Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"underworld zei: ik schat dat ie 14 is Klik om te vergroten... En belg :P"
"Of hij stopt eten in zn kont en poept uit zn mond.. Southpark -Of hij wil astronaut worden. -Of hij was in zijn vorige leven een disneytekenaar. -Of papparazi bij de DonaldDuck. -Of een hobbieboer. -Of de persoon die de cursus creatief met kurk heeft opgezet. -Of een bergschoen in de uitverkoop. -Of een geitenbreier zonder vuisten. -Of gewoon een professioneel snookeraar"
"azertypeet zei: TrippyShit zei: underworld zei: ik schat dat ie 14 is Klik om te vergroten... En belg :P Klik om te vergroten... stfu Klik om te vergroten... Belgium stand up!!"
"Deze lijken me leuk Als ik ooit weer eens ga trippen, weet ik waar ik naar moet vragen :P"
"heftig tripje Vond je het uiteindelijk geen hele vette ervaring?"
"Yopo dus, wou net zoeken scheelt mij weer :P Blijkt toch een aardig krachtig spulletje te zijn. heftige reports over gelezen zoals in 10e demensie terecht komen, nou dit weer.. Is dit trouwens niet een egodood? of is dat juist dat alleen je gedachtes overblijven? (omdat die wegwaren las ik)"
"Leuk reportje. Jammer dat het niet bij iedereen goed viel maar mooi dat jij een leuke nacht gehad hebt Dat lege gevoel in je maag had ik ook wel bij 2c-b. Niet echt misselijk maar zo'n leeg gevoel waardoor ik wel eens een kokhals neiging had. Eten hielp niet en smaakte me ook totaal niet. Gelukkig is het goed gegaan op 70mg :P Is toch wel een flinke dosis.."
"Ik had een mental fucked up trip op 15mg en moest er toen niet aan denken om nog bij te pakken :P Was blij toen de piek ein-de-lijk na zo'n 4uur afliep.."
"Idd beetje klein reportje. Had iets uitgebreider gekund. Maar klinkt als leuk dagje en die tekening is egt hard :P"
"Aansteker gas. Krijg je daar zulke hallucinaties van joh? Nooit geweten. Niet dat ik het nou van plan ben ofzo, maar vroeg het me gewoon af :P"