Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ja, het is me nog steeds niet duidelijk of de S- of de R-ketamine trippy is. De ene zegt S en de andere zegt weer R.."
"Ik denk dat Wacky gewoon een verantwoorde gebruiker is"
"Atropa zei: http://www.youtube.com/watch?v=cqP0WNpojFM Wie krijgt er nou geen warmhartig hart als die Keta leert kennen. Klik om te vergroten... Jumped into the river Black-eyed angels swam with me A moon full of stars and astral cars And all the things I used to see All my lovers were there with me All my past and future And we all went to heaven in a little row boat There was nothing to fear Nothing to doubt Zalig lied, voor mij gaat het idd over keta"
"Stars.. Lijkt mij iets voor kleine meisjes die nog met barbiepoppen spelen Noem ze toch gewoon tripmiddelen"
"Oh nee he, ik hoop nu niet dat iedereen op het forum "stars" begint te zeggen want dan wordt ik gek"
"Sorry voor het bumpen van een oud topic, maar waarom kan keta in je longen niet? Je "ademt" het eigenlijk toch via je neus naar binnen zoals stof? Stof op je longen kan ook gewoon. En ik heb wel al eens een stofwolkje keta uitgehoest na het snuiven van een lijn. Waar komt dat poeder dan vandaan als ik vragen mag?"
"Maar als het al in je keel geraakt dan kan het toch ook wel nog iets verder geraken tot in je longen? Ik heb wel al eens een periode gehad waarin ik dagelijks ket snoof en in de laatste 2 weken moest ik enorm veel hoesten. De eerste week dacht ik gewoon dat ik ziek was, maar dan is het me beginnen op te vallen dat ik 's avonds, wanneer ik ket begin te snuiven veel meer moest hoesten. 's Nachts en 's ochtends had ik daar ook last van ook al snoof ik niet door. En in de loop van de dag wanneer ik niets gebruikte, verminderde die hoest. Die hoest voelde ook niet alsof ik verkouden was, maar echt dat mijn longen geïrriteerd waren."
"Ah, dat klinkt wel als een mogelijke verklaring, thx"
"Ik geraak niet in slaap van ket.."
"Ik had al zo'n antwoord verwacht. Steek jij je snuifbuisje niet voorbij je neushaartjes dan?"