Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Vogel is terug!!!"
"Axxess zei: PepTalk zei: OT: Melatonine zal je een eind op weg helpen, vrij verkrijgbaar bij apotheker of drogist. Volgens mij kun je er niet echt verslaafd aan raken, maar een placebo achtige psychologische afhankelijkheid is niet uit te denken, Probeer dit dus vanaf het begin al af te bouwen. Neem bijv. eerste paar dagen elke avond, na een dag of 4/5 om de dag en zo meteen afbouwend. Melatonine zal je helpen je natuurlijke ritme te herstellen. Klik om te vergroten... Zat hier ook aan te denken. Het 's nachts zwetend wakker worden is inderdaad vervelend. Mischien kan je iets meer water overdag drinken om je bloed te zuiveren aangezien daar nog heel lang thc in blijft. Klik om te vergroten... De reden dat de THC zolang in je lichaam blijft zitten is dat het zich bindt aan vet en vet mengt niet echt lekker met water. Er is gewoon niets wat je kunt doen om de THC sneller uit je lichaam te krijgen, zit het uit, neem desnoods af en toe een dagje vrij als je het niet trekt en hou een steady slaap ritme aan. Ook al kun je niet slapen, lig om 22.00 in bed en kom er om 08.00 uit. Zo kom je vanzelf weer in je juiste slaap-waak ritme. Verder kun je bij elke reform winkel thee halen die je leverfunctie ondersteunt. Ik weet niet zo precies meer wat erin zat maar dat kunnen ze je daar wel vertellen."
"Wees gewoon eerlijk. Jouw ouders hebben jou op de wereld gezet en ze zullen moeten accepteren dat God jou een vrije wil heeft gegeven en dat jij zelf keuzes gaat maken. Of je nou Moslim, Christen of Atheïst bent, uiteindelijk worden kleine kinderen groot en zullen ze moeten accepteren dat kinderen andere dingen gaan doen dan zij. Provoceer zou ik zeggen, sta op je strepen en claim je rechten. Je hebt in dit land het recht op een vrije mening dus uit die! Ik weet niet hoe oud je bent maar als je nog geen 16 of 17 bent zou ik sowieso rustig aan doen met blowen. Als ze 18 bent ben je in dit land niet meer afhankelijk van je ouders en heb je de wet aan jou kant. Veel succes!"
"iraqio zei: ExceptionalInsight zei: Worstenjongen zei: Boh je bent bijna 17 en dan heb je ram nog 1 tijd dat je thuis moet komen? Klik om te vergroten... Wat? Klik om te vergroten... huh? Klik om te vergroten... Lol."
"iraqio zei: Afghaan-Gek zei: zarathustra propageerde cannabis. praat daar eens over met je ouders. Klik om te vergroten... geef je nou serieus het advies aan een jongne om tegen zijn turkse moslimouders over een perzische profeet te beginnen beter niet you didn't know:P Klik om te vergroten... Hahha dit is wel een mooi voorbeeld van mixing up your cultures.."
"Na 30 dagen niet eten ga je pas dood. Dus je kunt wel wat hebben hoor. Maak je niet dik zou ik zeggen!"
"Wat is nen boefkick? Alee, excuus maar ik versta uw taaltje niet zo goed."
"Tjee zeg.... Mijn laatste jointje was een haze en dat was in september 2007. Laatste keer wiet was met een Ayahuasca ceremonie in oktober 2008"
"bier zei: pascal828 zei: Je kan niet denken, nee. Maar dat is niet omdat je 'van 't padje' bent. Klik om te vergroten... Dat is wel omdat ik van het padje ben. Ik kan denken, anders zou ik nooit in havo4 zitten. Waarom moet je me altijd afzeiken? Ben je zo gefrustreerd? Wil je erover praten? Klik om te vergroten... Bier, ik heb de beste gesprekken met mensen die laag geschoold zijn, en soms ook met hoog geschoolde mensen. Je scholing zegt niet over hoe slim jij bent als mens en hoe goed jij bent in het onderhouden van sociale contacten. Vriend van me heeft net zijn basisschool afgemaakt en heeft een van de grotere internet businessservices van Rotterdam omdat hij een snelle bek heeft en veel goede sociale contacten. Dat havo diploma heb jij geen ene fuck aan als jij de sociale vaardigheden van een gerimpelde roodkont baviaan hebt. Dan lig jij er bij elke baas zo uit, hoe goed je werk ook is."
"Sporten is een goede tip. Put jezelf uit, gebruik al je fysieke reserves. Melatonine is voor een paar nachten handig maar niet voor elke nacht. Het is een lichaamseigen stof en als je het inneemt maakt je lichaam het op den duur niet zelf meer aan en heb je alsnog slapeloze nachten. Verder kan ik je ook hop en valeriaan aanbevelen. Die combinatie laat mij altijd heerlijk slapen."