Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Scopolamine zei: LSD, ketamine, pep, flunitrazepam, Diazepam, Tranxene, alcohol, ghb, Efedrine HCl, methcathinone (oraal/based) lormetazepam, ... Klik om te vergroten... Hoe methcathinone gerookt? Vaporizer? :P"
"Ja weten we.. Maar ik wou gewoon weten of hij een lampje had ofzo. Ik had as gebruikt maar dat is dus niet ideaal Werkte wel, maar goed. Stond er alleen super strak van :P"
"Beanhead zei: Oom Klaas zei: Wat is dat spul eigenlijk, ik kom alleen maar op sites over qat uit als ik ernaar zoek Klik om te vergroten... Actieve stoffen in khat. Lekkere alkaloïden Klik om te vergroten... Khat bevat enkel cathine en cathinone, geen methcathinone. Methcathinone is gewoon synthetisch voorzover ik weet, heeft een betere vetoplosbaarheid dan cathinone en is dus sterker. Maar het doet me niet erg veel eigenlijk, had er meer van verwacht. Het is misschien maar voor de helft zo potent als speed ofzo. :P Wel rookbaar, dat is wel een voordeel (?) maar dan nog is het niet heel erg sterk. Gewoon een dikke energiekick en verder niks, wat mij betreft. :P"
"Tot nu toe 2mg flunitrazepam en 1mg alprazolam (xanax). Edit: Kan eigenlijk maar beter terug beginnen met blowen, zo verplaats ik het probleem alleen maar :P"
"W.F.L. zei: Tot nu toe 2mg flunitrazepam en 1mg alprazolam (xanax). Edit: Kan eigenlijk maar beter terug beginnen met blowen, zo verplaats ik het probleem alleen maar :P Klik om te vergroten... +1mg alprazolam 25tolife zei: klinkt alsof je jezelf al het goede antwoord geeft denk ik ook persoonlijk :P Klik om te vergroten... Klopt, maar eerst nog een reisje naar NL voor de buddha cheese"
"2mg flunitrazepam, 4mg alprazolam, coke, alcohol, wiet en heroïne"
"Ben ik de enige die dit topic een beetje kansloos vindt? :P"
"2mg Alprazolam gisteren"
"Wiet, 3.5mg Alprazolam, 0.5mg Flunitrazepam, alcohol, 0.4g coke. Klasse ja.."
"Ah een topic voor mij Haha, nee. Flunitrazepam, Alprazolam (Xanax), Speed en Ketamine. Nu weet ik wel niet meer of ik deze week of vorige week Ephedrone gebruikt heb, maar goed Saaie kuil trouwens.. :P Had er meer van verwacht Edit: Ik hou het liever bij gebruiken in het weekend trouwens, terwijl ik de afgelopen 2 weekends buiten wiet en alcohol niets gebruikt heb. Vage shit.."