Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Dat was ook niet echt de bedoeling he denk ik dan:P"
"^Nog nooit eerder mdma gedaan? Ik wil keta met lachgas combineren, en die combi wil ik ook met acid combineren. Combicombi wh00t"
"Imo ben je nuchter als je niet onder invloed bent. Tijd is het antwoord."
"Flaffie zei: metlafreack zei: je mag zeggen wat je wilt, maar ik persoonlijk denk soms ook erover na om in het leger te gaan, je kunt daar enorme levenservaringen opdoen doordat je moet leren overleven zonder enige comfort iets wat de dag van vandaag door niemand meer gedaan word. En dan maak je er nog natuurlijk ook dingen mee. Dus vind het wel balen voor je. Als je volgend jaar weer gaat soliciteren wens ik je veel geluk, maar vergeet niet, het leger geeft zowizo niet echt veel toekomst dus probeer anders iets anders te vinden Klik om te vergroten... Dat is echt een reden van niks. Als je een beetje normaal in het leven staat ga je niet in de landmacht. klaar. Je kan ook levenservaring opdoen door je zelf kapot te snuiven onder een brug. Klik om te vergroten... Waar slaat dit op? Sommige mensen lijkt het nou eenmaal vet om in het leger te gaan. Zou zelf ook dolgraag bij de luchtmacht zitten. Blijkbaar trekt het sommige mensen aan om tot een hoge grens getraint te worden, gedisciplineert te worden en natuurlijk de nodige actie. Dat niet iedereen dat vindt kan gebeuren, smaken verschillen. Maar om hier dan zo op te reageren..."
"@ EI, Reageren mag uiteraard, maar t kan wel wat normaler dacht ik zo. @ Flaffie, ik had t meer over de manier van reageren door oa jou."
"Volgens jou zijn mensen die bij de landmacht willen niet goed bij hun hoofd. Je weet ten 1e niet eens waarom die persoon bij de landmacht wil, of waarom anderen dat willen. En respect voor andermans keuzes in het leven?"
"Hoezo extreem?"
"Normaal bestaat niet.. ehh toch wel. Normaal = gemiddeld, standaard, gebruikelijk of wat de meerderheid vindt dat 'normaal' is. Hoe kun je zo bekrompen denken dat het leger alleen maar mensen doodmaakt... Verdiep je eens ergens in voordat je onzin gaan blaten.. Plus dat die mensen er toch niet automatisch mee akkoord gaan dat het normaal is om mensen dood te maken. Het is toch ook niet hun bedoeling om mensen dood te maken... Net alsof een agent er akkoord mee gaat het normaal vindt om iemand dood te maken op het moment dat hij een wapen mag dragen."
"Flaffie zei: Als je een agent wordt ben je nog gestoorder in je hoofd. Klik om te vergroten... De wereld zou beter zijn zonder agenten zeker... Als er ergens op de wereld onschuldige mensen sterven is het goed dat er daar door de rest van de wereld wat aan wordt gedaan. Dat er op zo'n moment iemand moet komen waardoor het OF het leven van de soldaat wordt of het leven van die ander ja shit happens. Zonder regeringen met legers en zonder regeringen met agenten zou het echt wel een stuk minder zijn op deze wereldbol. Make Love Not War... en dan is er 1 iemand op de wereld die wel oorlog maakt.. niemand doet er wat tegen want ze zijn allemaal 'peace' mensen.. top!"
"Ketamine En wat rc's, voornamelijk 2xx varianten."