Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Heb hier ook wat Amnesia Haze liggen, ik neem altijd Amnesia Haze wanneer ik wiet haal. Fijn soortje."
"Ik zie dat deze tip nog niet gegeven is dus ik zal hem maar geven. Als ik jou was zou ik deze drug maar niet meer gebruiken om dit soort situaties in het vervolg te voorkomen."
"Wromtraxe zei: Ik rij juist beter met een joint! Alleen in lange tunnels vind ik het irritant Klik om te vergroten... Ja dag. Wat een onzin."
"Met speed kan je het stoned effect aardig weg werken."
"Drumcorps Live setje. Zaterdag staat hij in Waterfront Rotterdam. Man dat gaat zeker een feest worden."
"Prachtig geschreven."
"Azazel zei: ik heb hier eigenlijk een vraag rond! ik lik altijd aan de onderkant van m'n lippen, of haal m'n tong naar binnen langs m'n onderlip, en probeer erop te letten, maar blijkbaar gebeurd het toch te vaak. Klik om te vergroten... Pfff dit doe ik ook altijd, na een nachtje doorhalen zijn m'n lippen vaak knal rood."
"W.F.L. zei: Haha, maatjes van mij doen het ook altijd. Grappig om te zien. Zelfs geen last van gelukkig. Maarja wel droge lippen natuurlijk dan. :P Klik om te vergroten... Naja het is in ieder geval beter dan met je kaken lopen te malen."
"Muziek maken, of andere bezigheden waarbij je creatief en productief bezig bent."
"Niet verwacht dat die shop nog open zou gaan. Zat bij die shop in de buurt op de middelbare school, good old days. :P"