Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"westergas zei: Nibiru zei: MDMA en Pep combineren kan toch ook? Ze verhogen beide de hartslag.. Klik om te vergroten... Het *kan* wel echter dat is ook zeer schadelijk. Veel schadelijker dan pep en mdma afzonderlijk. Klik om te vergroten... Dat klopt wel, maar het hangt ook sterk samen met het feit dat mensen vaak ineens de dosering vergeten als ze gaan combineren; bijvoorbeeld: iemand die normaal 1 MDMA-pil neemt, neemt er ter combinatie eens een lijntje speed bij. Het totaal is nu veel meer dan dat men normaal gemiddeld in één keer zou binnenkrijgen. Mijn ervaring met het gegeven voorbeeld is overigens dat het wel goed werkt, maar liever niet tegelijk. Ik nam wel eens een beetje speed op momenten dat ik na enkele uren wat dromerig werd van de MDMA (thuis in chillmode). Speed wekte me weer helemaal op en leek ook de MDMA een soort aan te steken."
"Wtf, The Knife fans! Ik heb Marble House echt he-le-maal grijs gedraaid: http://prostopleer.com/#/search?q=the+k ... rble+house (5:21 is orgineel) Als je dikke speakers hebt is die bass echt lekker."
"Ik hang aan de methylfenidaat. Gewoon, gratis van The Doc. De koning der kouwe jatten, hoge bloeddruk en droge-smoelmakers. Oftewel, steek er nog 1 op, dan weet u zeker dat uw bloedvaten op professionele wijze de tyfus in gaan."
"RJM zei: Ohja, dat branden in de neus valt vies mee, vind persoonlijk efederine of pep erger branden, dit is met een paar minuutjes fijn tintelen weg en op dat moment knalt iej er ook op. Klik om te vergroten... Hoe zuiver was het? Mijn ervaring is namelijk dat dex van 68% net zo hard (en kort) brand als normale pep van 73%."
"Beeeb zei: Ik denk dat mijn maagwand een beetje naar de klote is. Klik om te vergroten... Melk zou voor jou ook goed zijn (als je dat niet al drinkt). Haalt de pH omlaag (goed voor de tanden en maag bij speedgebruik), bevat calcium (goed voor de tanden en andere botten), bevat vitamine D (goed voor calciumopname) en het is goed voor je maagwand. Melk bevat eiwitten die in je maag en darmen worden omgezet in peptiden die de biologische afbraak van (excuse my language) teringzooi bevorderd."
"NocturnalJohnny zei: Maar de eerste keer dat ik die Speed van hem had gekocht en heb benuttigd (maandagavond) , heb ik misschien wel ongeveer meer 5 gram op 24 uur opgesnoven Klik om te vergroten... Verder alles goed? Hoeveel krijt zat er in dan? Als ik jou was zou ik gewoon zuiver(der) spul proberen te vinden, of in ieder geval niet versneden met iets nutteloos. Volgens mij werkt krijt eerder tegen."
"Wacky zei: Caffeine geeft niet het fijne gevoel dat speed geeft. Je blijft er op een andere manier wakker van. Klik om te vergroten... Agreed. Speed = ik kan en wil nog lang niet slapen. Caffeine = ik wil naar bed maar kan niet slapen. In grote lijnen."
"Na al een poosje mdma een beetje zat te zijn (gebruik ging richting wekelijks), dacht ik eens als voorlopige eindbom eens wat leuks te doen met mijn 'laatste' restjes. Ik heb in 1 keer met wat fruitdrink 300mg fijngestampt mdma-crystal gedronken, toen een halve liter meer fruitdrink vanwege de afgrijselijke smaak, en vervolgens 10 stuks 10mg diazepam (valium), 5 stuks oxazepam en 5 stuks zolpidem (hopende op wat hallucinaties). Meer kan ik nog niet zeggen, heb het alleen een beetje warm. Misschien ben ik gewoon teveel gewend en is het tijd om te stoppen. Maar als er nog wat leuks inslaat (of ik neem meer) dan laat ik het weten. Ik verwacht, gezien ik klaarwakker probleem te blijven , dat ik nog wlel zal hallucineren van de zolpidems. En zo niet, dan neem ik er nog 5! Call meh mad, but its workin' ain' it!"
"Re: 300mg crystal, 130mg mdma, 5 oxa, 100mg dia en 5-10 zolp Update 2: nog maar 3 zolpidems bij genomen. Helaas is mijn dexamfetamine op anders had ik nog kunnen lachten vannacht. Maar ik ben nu bang dat het alleen maar slapen wordt. Iemand nog ideeen? ik heb load van diazepam, oxazepam, tramadol, HGB, 120~130mg mdma pillen (maar bij voorkeur niet), en heel veel zolpidems. Als nu nou nog ff amfetamientjes had, had het teminste nog leuk geweest!"
"Re: 300mg crystal, 130mg mdma, 5 oxa, 100mg dia en 5-10 zolp Niet in het bijzonder, ik ben, relatief, blijkbaar meer gewend als jij. Desalniettemin zal ik uit veiligheidsoverweging iedereen afraden hetzelfde te doen als je niet weet waar je precies aan begint. Zo die flame ook weer uit de wereld. Maar goed. Update 3: zojuist nog 6 extra zolpdems genomen. En is wel wel lachen in klaarwakkere staat. Maar toch mis ik wel mijn dex-tijd."