Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"klopt ik heb er ook iets prachtigs op meegemaakt, ik had 6 capsules op in plaats van vier, net als mijn maat, alleen had hij die nacht niet geslapen van de ritalin, waar ik echt geen zin in had bier gehaald, wiet gehaald, en een uur later zaten we knettervaag in de rokersruimte van de shop, hij nog wazig van zijn ritalin, en ik van de wiet en die capsules het enige wat mijn vriend gemerkt had was dat hij helemaal gek werd van een gast die hem ''de hele tijd vies aan zit te kijken'', en hij werd met de minuut opgefockter. wat ik er van gemerkt heb is dat ik de muziek voelde trillen als een geluidsgolf, dat die steeds intensiever werd en dat alles uitgerekt werd, en langzaam overvloeide in de trillingen van de muziek, terwijl mijn maat de hele tijd tegen mij aan het zijken was. we liepen door de stad in eindhoven en ik kreeg echt zin in het leven, na een dip van een week, ik wilde naar de bios gaan, ik wilde graffiti gaan spuiten, nieuwe vrienden maken, lekker gek doen, en mijn maat bleef maar zijken dat het koud was en dat ie naar bed wilde. dat was goed spul, ik werd er alleen een beetje misselijk van"
"de meningen verschillen eigenlijk over 95% van alle smartdrugs"
"ik heb niet alleen geblowt, dat scheeld uiteraard en ik vond het wel grappig dat ik out ging voor het eerst in 2 jaar of zo"
"vorrige week hadden we een feestje bij vrienden van mij, en ik had voorgenomen om geen speed te snuiven. ik was de enige. ik had bewust als ``tripmiddelen`` voor die avond een fles wodka, wat hash en een geeltje wiet gekozen, maar ik vond het moeilijk om te kijken naar al die trippende mensen. binnen een uur had ik uit frustratie die halve fles puur opgedronken, al mijn hash opgerookt en bijna al mijn wiet opgerookt, en toen ik weer ging zitten wist ik het zeker, ik ging out. voor de eerste keer in 2,5 jaar ging ik out van de drank en de wiet. ik vond het bijna een fijne ervaring, en ik was benieuwt naar de 2 heftig trippende uren die gingen komen, en ik ging hard, heel hard. ik heb anderhalf uur op de bank gelegen met mijn ogen dicht en gevochten tegen deze bad trip, en ik west niet zeker of ik er overheen zou komen of niet. ik heb de meest rare dingen beleeft en waargenomen. het was eigenlijk wel bizonder, niet fijn maar wel bizonder. precies op het moment dat ik zeker wist dat ik die ongemakkelijke dosering overleeft had, boden ze me coke aan. ik dacht dat als ik die coke zou pakken, dat ik of met een hartaanval naar het ziekenhuis kon of dat ik weer wakker zou worden, en ik werd er wakker van. binnen 15 seconden stopte ik met trillen, liep ik weer recht, stond ik weer recht op en was ik weer de man. dit heeft 20 minuten geduurt, en in die 20 minuten heb ik een sigaret gerookt, afscheid genomen en ben ik in mijn bed gaan liggen shaken. ik heb nog nooit zo lekker geslapen. het was voor het eerst dat ik benieuwd was naar out gaan, en dat ik de effecten van coke heb gemerkt. het was een bizondere avond."
"0penmindeD zei: Damn, dat moeten bigass joints zijn geweest Klik om te vergroten... het zat verdeeld in 5 jointjes als ik me niet vergis"
"TrippyShit zei: Ik blijf me altijd afvragen, waarom dxm? Er zijn zoooveel leukere dingen die minder schadelijk zijn dan dxm. Als ik het zo lees vind ik het het proberen ook echt niet waard. Niks bijzonders. Maarja, als jij het maar naar je zin hebt gehad. Klik om te vergroten... dxm heeft mijn kijk op het leven een paar keer extreem veranderd, en ik ben nergens zo hard van gegaan als dxm daarom vind ik het relaxt"
"ik krijg echt geen water door mijn strot als ik dxm gebruikt heb..."
"lekker toch"
"ik en een vriend van mij hadden dxm gehaald en toen we het opgegeten hadden zijn we gaan blowen zoals altijd. gevolg was dat de dxm pas bego te werken toen we al ontzettend stoned waren, ik had meteen keelpijn, werd bang en de geluidshallicunatis kwamen... binnen 5 minuten lag ik te kotsen samen met die vriend van mij, te zwak om nog te kunnen staan. toen we weer konden staan en praten hebben we een pilsje gedronken, en zijn we met de trein naar eindhoven gegaan, als we drugs gebuiken doen we dat meestal in de bossen of op het lichtplein in eindhoven. nog halfziek en hardstikke wazig zaten we in de trein naar eindhoven en toen ik de trein uit kwam kon ik de hele wereld aan, maar niet meer normaal lopen of articuleren. het was een beetje alsof ik mijn lichaam vanuit mijn hoofd moest besturen met een joystick en geen flouw idee had hoe dat moest. iedereen leek me aan te kijken en dichter bij te komen. alles wat ik zag leek met een hele oude camera te zijn gefilmt. ik voelde me heerlijk maar ik merkte al meteen dat ik of te veel dxm had gebruikt, of te veel had geblowd en gedronken. ik ging inmiddels al super hard, maar het leek wel alsof ik te suf was om er van te kunnen genieten. op aandringen van die vriend van mij hadden we nog maar een joint gerookt, toen zijn we vanuit het lichtplein naar een cafe gelopen. bijna een onmogelijke opgave, omdat ik echt niet meer normaal kon lopen en ik kreeg niet meer mee wat er om me heen in het verkeer en zo gebeurde. binnen hebben we wat bier gedronken en ik werd helemaal gek van de geluidshallicunaties, die waren er de hele tijd al, maar binnen was het het enig wat ik hoorde. toen zijn we weer naar buiten gegaan, en er vielen gekleurde vlakken voor mijn ogen, die later verander in vormen die contact zochten, en stukjes van dingen die ik maanden en jaren geleden mee had gemaakt. we hadden muziek op staan van dreamtheater en porcupine tree, ik ging er helemaal in op maar de geluidseffecten(schoten en gegill) maakte mij bang en paniekerig, mijn keel, armen en benen waren intussen goed gaar, het was een mooie dag, voor mijn gevoel duurde de trip zeker de klok rond,ik heb 2 dagen ernaa rond gelopen met een rotte keel en ik ging ontzettend hard, te hard eigenlijk en ook te lang. ik denk niet dat het door het blowen kwam, want ik blow dagelijks. maar ik had de dubbele hoeveelheid dxm gepakt en dat was denk ik een beetje veel."
"bier zei: Ik heb nooit jeuk gehad met dxm... Klik om te vergroten... ik hoor mijn maat langs mij ook wel eens dingen vertellen als we aan het trippen zijn en dan heb ik geen flauw idee waar hij het over heeft. ik denk dat iedereen dit anders ervaart, dat weet je dus niet zeker omdat niemand zich zo goed in kan leven, maar dat gevoel zal niet voor iedereen het zelfde zijn. plus jij hebt een behoorlijke tolerantie voor dxm"