hoe t zou zijn om vrijgezel te zijn en een relatie te beginnen met een jongen enz.. Klinkt echt raar, maar denk dat iemand het wel herkent.. K weet nu dus niet of ik het aan moet houden met mn vriend of uitmaken. Aan de ene kant ben ik niet echt meer verliefd op hem,ik hou van hem, zoveel zelfs dat ik het eigenlijk niet over mijn hart kan verkrijgen om hem verdriet te doen, maarja aan de andere kant lijkt het me heerlijk om weer single te zijn. Ook ben ik bang dat het leventje wat ik nu leef dan zal gaan veranderen.. dat er continue zon spanning tusse ons komt te hangen en ik onze gezamenlijke vrienden niet meer zal zien.. Wie kan mij helpen! of wat zouden jullie doen in zo'n situatie? Kheb t zo goed mogelijk uit proberen te leggen als je iets niet snapt Just ask,, Alvast bedankt Dollegekskee!"
"Myn vriend weet wel dat ik blow, maar ik zeg dat ik t maar af en toe doe maar eigelijk elke dag. zo stom, na elke joint , ja echt elke, roep ik ik ga nu stoppe.. en als ik de volgende op steek is het standaard; ik was eigelyk gestopt. maar denk niet dat myn vriend er zon probleem mee heeft maar hij zou t ook niet aanmoedigen en toch proberen of ik kan stoppe,."